Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Nakon stanke zbog korone industrija slavi: “Živio život”

U Rovinju se od 23. do 26. rujna održava 14. Weekend Media Festival, a na najvećem komunikacijskom festivalu bit će riječi o ženama koje mijenjaju svijet, umjetnoj inteligenciji, mladima...
17. rujna 2021. u 23:30 1 komentara 335 prikaza
A WMF se vraća u “pretkorona” vrijeme, u 2019., kada su publiku zabavljali natjecatelji “Supertalenta”
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Tijekom prvih 12 godina održavanja, Weekend Media Festival (WMF) zaslužio je titulu organizatora najboljih predavanja, najdinamičnijih panela i najzanimljivijih rasprava. Stoga nakon pauze u pandemijskoj 2020. godini, 14. izdanje najvećeg komunikacijskog festivala u regiji donosi poprilično atraktivan program kako bi opravdao sve epitete. Održat će se u pod sloganom “Živio život” u Rovinju od 23. do 26. rujna, a okupit će vodeće medijske, marketinške i komunikacijske stručnjake.

– Pripremili smo bogat program, s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, ali i poduzetništvu, kreativnoj industriji... Kao i prethodnih godina, i sada ćemo pokušati predvidjeti trendove, ali i razbijati tabue – kaže Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i direktor programa.

Tomislav Tomašević s psima CENZURA ILI BANDIĆEV KADAR? Nitko ne smije progovoriti bez Tomaševića. Dozvolu čekaju i bolesne životinje

Svjetski poznati predavači

– Pandemija je nanijela težak udarac globalnoj event industriji i iz temelja promijenila koncepte, formate i načine organiziranja događanja. U godini brojnih izazova u event industriji, ovogodišnji program Weekenda pripremao se dugo i detaljno i trudili smo se da bude aktualan, zanimljiv, ali i da predvidi trendove. Pozorno smo pratili sve upute i ovaj ćemo Weekend održati sukladno svim preporukama i mjerama, uz iznimnu razinu odgovornosti svakoga od nas – ističe pak Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala u sklopu kojeg su sva glavna događanja podijeljena u tri kategorije – predavanja, paneli te rasprave, odnosno razgovori “jedan na jedan”.

Pandemija TikToka i novih influencera, snažna robotizacija i njezin utjecaj na svijet, ali i novi trendovi u turizmu samo su neke od tema predavanja. Također, o epidemiji pametnih telefona i kako su oni prijetnja zdravlju, obrazovanju i društvu, govorit će Manfred Spitzer, međunarodno priznati njemački psihijatar, psiholog i neuroznanstvenik. On ističe, naime, kako se o pametnim telefonima najčešće govori samo u pozitivnom kontekstu, a malo tko brine zbog negativnih učinaka na naše razmišljanje, osjećaje i djelovanje.

– Trebali bismo opreznije pristupiti uporabi pametnih telefona u mladosti. Ne smijemo žrtvovati zdravlje radi nekih pogodnosti. Štoviše, neodgovorno je ugrožavati zdravlje budućih generacija radi profita nekoliko najbogatijih tvrtki na Zemlji – poručuje Spitzer, autor bestselera “Digitalna demencija” i “Usamljenost” te najnovijeg “Epidemija pametnih telefona”, koji su izazvali golemu pozornost javnosti i struke. Također, uoči svog predavanja najavljuje nam kako će ozbiljno pristupiti i medijima te analizirati njihov utjecaj.

NOVA ZAGREBAČKA ŠOPING-MEKA Zavirili smo u Z centar: Na 75.000 kvadrata bit će 60 dućana, najveća gaming arena, a stiže i kino

A kao gost na WMF dolazi i poznati producent i redatelj s CBS-a Pete Radovich koji će govoriti o sportu kao najboljem reality programu na televiziji, dok će predavanje o državama kao komunikatorima održati Božo Skoko, profesor s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.

Konferencija za medije na kojoj je najavljen 14. Weekend Media Festival: Nevena Rendeli, Božo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov i Boris Kovaček | Autor : Sandra Simunovic/PIXSELL Foto: Sandra Simunovic/PIXSELL Konferencija za medije na kojoj je najavljen 14. Weekend Media Festival: Nevena Rendeli, Božo Skoko, Kristina Miljavac, Tomo Ricov i Boris Kovaček

– Govorit ću, među ostalim, o fenomenu Danske koja je uspješna u promoviranju vlastitog načina života. Tako je pojam hygge danas gotovo pa poznatiji od same države iz koje je potekao. Rasprave i razgovori o stvaranju prepoznatljivog brenda, kao i rasprava o hrvatskim adutima koji mogu postati dobar “izvozni” proizvod, danas je potrebnija nego ikada prije. Jer ako se ne brendiramo sami, učinit će to netko drugi za nas – poručuje Skoko.

Jedan od panela naziva “Made in Croatia” također će se baviti pitanjem po čemu je to Hrvatska danas prepoznatljiva u svijetu, osim turizma, a po čemu bi trebala biti? Naš poznati znanstvenik Igor Rudan, izbornik Zlatko Dalić, dizajner Davor Bruketa, esejist, kritičar i voditelj korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić te glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić raspravljat će o tome koji su ključni hrvatski aduti na međunarodnom tržištu, tko su najpoznatiji Hrvati u svijetu te u konačnici koliko Hrvatska vrijedi kao globalni brend.

HAJDI ĆENAN: 'Umjetna inteligencija na zao glas došla je zbog znanstvene fantastike'

Najavljeni paneli će pokriti najširi mogući raspon tema pa će se tako na Weekend Media Festivalu govoriti ne samo o medijskim trendovima nego i tome kako je gaming promijenio svijet, jesu li sportaši naš najbolji brend, društvenim mrežama, ali i književnosti. U Rovinj će tako doći i najpoznatiji književno-akademski par, Julijana Matanović i Pavao Pavličić, koji će govoriti o ulozi književnosti u suvremenom društvu. Također, na jednom od panela će se okupiti najpoznatiji istraživački novinari u Hrvatskoj, dok će na panelu “Aktivirajmo promjene!” svoj stav iznijeti vodeće žene iz udruga, stranaka i pokreta koji su mijenjali društvo u protekle dvije godine – Jelena Veljača, Sandra Benčić, Asja Krsmanović i Vesna Blašković. Intrigantan je pak naziv panela “PR je mrtav. Živio PR!” koji će moderirati Mario Petrović, član programskog tima Weekenda.

– Budući da PR spada u jednu od najdinamičnijih profesija na svijetu, vjerujemo kako će i panel-diskusije i predavanja o PR-u na ovogodišnjem Weekendu biti dinamična, ali prije svega sadržajna. Ono što mene, koji sam u struci već više od 20 godina, posebno veseli je prodiskutirati s ostalim kolegama stanje PR-a danas u vremenima kad native oglašavanje uzima sve više maha, ali i govoriti o tome koliko je izazovno raditi u dobu kad fake news vrlo često zasjenjuje istinu – ističe Petrović, a o temi panela na kojem će sudjelovati razgovarali smo i s poznatim direktorom zvjezdarnicu u Višnjanu. Profesor Korado Korlević govorit će, naime, o tome trebamo li se bojati umjetne inteligencije, odnosno mogu li ljudi postati suvišni u srazu s umjetnom inteligencijom.

– Jako me zanima u kojem će smjeru otići rasprava jer se na razvoj umjetne inteligencije često, po mom mišljenju, gleda s pretjeranim optimizmom. A treba naglasiti da je riječ o temi koja je ocijenjena kao jedna od glavnih kada govorimo o opstanku čovjeka kao vrste. Što se tiče umjetne inteligencije, nije pitanje hoće li se ona razviti ili neće, nego kada. I svakako bismo raspravu trebali proširiti i na pitanje razvoja samosvijesti – govori Korlević.

FreshBooks kreator vodećeg softvera za online računovodstvo FreshBook slavi prvu godišnjicu u Hrvatskoj statusom jednoroga, dostignuvši svoj cilj rasta

Budućnost i jednorozi

Budućnošću i što nas čeka također se bavi nekoliko panela, ali i “one to one rasprava”. “Narod koji ima ovakvu omladinu...” naziv je izlaganja u sklopu kojeg će Damir Jugo, dekan Edward Bernays University Collegea pitanja postavljati Borisu Jokiću, ravnatelju Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu. Tema će biti rezultati znanstvenih istraživanja u kojima su sudjelovali mladi.

– Publika će, među ostalim, dobiti odgovore na pitanja o tome što mladi misle o Hrvatskoj i okolnim državama. Također, dat ćemo odgovore na još neka zanimljiva pitanja: Zašto nije cool zaljubiti se? Smatraju li se današnje generacije nepovratno zakinutima zbog pandemije? Kako se dogodila promjena u stavovima prema LGBTIQ zajednici? Kome vjeruju i gdje su tu mediji? Kako je u glavi moguće kombinirati Aleksandru Prijović, Metallicu i Jamesa Joycea? Zašto su, po aspiracijama mladih, zemlje regije u prednosti nad razvijenim zapadnim društvima? Ima li šanse za otpor na ovim prostorima? – najavljuje Boris Jokić, a ostale “One to One” rasprave bavit će se boomom online kupovine, teorijama zavjera 21. stoljeća, influencerima, ali i poslovnim temama.

Tako će Ivan Burazin, član uprave Infobipa pokušati odgovoriti na pitanje “Kako postati jednorog iz Hrvatske”, a predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović ispričat će svoj put “Od garaže do burze”.

Zagreb: Dani hrvatskih tržnica
Što i od koga građani kupuju
Inspektori 'češljaju' tržnice i kreću u kontrolu OPG-ova, evo što su dosad otkrili
Dacia Duster
Pošumljavanje Dalmacije
Sađenje borova, off road vožnja i iskustvo kakvo se događa jednom u životu
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar ukurtapash
    ukurtapash:

    bwahahahahahahahahahaha