Koncesionari dali državi dva milijuna kuna, a ona njima 2,3 milijarde kuna
Posao bez rizika: Bina Istra i AZM ne mogu izgubiti uloženo
Komentari 51
nevjerovatni su, ovo je ravno veleizdaji ovakve stvari radit, kao i ina i telekom i banke sto su privatizirane... i to jedni te isti samo se vrte na traci, a rulja i dalje glasa za takve
................a vi mislite da će biti drugačije sa Dalmatinom...............Dalmatina će biti prodana za 100 eura ako netko ministru da 50 eura...............
Lopovi lopovi lopovi .. I onda podju da pricaju kako je prvi narodni referendum od 40 milijuna kuna bacanje para..a ovamo ljudi mlate 2 milijarde kuna nasih para..
Onaj ko ponudi i potpise autoceste u bilo koji oblik najma bilo kome ce naravno zavrsiti u zatvoru dugo godina..dzaba mu i ako smisli neki fini engleski izraz poput out sourcing a da nam malo zamaze oci..to je cin veleizdaje
Ko je ovdje lud!
Sve se tu, zapravo, svodi na klauzulu da će Hrvatska nadoknađivati koncesionaru nedovoljan promet, odnosno nedovoljan prihod, jer to koncesionara navodi da smanjuje promet. Prema tome radi se o "socijalističkim koncesionarima" koji se boje tržišta. Koncesionar, koji ne vidi mogućnost da koncesijom zaradi, neka se ne javlja na takav natječaj, jer on, zaboga, nije odgovoran za moguću posljedicu da Hrvatska ne nađe nijednog koncesionara i zbog toga cijela država ode u stečaj! Čist račun, duga ljubav!
što je država dobila od koncesije zračne luke zagreb
Koncesionar ubire sav prihod od cestarine, ima povrat PDV-a, u slučaju manjeg prometa vozila država garantira i nadoknađuje iznos do punog planiranog profita koncesionara. Dakle idućih pedeset godina koncesionar jedino farba tunele i crte po sredini a sve ostalo plaća raja?
Zašto se ne kaže istina . Ovi žele uništiti hrvatsku i neka to javno obznane , jer će narodu biti lakše kad zna na čemu je.
Kad se čitaju vijesti o razmjerima pljačke u Hrvatskoj, teško je ne pomisliti o smrtnoj kazni. A planiraju ukinuti i referendum koji se i ovako jedva koristi, čak i takav s rigoroznim uvjetima smetnja im je i negiraju ga. Narod se spašava još jedino prikupljanjem potpisa jer je dogorjelo do noktiju, a družina na pozicijama je odlučna u nastojanju da očuva lagodan život pa bi u nekom scenariju moglo biti "ili će oni zavrnuti vratom narodu ili narod njima" jer čini se da ne misle popustiti.
Referendoum treba održati, ali je pitanje tko će ga pokrenuti, vremena ima sve manje. Dragi građevinari Hac-a, oni koji su to bili, i oni koji su još tamo, vi znate najbolje čitavu priču i bilo bi lijepo da se nagažirate po tom pitanju.
Tako se to radi u kolonijama.
Vladin model upravljanja državnom imovinom, što drugo reći, nadam se da su i slijepci konačno progledali!
Zamisli, sklopili su štetni ugovor za državu i nikom ništa, pa ne može to do iznemoglosti sufinanciranje, par godina da, ali sve poslije toga je pljačka. Kakve su to fore, cesta je u interesu države, ali spustite cijenu cestarine pa će se ljudi i voziti pa ćete popuniti kesu. Kakvo planirano pljačkanje. Ma tko je taj genijalac koji je sklopio ugovor i potpisao....
Bravo, majstori! Bravo!
Članak koji razotkriva svu besmisao cestogradnje u Hrvata. Drugi grade za tebe, nije dobro kao što vidimo. Sam gradiš, još je i gore. Svi sudionici u ovom neprofitabilnom poslu su masno zaradili, svi osim samih Hrvata. No, netko mora i dugove vratiti.
Ako je ovo sve istina,sta onda jos cekaju drzavljani Hrvatske.Ovo su Drakule nezasitni sirotinjske krvi.Kako da nikome ne dolazi ideja da svi izadju u legitimnu hajku sa zasiljenim glogovim koljem i da zavrse posao.
...stop stihijskim prodajama, koncesijama, privatizacijama i monetizacijama...
hrvati, prodani ste
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Tako ce proci i ova monetizacija. Ovi ce pokupiti pare, a pare ce vracati ostale vlade.