Mogu li MORH i Debeljak ugovoriti završetak bar jednog broda?
Svako drugo rješenje značilo bi da će brodovi još dugo truliti na navozima, što sigurno neće pridonijeti kvaliteti
Komentari 5
Ljude u škveru staviti na državni platni spisak do završetka brodova a vlasnika za pronevjeru i veleizdaju u zatvor.
Druge drzave u istom periodu naprave nuklearni nosac aviona, a nasi nisu sposobni izaci na kraj sa obicnim patrolnim brodom. Nesposobnu vlast vuce za nos jedan covjek. Hrvatska prakticki vise nema ratnu mornaricu, niti na papiru.
Taj može još uvijek jamit iz proračuna ako mu netko dopusti ali brod više ne može napraviti. Za njega više nitko neće ni raditi, prejaka mu je negativna slika u javnosti unatoč plaćenoj promidžbi. Osim ako ne dovede brodograditelje s Filipina, Indije ili čak Nepala.
Zaboraviti na Debeljakove patrolce , raskinuti ugovor, prodati ovaj jedan kome god i 5 patrolaca kupiti vani. Ovo je krenulo još u eri Kotromanovića i ludog Zoke, a Plenki i Jaglac samo nastavili
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kod gradnje broda je postojalo pravilo - 1/3 se plaća unaprijed, iduća rata od 1/3 nakon pola gradnje i zadnja 1/3 nakon primopredaje. Sama gradnja se financira kreditiranjem, ukoliko se kasni sa isporukom plaćaju se penale. Matematika je i više nego jasna, postoje 4 broda u raznim fazama izgradnje/opremanja. Ukoliko je država platila tipa 2/3 novca od svakog broda i sada bi nešto prebijala pa dobila 2/3 od 4 broda tj. dva cijela, to ne može tako, krediti su uzeti za sva 4 i sva 4 se moraju platiti u cijelosti. S obzirom kakav je lumen ministar takvi nesporazumi ne čude.