Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 181
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
izborni trijumf
Povratak na članak

Kukuriku osvojio vlast sa 126.170 glasova manje u odnosu na 2007.!

U prošlom sazivu Sabora bilo je 39 žena, a sada ih je 10 manje – samo 29

Komentari 199

DU
Deleted user
18:49 07.12.2011.

vidi crnog , boji se komisije za porijeklo imovine, hrvacka je crvena i to se broji , pravila , izborni zakon , pa cak i mrtve glasace su smislili adezenjare, soba za plakanje se sprema i cisti na savi...

VL
AG
agata
19:09 07.12.2011.

Treba ukinuti glasanje po izbornim jedinicama. Nisu to lokalni izbori. Tko misli voditi državu mora se predstaviti cjelokupnom biračkom tijelu pa neka ono odluči po metodi KOLIKO GLASOVA TOLIKO MANDATA. Što ima država od npr. HDSSB-a, LADONJE, GRUBIŠIĆA i sličnih? Svatko se zalaže za svoj kraj (što je pohvalno) ali ovdje se radi o cijeloj državi a ne lokalnoj samoupravi.

VL
UT
utatica
19:17 07.12.2011.

jalova je to pobjeda i na takvoj pobjedi ne treba im treba čestitati jer pribrojili su si i glasove HSP-ovaca koji komunsitima ni u bunilu ne bi dali glas

VL
MO
mosazebr
20:16 07.12.2011.

@ c1, agata da, ne gleda se koliko je tko posto dobio u državi, nego kolko je dobio u svojoj izbornoj jedinici.. ali tu ne možemo biti sigurni da grubišić ne bi dobio više da se kandidirao u svim jedinicamaa (jer ovako je možda neko htio glasat za njega u zagrebu, a nije mogao).. što se tiče argumenta da glasovi onih stranaka koje nisu prešle prag \"idu\" ovima koje su prešle, to nije istina. Jednostavno se ti glasovi brišu i ne računaju, kao da ti glasači nisu ni izišli na izbore. Dakle, glasati za nekoga tko nije prešao prag, jednako je kao i ne glasati uopće. Tako je zato što D\'Hondtova metoda uzima kao osnovnu vrijednost za izračunavanje broja mandata samo glasove onih koji su prešli prag, ovi drugi kao da i ne postoje.

VL
Avatar Kokodrilo
Kokodrilo
20:48 07.12.2011.

Ako su to \"zanimljivosti\", onda je zanimljivo i to da oko milion ljudi nije glasovalo na ovim izborima. S obzirom da su jugonostalgicari prosli losije nego na prijasnjim izborima, onda je prilicno jasno da su apstinirali vecinom HDZ-ovi glasaci ii glasaci HDZ-ovih koalicionih partnera. Prema tome, \"jugosi\" netrebaju likovati vec biti zabrinuti. Dakako, takva analiza i konsekventni zakljucci nisu interesantni novinama kao sto je VL.

VL
AG
agata
20:57 07.12.2011.

MOSAZEBR Znam kako izbori funkcioniraju, ali opet ponavljam da se sa tim načinom ne slažem. Treba ukinuti glasanje po izbornim jedinicama.

VL
MO
mosazebr
21:18 07.12.2011.

@ agata ok, niej da jedna izborna jedinica nema smisla, ali šta bi onda bilo sa strankama kao što je npr. IDS, koji oduvijek ima stalno biračko tijelo, ali koji se u tom slučaju nikad ne bi mogao plasirati uu sabor.. nisam siguran da bi to bilo u redu..

VL
AG
agata
21:24 07.12.2011.

MOSAZEBR Ne vidim u tome veliki problem. Neka vode lokalnu politiku.

VL
M2
m2
21:34 07.12.2011.

Zasto bi bilo bitno koliko zena sjedi u Saboru? Diskriminacija u drustvu postoji, ali ne vjerujem da su zene u politici diskriminirane u odnosu na muskarce jer vecinu biraca cine zene.

VL
MO
mosazebr
21:57 07.12.2011.

agata, možda imaš pravo.. jedna izborna jedinica, proporcionalni sustav (kolko posto glasova, tolko posto zastupnika), bez praga. To se čini najpoštenije..

VL
LI
liburnik
21:58 07.12.2011.

07.12.2011. u 19:17h utatica je napisao/la: ------------------------------------------------------------------------ Kada su ADZ-ovci tako dobivali izbore i vladali Hrvatskom na taj način nije te smetalo licemjeru....

VL
LI
liburnik
22:04 07.12.2011.

Mislim za broj žena je prvenstveno krivo državno izborno povj. koje je prihvatilo liste koje su rezultirale sa ovakvom podzastupljenošću.

VL
LI
liburnik
22:09 07.12.2011.

07.12.2011. u 21:57h mosazebr je napisao/la: agata, možda imaš pravo.. jedna izborna jedinica, proporcionalni sustav (kolko posto glasova, tolko posto zastupnika), bez praga. To se čini najpoštenije.. --------------------------------------------------------------------------- Ma je si li ti lud - i ovako je sabor kokošinjacac a što bi tek onda bilo kada bi se skupili svi oni egzbicionisti koji su sudjelovali u predizbornim sučeljavanjima a za njih glasaju marginalne grupe sa marginalnim interesima.

VL
AG
agata
00:00 08.12.2011.

LIBURNIK Sam si odgovorio na svoje pitanje. Marginalne stranke bi dobile mali broj glasova i samim time ne bi ušle u sabor. A za zaštitu od egzibicionista uvijek se može ostaviti prag od minimalno 5% prikupljenih glasova.

VL
OB
-obrisani-
01:44 08.12.2011.

07.12.2011. u 22:09h liburnik je napisao/la: Ma je si li ti lud - i ovako je sabor kokošinjac a što bi tek onda bilo kada bi se skupili svi oni egzbicionisti koji su sudjelovali u predizbornim sučeljavanjima a za njihh glasaju marginalne grupe sa marginalnim interesima ........ Da nema kukurikavaca sigurno ne bi bio kokošinjac!

VL
MO
mosazebr
12:04 08.12.2011.

@ liburnik i agata nema potrebe za zaštitom od \"marginalaca\". Koga ljudi izglasaju, taj ide u sabor - bez praga, bez izbornih jedinica. Kolko posto glasova dobiješ, tolko posto zastupnika imaš i mirna bosna. Nije li to najpoštenije?

VL
ZV
Zvonimir555
14:04 08.12.2011.

08.12.2011. u 14:00h marija108 je napisao/la: Cesitam gospodinu Milovanovicu i zeljela bih da ovakovih slucaja SADA, DANAS bude manje!! Gospodo >dobitnici i vi >gubitnici< Molim vas da procitate i ovo da vam bude svijest o POBJEDI ili o >GUBITNICKOJ < traumi Cistija i jasnija!!!! : Gospodine Pavkovic, ja ne znam da li ce ovo bilo tko procitati. Ali cinjenice o smrti branitelja nisu potpune, ako se ne govori i o onim braniteljima koji su UMRLI od posljedica RATA. Imam slucaj da je branitelj, Veteran Domovinskog rata UMRO od posljedica toga rata - OD srcanoga udara u svojoj 55 godini. Cijelo vrijeme je sluzio Domovinu na prvim crtama bojisnice u pricuvnim snagama MUP-a. Bio je pravnik po struci iz ugledne Hrvatske obitelji. Danas njegova djeca i bolesna zena (od asme, reumatoidnog artritisa, bolesne stitnjace ) zive sa 1200 kuna mirovine -njene , kao podstanari. Djeca ne mogu doci do stalnoga posla. Ministar Tomislav Ivic do dana danasnjega nije poslao izvjesce u Ersta banku da djeca dobiju novac od dionca koje im je otac ostavio.Njegovi suradnici kazu da je >politika< da se novac od dionica ne rasipa??? K o m e ?? Zivjece ovaj narod - S r a m o t a!!!

VL
HR
hrvoje1932
08:52 19.12.2011.

sto radi pjevac kad zavrsi posao s kokicom ?KUKURICE,ta komicna vlada svojim nazivom je trubila,sto moze narod ocekivati o te vlade.Bitice piljen kao i do sada,Kukurikavci su bili iskreni a \"narod\" izgleda voli ORGIJE !

VL
HR
hrvoje1932
09:05 19.12.2011.

rad i prosvjeta postizu najveci prosperitet,zato sex u skole evo kukurikavca na djelu ?

VL
« 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.