Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Najbrže kopneno vozilo na svijetu: Nakon mosta, zašto ne bismo s Kinezima razvijali i magleve?

Kinezi su prije godinu dana, baš u vrijeme kad je podizanjem posljednjeg dijela čelične konstrukcije spojen Pelješki most, predstavili maglev koji može razviti brzinu od 600 kilometara na sat. Proizveli su ga sami u gradu Qingdau i proglasili najbržim kopnenim vozilom na svijetu.

Komentari 17

PR
prokurator
23:58 09.08.2022.

zašto ne bismo s Kinezima razvijali i demografiju? i industrijsku proizvodnju? i slobodu medija? evo kad smo već nesposobni, platimo neka nam sve to srede. niko sretniji od njih, svake godine osnuju nekoliko kolonija, zašto hrvacka ne bi bila još jedna.

VL
ŹI
ŹIVAC
08:21 10.08.2022.

Da su drugovi, ko u Rijeci, na vlasti ne bi bilo ni autocesta ni Pelješkog mosta! Članak je pun ironije! Nije tome davno kada su se takvom logikom sprdali i s tunelima i Pelješkim mostom! Nemali broj ljudi doživljava Hrvatskuu kao slučajni zemlju koja nije dozrela za ništa! Na sreću ima ljudi koji svoje snove ostvaruju!

VL
DU
Deleted user
23:59 09.08.2022.

Sa ovakvom vlašću i mentalitetom dobro je da ne vozimo parnjače!Na što liči GL kol. u Zg? Vrata Hrvatske.Katastrofa.Hž i dalje koristi sprejevima unakažene prastare "mađare" ..na žalost za nas su i rumunjske željeznice pojam.O infrastrukturi ,stajalištima,stanicama bolje ne trošiti riječi. HŽ je mjesto državnih uhljeba i nije ni čudo da je cijeli sustav katastrofalan.Pričati o maglev vlakovima u HŽ sa ovakvom ekipom je kao o svemirskom brodu Enterprise .

VL
Avatar Bud Humski
Bud Humski
14:42 10.08.2022.

Problem bi mogao biti u... Bruxellesu. Zemlje kao sto je Hrvatska, zemlje sa vrlo ogranicenim suverenitetom, nemaju slobodu odlucivati o kapitalnim projektima, pogotovo ako se takvi projekti (a to je gotovo uvijek slucaj) financiraju iz EU razvojnih fondova. Mislite da bi recimo Njemacka i Francuska dozvolile da Hrvatska razvija zeljeznicku mrezu sa 'maglev' vlakovima, a da se oni truckaju u onim svojim koji su "ćiro" u usporedbi s kineskim?

VL
WW
wwwcro
00:01 10.08.2022.

Baš me zanima što će jesti stanovnici HR gradova sada kada poskupi struja, plin i hrana. Za HR stanovnike koji žive na selu znam da mogu sami proizvesti dovoljno hrane za svoje obitelji…A možda bi se svi skupa vozili praznog stomaka i gladni u tim kineskim brzim vlakovima…hah

VL
PR
prokurator
00:00 10.08.2022.

polako, prvo hrvacka mora poraditi na razvoju bacikla. pa električni auto da se konačno proizvede par komada. onda ćemo razmišljat i o čudu tehnike - vlaku, jer evo već imamo odlične pruge.

VL
IP
info_punkt
23:17 09.08.2022.

mi "razvijali"? hahahaha. Možda zato što ne znamo napraviti ništa više od kovane dvorišne ograde? Davno je to bilo dok je ovdje bilo prosperiteta. Sada je samo "zimmer frei" tehnologija i to dok ide, a poslije ćemo po svijetu...

VL
DU
Deleted user
07:32 10.08.2022.

Nije valjda da želite sa komunistima surađivati?

VL
IN
Ingmar
01:16 10.08.2022.

Da mi Hrvati imamo vlak koji vozi 500-600 km/h? Nije nemoguće, trebamo samo Olegu Butkoviću dovesti mlađu gospođu da mu jaja skocka.

VL
DU
Deleted user
00:55 10.08.2022.

Komplet vlada sa Plenkijem na čelu odavno je u stanju magnetne levijacije. To njihovo agregacijsko stanje olakšava realizaciju ove genijalne ideje.

VL
DI
DisniWalt
00:17 10.08.2022.

O čemu ovaj, pa nismo mi tazvijali most

VL
Avatar Gerbil, the farming Troll
Gerbil, the farming Troll
07:33 10.08.2022.

Hrvatska treba dozvoliti da Kina u nas uloži milijarde i da nas razvije - izgradi pruge, vlakove, tvornice. Nakon toga im treba jednostrano raskinuti sve ugovore, potjerati ih i više im se ne javljati, nego reći da je to kroejšan vej of biznis.

VL
KU
kutle
14:07 10.08.2022.

mozda da se preselite u Kinu ?

VL
HO
Homophob
23:37 09.08.2022.

Najbrze kopneno vozilo na kotacima postavilo svjetski rekord od 1227.985 km/h u listopadu 1997 i ne u Kini ili rusiji (niti u Iranu)!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.