Mit o savršenim njemačkim autocestama
Njemačka premalo ulaže u infrastrukturu, u prosjeku samo 2% bruto domaćeg proizvoda ode primjerice na održavanje i izgradnju novih prometnica ili mostova.
Komentari 56
Svake godine po njemačkim autocestama vozim se oko 20 tisuća kilometara. Prije umirovljenja bilo je to znatno više. I to preko 45 godina! Istina je da ima mostova koji u lošem stanju ali je isto tako istina da se takvi mostovi saniraju. Gloedam druge europske države i njihove autoceste. Još su ove njemačke neka vrsta raja na kugli zemaljskoj. U nedjelju sam vozi austrijsku autocestu Suben-Wells- Linz_Liezen-Graz - nisam se baš oduševio - pogotovo ne stanjem mnogobrojnih tunela. Članak ovako kako je objavljen vrlo je površan, rekao bih čak da je zle namjere, ali i velika porcija neznanja i neprofesionalnosti.
Umjesto da prenosite nečije vijesti, sami se uvjerite u njemačke ceste. Npr. B304 ravnija od tepiha a šira od Ilice... Nije sve idealno kao u motivima, ali članak je baš bez veze.
Moguće je da neki posjetitelji voze golfa, koji ima "zavarene "amortizere pa ima krivu percepciju, ili Nijemci koji voze Mercedese, pa i oni imaju krivu predodzbu. Ali cinjenica je da je Njemacka daleko najnaprednija drzava Evrope. Mozda i svijeta
Njemačka premalo ulaže u infrastrukturu, u prosjeku samo 2% bruto domaćeg proizvoda ode primjerice na održavanje i izgradnju novih prometnica ili mostova. ::: Zato u Njemačkoj vlakovi voze pet puta brže nego u Hrvatskoj - 250 km/h __ Zato popo njemačkim autoputovima nema ograničenja brzine na 130 km/h __ prometnice su im toliko loše da je bolje preko njih prolaziti što brže, nego se zadržavati na njima kao u Hrvatskoj.
Nijemci su htijeli 1979.g. izgraditiprugu za "maglev" - vlak na magnetima između Zagreba i Samobora, na napuštenoj trasi Samoborčeka. __ "grad Zagreb" im je to odbio pa su to izgradili u Njemačkoj. __ Nakon svih ispitivanja vlak su prodali Kinezima i sad se između zrakoplovne luke u Shangaiu i Shangaia voze 7 minuta u dužini 32 km brzinom od oko 430 km/h __ "Mi" svojih 32 km vlakom idemo 45 minuta - i to ako nema magle niti putnika, a vlak ima oznaku "brzi"
Njemacke zaista ima idealne autoceste, rijetko viđeno. Moze se tu i tamo dogoditi nekakav blagi skok na spoju mosta, ali sve drugo cista levitacija
Metalci su se u Njemackoj izborili za 28 satni radni tjedan, od uvijek svi imaju 6 tjedana dopusta, desetak praznika i puno bolovanja. Drugi o tome mogu samo sanjati i to im smeta, a ovaj clanak to i dokazuje.
zivim dugo u nemackoj imamo sam i firmu prosao sam mnogo po svetu zato sto rado putujem, nisam nigde vidjeo boljih autoputeva nego ovde u njemackoj zatim u kaliforniji prilicno su dobri ali ne tako kao ovdje
Poslušao sam što govore ova dvojca na DW - čista propaganda udbaškog tipa - jedan komunist, drugi četnik, a zajedno dokazuju da im je netko naredio baš tako snimljen video. __ An der Eiche "čeka 50 godina na safaltiranje" je usred zelene površine parka u koji ne mogu vozila. __ Jednostavnim upisom EICHE Straße Köln u web tražilicu možete provjeriti laži koje izgovara četnik - ulica je "okružena privatnim kućama s bazenima - ima 39 kućnih brojeva i 11 bazena u 11 dvorišta. __ Ovakva primitivna lažna propaganda može proći samo u područjima gdje ljudi nemaju pojma što je internet. __ Mooožda bi to "prošlo" tamo negdje između 1945. i 1946. godine. ali danas kad postoji Google maps objavljivati take laži je sramota za "večernjak" i pošteno objektivno novinarstvo općenito.
Ha, ha, ovo je smiješno... Ako netko pogleda ceste u bilo kojem Hrvatskom gradu, takve loše teško se nađu u Njemačkoj... A izdvajanje za infrastrukturu? Kod nas cijeli proračun ide na jelo i pilo, ulaganja u infrastrukturu nema niti u planovima. Od gomile ljudi na proračunu i financiranja interesnih skupina ne ostane niti lipe za nešto drugo... U Njemačkoj se bar vidi ako se plati porez, da cesta nema rupa, kod nas je u Zgrebu jedino ulaganje u infrastrukturu ulaganje u ležeće policajce, kamere za pisanje kazni i privatne fasade. A prema rupama na cesti, ležeći policajci izgledaju kao ravna ploha...
samo 2% bruto domaćeg proizvoda ode primjerice na održavanje i izgradnju novih prometnica ili mostova. ::: A što će im više??? __ Izgradili suautoputove koji nemaju većih nagiba od 3 % po cijeloj Njemačkoj između dva svjetska rata i too samo zato što nisu imali dobro gospodarstvo pa su zapošljavali ljude na gradnji infrastrukture koju i danas koriste svi koji se mogu maknuti iz Hrvatske. __ Ceste popravljaju u jednom danu, a zaposleni su "gastarbajteri" - raskopaju, poprave, zakopaju, preko noći, rijetko u jutro vidite da radovi nisu završeni.
Među ovim komentarima mnogi se kritički osvrću na njemačke auto puteve. I sam sam primijetio nedostatke, fale mi naplatne kućice!
Njemačka autocesta je duplo deblja od HR ceste, najkvalitetnije napravljeno i zato minimalno održavanja.
Njemačka premalo ulaže u infrastrukturu, u prosjeku samo 2% bruto Dik drugi 20 % i opet njihovih 2% Bruto je više nego svi skupa u drugi kad je njihova zarada samo od Jedne tvo nice Mercedesa ili Audija veća od od cijela yugoslavije i 7 drugih dzavica u europi . Uostalom kad njemac napravi Autoput onda ga netreba 30 godina popravljati a ne kao drigi sa 30% bruta koji morajun krpati kao blesvi nakon godinu dvije - Kako je ljepo biti novinar i hraniti naivčine sa posvalama. Narvno pametni su vide da svuda pljačaka NJemaca po svijetu sa cestarinama vinjetama pa če i oni da uvedu. Najviše autoputa u Europi imaju Španjolci pa potom Njemci !!! ,
Dobar spot, sada ce zaposliti, prebaciti radnike sa odrzavanja puteva da sjede na cestama u naplatnim kucicama.
Ha ha pa kakve su austrijske autoceste? Na sto liči karavanke- Salzburg? Njemačka ima idealne ceste sve ostalo su bajke
Od njemackih cesta u lošijem stanju su jedino jos njemacke škole
Skonto Svabo !. Radnici na odrzavanju cesta samo trose pare i zato ih treba prebaciti da sjede u naplatnim kucicama na cestama da i njima svane i dohodak stvaraju.
Najbolji tuneli proglašeni većina njih oni iz HR.. i to je normalno obzirom da su svi novije gradnje a tu se gleda sigurnost, osvjetljenost, ventilacija, pokrivenost kamerama, zaustavni trak .... ma sve to ima HR
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
kakve veze ima postotak, kad je ovih njemackih 2% vise nego ceskih 20%. osim toga je ceska drzava u razvoju kao hrvatska, naravno da grade vise, jel nemaju ceste.