Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Zanimljivosti

Milka izgubila bitku na sudu: Samo jedan brend smije biti kvadratnog oblika

"Za nas kvadratni oblik čokolade posjeduje istu vrijednost kao i ljubičasta boja omota za konkurenciju", kažu u Ritteru
23. srpnja 2020. u 15:22 1 komentara 971 prikaza
Milka disputes Ritter Sport before BGH Schokoladenquadrat
Foto: Alexander Blum/DPA/PIXSELL

Čokolada Ritter jedina je koja se u Njemačkoj smije prodavati u karakterističnom kvadratnom obliku, odlučio je u četvrtak njemački vrhovni sud odbivši tužbu konkurencije. Sud smatra da kvadratni oblik čokolada Ritter Sport nije samo plod funkcionalnosti, nego i kreativnog oblikovanja.

"Za ostale proizvođače čokolada nije presudno da svoje proizvode nude u kvadratnom obliku", stoji u presudi.

Ljetne prehlade Pazite na zdravlje Pripazite se, s toplim vremenom stižu i ljetne prehlade!

Time je odbijena tužba tvrtke Mondelez, proizvođača čokolada Milka. Konačnom presudom okončan je desetogodišnja pravna bitka u kojoj je Milka tražila da se ukine ekskluzivno pravo Rittera na takav oblik čokolade. 

"Sretni smo da je i u budućnosti osigurana zaštita naše marke koju njegujemo već desetljećima", priopćila je tvrtka Alfred Ritter iz Waldenbucha pored Stuttgarta. "Za nas kvadratni oblik čokolade posjeduje istu vrijednost kao i ljubičasta boja omota za konkurenciju", dodaju u Ritteru.

Ritter Sport osnovan je 1912., a kvadratni oblik dizajniran je 1932. kada je suosnivačica Clara Ritter odlučila da čokoladice moraju, bez da puknu, stati u svaki džep jakne.

U Zadru otvoren talijanski supermarket Eurospin
Eurospin
Lanac od kojeg strahuje konkurencija otvorio prvu poslovnicu u Hrvatskoj: Kupci odmah nahrupili
Pripazite se, s toplim vremenom stižu i ljetne prehlade!