Na Mljetu putnike zbog prosvjeda prebacivali preko ograde broda
Tvrtka Kapetan Luka je nakon samo desetak dana od uvođenja ukinula liniju iz Splita prema Mljetu
Komentari 5
dobra plavuša
neka se koncesionar zali slovencima, jer oni zadržavaju aute na granici
Eto za "treće čitanje" zakona o koncesijama sabornici a posebno hdz-ejci imaju prigodu vidjeti svu nevaljanost tog davanja zabadave vlasništva države ...i to svakog pedlja -ma gdje u HR , a ne samo na otocima( koji 5 put više vride) Šteta da je članak toliko nemušt,nejasan i površan jer iza svakog takvog poklona privatniku svi gube !
Kapetan luka ili dragan?! Ajme siromašni smo i moramo se time suočit
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Koncesionari nisu socijalna sluzba. Postoji minimum popunjenosti trajekata/brodova/aviona itd. za rentabilno poslovanje. Ako Mljet nema dovoljno putnika, onda grad Mljet mora platiti za broj putnika koji fali do tog minimuma. Na primjer, grad Portland (OR) dotira Lufthansu (sada Condor, sestrinskusku avio-firmu Lufthanse) do minimalne popunjenosti (ako je portebno) da bi avio-prijevoznik odrzavao dnevnu vezu sa Frankfurtom. takav mimimum je odredjen i u slucaju ostalih prijevoza. Neznam da li je takvo sto dio koncesijskog ugovora, ali ako nije, to je veliki problem.