Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 65
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Rekorderka Dalmatina
Povratak na članak

Od cestarina 97 milijuna više: Najveću zaradu ostvaruje A3 Bregana - Zagreb - Lipovac

U tri ljetna mjeseca autoceste ostvare najveći dio prihoda od cestarine, a ljeti je rekorderka tzv. Dalmatina i po prometu i po prihodu

Komentari 19

Avatar pendreck
pendreck
11:43 18.09.2016.

Dalmatina i Slavonica su obadvije zapravo Croatice ili Hrvatice. Usput rećeno da imamo vinhete promet prema TR i dr. Istoćnim susjedima bi isao preko Hrvatske. Sad ide preko Mađarske.a domaći bi se votili ćesće sigurnijim autocestama i bilo bi manje prometnih nesreća...

VL
Avatar Cinco
Cinco
12:08 18.09.2016.

Hajdaš Dončić ih je htio prodati po izračunu prihoda za 2011. g. Od tad je prihod porastao 30%. Rast će i dalje pogotovo na A5 kad se 2 mosta puste u promet.

VL
Avatar Jaguar_Paw
Jaguar_Paw
12:02 18.09.2016.

Ček sam malo, svake godine uprihoduju milijarde kuna, a hrvatske autoceste u financijskim problemima, hoćete reći da taj novac završi na nekoj trećoj adresi?

VL
DU
Deleted user
12:20 18.09.2016.

A gdje je najavljena studija, koja je davno zapocela, o isplativosti vinjeta u odnosu na sadasnji sustav naplate????

VL
DU
Deleted user
12:17 18.09.2016.

Evo izgovora da se njihovim zaposlenicima povise place

VL
Avatar pendreck
pendreck
12:34 18.09.2016.

Malo sm progooglao, i novinari ce sigurno lako naci te statisticke podatke o tome koliko uprihoduju raznde drzave EU sa svojim naplatnim sustavom. 2014 Hrvatska 297 milijuna , Slovenija 344 milijuna €, Madarska 677 milijuna € !!!! Srbija je imalaala 138, a Grcka 469 milijuna €. Pogledajte na Statisti.... Velika lova j eu tranzitu a za to je HR vinjete preskupe, ide se preko Madarske. I vidite koliko Madarska uprihoduje...... Austria usput receno je tada imala 1.826 milijuna €....

VL
Avatar freen
freen
12:05 18.09.2016.

a sad farbanje tunela itd.

VL
UN
unbekant
09:01 19.09.2016.

Mi definitivno imamo naj-skuplje cestarine u europi,samo jedan mali primjer,Karlovac-Rjeka,oba pravca 15 eura 208km-ra,Trieste-Milano,58 eura oba pravca 960km.

VL
RA
radekbrod
17:28 18.09.2016.

pola prometa zaradi cesta prema Beogradu i financira ove neisplative prema dalmaciji

VL
Avatar nemam-pojm@
nemam-pojm@
08:48 19.09.2016.

Državi 51%, ostalo ponudit mirovinskim fondovima iz rh.

VL
LI
lipa75
12:30 18.09.2016.

Dok god na čelu autocesta neće biti menadžeri koji će realno izračunati prihode, rashode, količinu prometa i sl, nema napretka. Direktori autocesta se postavljaju politički, nitko ih ne pita za promet odnosno profit, u interesu im je samo kako više maznuti na izgradnji i nabavi, a susjedne zemlje zarađuju na našoj nemarnosti. I ovaj novinarčić može navesti čitatelje na krive zaključke kada u opće spominje Dalmatinu pod neke uspjehe. Danas je uspjeh ono što ostane ispod crte, a to je novac. A3 ima najveću zaradu, a ako se tome doda da je znatno kraća od Dalmatine i da su joj troškovi održavanja manji, tada je rezultat još bolji.

VL
DU
Deleted user
12:07 18.09.2016.

ljudi vi ste samo dali komad zemlje da neko sagradi put pa potom ubira sredstva, zato se zove koncesija... šta nije jasno? a najcrnje je to što se ovakvi prihodi beleže u bruto nacionalni proizvod... kao zaradjuješ ali u stvari ne zaradjuješ... dinkič je nama gomilu takvih dilova zavalio za vrat u jednom trenutku su davali 10 000 evra po radnom mestu stranim firmama... znači daš mu pare da ti uzme nešto... fantazija...

VL
DU
Deleted user
11:50 18.09.2016.

predpostavljam da čim se cestama bavi "konzultantska kuća atkins" nege u tom pravcu idu i pare...

VL
DU
Deleted user
13:16 18.09.2016.

da, osim što srbiji ostaje svih 138 miliona evra...

VL
TO
tonihh
11:43 18.09.2016.

Svakako premalo uzimate najskuplje su u evropi i treba jos poskupiti da bolje možete krast

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.