Od cestarina 97 milijuna više: Najveću zaradu ostvaruje A3 Bregana - Zagreb - Lipovac
U tri ljetna mjeseca autoceste ostvare najveći dio prihoda od cestarine, a ljeti je rekorderka tzv. Dalmatina i po prometu i po prihodu
Komentari 19
Hajdaš Dončić ih je htio prodati po izračunu prihoda za 2011. g. Od tad je prihod porastao 30%. Rast će i dalje pogotovo na A5 kad se 2 mosta puste u promet.
Ček sam malo, svake godine uprihoduju milijarde kuna, a hrvatske autoceste u financijskim problemima, hoćete reći da taj novac završi na nekoj trećoj adresi?
A gdje je najavljena studija, koja je davno zapocela, o isplativosti vinjeta u odnosu na sadasnji sustav naplate????
Evo izgovora da se njihovim zaposlenicima povise place
Malo sm progooglao, i novinari ce sigurno lako naci te statisticke podatke o tome koliko uprihoduju raznde drzave EU sa svojim naplatnim sustavom. 2014 Hrvatska 297 milijuna , Slovenija 344 milijuna €, Madarska 677 milijuna € !!!! Srbija je imalaala 138, a Grcka 469 milijuna €. Pogledajte na Statisti.... Velika lova j eu tranzitu a za to je HR vinjete preskupe, ide se preko Madarske. I vidite koliko Madarska uprihoduje...... Austria usput receno je tada imala 1.826 milijuna €....
a sad farbanje tunela itd.
Mi definitivno imamo naj-skuplje cestarine u europi,samo jedan mali primjer,Karlovac-Rjeka,oba pravca 15 eura 208km-ra,Trieste-Milano,58 eura oba pravca 960km.
pola prometa zaradi cesta prema Beogradu i financira ove neisplative prema dalmaciji
Državi 51%, ostalo ponudit mirovinskim fondovima iz rh.
Dok god na čelu autocesta neće biti menadžeri koji će realno izračunati prihode, rashode, količinu prometa i sl, nema napretka. Direktori autocesta se postavljaju politički, nitko ih ne pita za promet odnosno profit, u interesu im je samo kako više maznuti na izgradnji i nabavi, a susjedne zemlje zarađuju na našoj nemarnosti. I ovaj novinarčić može navesti čitatelje na krive zaključke kada u opće spominje Dalmatinu pod neke uspjehe. Danas je uspjeh ono što ostane ispod crte, a to je novac. A3 ima najveću zaradu, a ako se tome doda da je znatno kraća od Dalmatine i da su joj troškovi održavanja manji, tada je rezultat još bolji.
ljudi vi ste samo dali komad zemlje da neko sagradi put pa potom ubira sredstva, zato se zove koncesija... šta nije jasno? a najcrnje je to što se ovakvi prihodi beleže u bruto nacionalni proizvod... kao zaradjuješ ali u stvari ne zaradjuješ... dinkič je nama gomilu takvih dilova zavalio za vrat u jednom trenutku su davali 10 000 evra po radnom mestu stranim firmama... znači daš mu pare da ti uzme nešto... fantazija...
predpostavljam da čim se cestama bavi "konzultantska kuća atkins" nege u tom pravcu idu i pare...
da, osim što srbiji ostaje svih 138 miliona evra...
Svakako premalo uzimate najskuplje su u evropi i treba jos poskupiti da bolje možete krast
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dalmatina i Slavonica su obadvije zapravo Croatice ili Hrvatice. Usput rećeno da imamo vinhete promet prema TR i dr. Istoćnim susjedima bi isao preko Hrvatske. Sad ide preko Mađarske.a domaći bi se votili ćesće sigurnijim autocestama i bilo bi manje prometnih nesreća...