Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ČAK 500 RADNIKA
Povratak na članak

Kreće megaprojekt: Deset bušilica danas počinje probijati drugu cijev tunela Učka

Na Pelješcu je 74 dana prije roka probijen tunel Debeli brijeg dug 2467 metara, jedan od najsloženijih objekata na pristupnim cestama Pelješkome mostu

Komentari 109

Avatar manjejeviše
manjejeviše
07:56 17.12.2020.

Što se tiče cestovne infrastrukture tu smo od 2000. do danas napravili najviše možda čak i u cijeloj EU. Nažalost što se tiče željezničke povezanosti tu samo na dnu.

VL
MA
max
08:28 17.12.2020.

Umjesto da se ukine naplata Učke i puste ljude da voze davno isplaćenim tunelom. Glavne gužve su na naplatnim kućicama.

VL
ZJ
Zjako
07:29 17.12.2020.

Kakva korist od punog profila kad je ograničenje 100km/h ? Poslje Karlovca možeš vozit do 110km/h do Rijeke. Do sada je bilo 100 po ipsilonu ... vrijedi li toliko za tih 10 km/h brže?

VL
SI
sisavac
07:05 17.12.2020.

nova austrijska metoda, a princip iz 30-ih prošlog stoljeća... nego, tko plaća taj novi tunel, tko će ubirati novac, dal će to sve bina istra sisati i još par desetaka milijuna kuna naših novaca jer nema prometa da imaju planirani profit..? čisto da znamo kome plaćamo, kome gradimo.

VL
Avatar mrkyyy
mrkyyy
09:40 17.12.2020.

Kad se gradi nije dobro, kad se ne gradi nije dobro... ugnjeteni Hrvati najveća kmečala na svijetu, samo jamraju, kukaju i kenjaju, južno i istočno od nas se duplo lošije živi, a narod duplo veseliji

VL
HE
hefest001
08:09 17.12.2020.

Da li su nam potrebne sve te autoceste i tuneli? Ako ih radimo zbog turističke sezone onda su nam nepotrebne, ali ako imamo jasan cilj razvijanja gospodarstva.... e pa onda su nam potrebne. Bojim se da mi lutamo kao guske u magli bez jasne strategije razvoja. Što će nama svi ti pusti kilometri autocesta kad strani investitori ne mogu proći onu najgoru; hrvatsku birokraciju! Financijska politika nam se mjenja prema proračunskim rupama.

VL
TR
Tridvajeda
07:14 17.12.2020.

To je taj "Projekt Slavonija". Dalmaciji i Istri mostovi i tuneli, subvencije za sve živo te Isključivj Gospodarski Pojasevi i sva zakonska zaštita. Slavoniji lijepa obećanja. ........................................................................................... ........................................................................................... Nema veze što je Slavonija još nerazminirana, 30 godina od rata. Nema veze, što su poljoprivredni kombinati te poljoprivredne zadruge još uvijek u ruševinama i pepelu u kojima su ih rat i kradezeovska privatizacija ostavili. Nije važno, što se ne može proizvoditi, jer država 30 godina odbija tražiti partnere za izgradnju skladišta i hladnjača za proizvode u Slavoniji. Nije važno, što je muka i ovo malo proizvoditi, jer država uporno odbija donijeti svrsishodan zakon o poštenoj trgovačkoj praksi i onda takav, puno bolji i pametnije napisan od sadašnjeg, doslovno provoditi! Nema veze, što se nitko iz Dalmacije i Istre ne iseljava i što u to područje nije potrebno ulagati baš sve novce, već što se iz Slavonije i Like iseljava, iz Dalmatinske Zagore, pa je onda valjda tamo potrebno uložiti i napor i novce. Nije važno. Nema veze. Bitno da je Hrvatska i dalje samo Zagreb, Istra i Dalmacija. Još kad bi netko tamo na Markovom trgu shvatio, da smo dio istog poreznog sustava, i ona sirotinja u Slavoniji i Lici, ali i oni škrci i mrzitelji Hrvatske iz Istre pa je suludo naplatiti isti porez na oba mjesta....

VL
DU
Deleted user
07:52 17.12.2020.

vodeci politicaru sve cine da zadovolje stranca gospodara...i dok im titraju j....a jos se i snjeskaju da pokazu gospodaru da im to pricinja zadovoljstvo...

VL
OB
obican
18:16 17.12.2020.

Volim vijesti gdje Tempo, Niskogradnja, Vijadukt, Pionir i ostali grade u Hrvatskoj

VL
SA
SamoIstina
09:46 17.12.2020.

Zamislite "megaprojekt" a buši se jedna tunelska cijev treća ili četvrta po dužini i nakon pedeset tunela koji su već napravljeni po Hrvatskoj! Serete nepismena bando!

VL
T7
Toro. 71
09:02 17.12.2020.

Evo vec se skupljaju dežurni pljuvači. Ništa vam nije dobro u Hr. Imate mogućnost pa odselite!!

VL
ER
ERASER
08:44 17.12.2020.

Svaka čast, neka je posla i nadam se da Bandić nema umiješane prste u tome projektu.

VL
LI
lipa75
12:52 17.12.2020.

Med i mlijeko za Hrvatsku kada se potpisuje nekakav veliki ugovor poput ovoga. Međutim, nakon određenog vremena uvijek ispliva na površinu nesposobnost naših potpisnika. To vidimo iz primjera koncesijskih ugovora za Istarski ipsilon i Zagreb - Macelj gdje smo se obvezali da gubitak koncesionara ide na teret proračuna. Ništa bolji ugovor nismo potpisali niti za Zračnu luku Franjo Tuđman, za aoto cestu do Varaždina

VL
DU
Deleted user
09:35 17.12.2020.

Tako skupa investicija samo da bi se smanjile gužve par dana u godini u špici sezone nema smisla, što se tiče sigurnosti na cestama, puno je veći problem prenapućenosti lokalnih cesta,jer su autoputi preskupi. Jedini hvale vrijedan potez na cestama u zadnjih nekoliko godina je ukidanje mostarine na Krk jer je most odavno otplaćen. Autoceste inače služe da bi spajale područja kojima prolaze, kod nas one uglavnom razdvajaju, jer su preskupe lokalnom stanovništvu da bi ih koristili.

VL
LL
lijepa_li si
09:18 17.12.2020.

ja sam za treću cijev! da žuć pukne, da nemir im uzme cijelo tijelo, persone što hrvatsku malo manje vole.

VL
TM
trade_mark
09:04 17.12.2020.

zanima me koliko će godina proći dok ne saznamo tko je i koliko love maznuo na ovom projektu.

VL
Avatar Taman_
Taman_
10:00 17.12.2020.

izgleda .......nestaju komentari.....

VL
Avatar Kitta
Kitta
09:51 17.12.2020.

IGH i Konstruktor vlasnici milijuna cetvornih metara zemljišta na Pelješcu! "Dvije vodece hrvatske tvrtke koje se bave gradnjom su, zahvaljujuci povlaštenim informacijama, povoljno preko posrednika kupovale zemljišta na Pelješcu i time željele ostvariti milijunsku korist; pritom je najvecu ulogu imala država koja im je dala informaciju o koridoru autoceste", :::::::: Vlasnicka struktura zemljišta na Pelješcu sasvim jasno pokazuje zašto je Pelješki most preko noci postao državni prioritet, kojega je pobjegli premijer Ivo Sanader uporno unatoc recesiji, nestašici i dramaticnom stanju proracuna prodavao javnosti pod "primarni hrvatski interes".

VL
ST
stefj
08:43 17.12.2020.

Ajd napokon. Ovo je bilo još jedno mjesto zagušenja, a sada bismo negdje do 2024. mogli imati i to riješeno. Nakon ovoga, što se tiče obale, treba još samo napraviti komad Rijeka - Žuta Lokva... Što se tiče Slavonije ili npr. autoceste do Siska, tu je drugi problem, a to je da se ne može naći investitor i upitna je isplativost autocesti, no zato tu i je država, koja bi morala puno manje novaca trošiti na uhljebe, a više na infrastrukturu... Nedostaje još cesti i autocesti, naročito mostova, no treba puno uložiti i u obnovu željezničkih pruga koje nisu dirane od Austro-ugarske, treba uložiti u razne elektrane da se ne uvozi toliko struje itd...

VL
ML
Mladjan
22:03 17.12.2020.

Probijanje druge cijevi i završetkom istarskog ipsilona, sve hrvatske tvrtke podizvođači, završit će u stečaju. Tako su bar završile dosadašnje tvrtke, koje su autocestom povezale čitavu državu. Eto toliko.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.