Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 23
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KONTEJNERSKI TERMINAL NA ZAGREBAČKOJ OBALI
Povratak na članak

Koncesija pripala moćnom Maersku i PPD-u: Plan je prestići Kopar za nekoliko godina

Koncesija se daje na razdoblje od 50 godina, a vrijednost joj iznosi 20,5 milijardi kuna

Komentari 48

PU
paul-umpe
19:58 12.05.2021.

zahvalite Linicu Komadini i Vojku sto je sve otislo u Koper

VL
HA
Hanok
20:03 12.05.2021.

Vidim pitanje “Po čemu je za Hrvatsku bolje da terminal preuzmu Nizozemcu nego li Kinezi?” Pa za početak valjda je normalno da Hrvatska stane uz EU i SAD umjesto Kine jer dobivaju MILIJUNE od isti. Robna trgovina, gratis vojna oprema, itd…neki misle da je pošteno sjediti na dvije stolice, ali tako ostaneš bez oba.

VL
DU
Deleted user
08:59 13.05.2021.

Koper ali i Trst su na rubu kapaciteta i nemaju gdje siriti kapacitete, osim toga obje luke imaju problem s dubinom i ne mogu primati najvece brodove kakvi ce ploviti za manje od 10 godina. Rijeka ovime postaje ozbiljan igrac. Sad jos 'samo' treba izgraditi nizinsku zeljeznicu, povezati Krk u cijelu pricu i smisliti kako zaobici slovence za doci do Beca - recimo kroz Mađarsku.

VL
DU
Deleted user
20:40 12.05.2021.

A tko je PPD

VL
BR
brandogdjejemarija
20:43 12.05.2021.

PPD je odavno jači od HR države a sada su pokazali da su uz Nizozemce jači i od Kineza.

VL
LI
lipa75
20:35 12.05.2021.

Volio bih da netko napiše koliko veći pretovar je prije rata imala luka Rijeka u odnosu na luku Koper, te da egzaktno zaključimo na što su nas dovele sve političke elite u zadnjih 30 godina. I nadam se da suu i u ovaj koncesijski ugovor, poput sličnih velikih ugovora koje smo dodijelili stranim koncesionarina, ugradili dio koji govori da gubitak ili neostvareni planirani prihod pokriva, a tko će drugi nego - hrvatski proračun.

VL
MU
mutituti
08:41 13.05.2021.

Evropa ima pravo odluci, pa da i kontrolira Zagreb deep see, kao i sve projekte u Rijeci, Hrvackoj, sobzirom na veliku kolicinu novca koji nam daje

VL
Avatar PatriaCro
PatriaCro
17:04 13.05.2021.

Bravo. Napokon. Ljevica je toliko nesposobna u Hrvatskoj da uopće ne bi smjeli držati nijedan grad u Hrvatskoj.

VL
Avatar KORONAŠ
KORONAŠ
20:11 12.05.2021.

Neoliberalna laž o tržištu i slobodama vrijedila je samo dok zapadne kolonijalne mafijaške kompanije nisu imale konkurenciju. Sada vidimo caruje protekcionizam, dogovorna ekonomija, etatizam. Samo Kina je postala premoćna, a i Rusija stiže tako da bandi sa zapada neće pomoći ni uredbe iz Bijele kuće niti iz Europske komisije. Imamo li tržište ili ne!?

VL
DA
Daniel05041986
21:22 12.05.2021.

Gdje je taj Kopar

VL
MA
MatanP
23:07 12.05.2021.

Za nekoliko godina prestici Koper ??? Ajde malo podrobnije to objasnite !

VL
ZL
ZlatkoM
15:55 13.05.2021.

Luka Rijeka ce moci normalno funkcionirati tek kad bude na odgovarajuci nacin povezana sa unutrasnjoscu. To je najvazniji preduvjet za funkcioniranje svake luke pa tako i luke Rijeka.

VL
MK
MKinkognito60
11:48 13.05.2021.

Što se tiče prijevoza TEU sve tri luke Rijeka-Reka, Koper-Kopar i Trst-Trieste imaju problem sa deponijom praznih TEU jedinica i logistikom za popravak i pripremom za ponovnu upotrebu. Postoji nekoliko projekata za zajedničku deponiju ali sve imaju problem sa cestovnim pristupa. Za sada Koper ima najbolje riješenje za cestovni pristup a počinje izgradnja drugog kolosjeka sa puno manjim nagibom os dosadašnjeg na starom kolosjeku. Trst ima problem ranžirnog kolodvora kroz koji treba u najboljem slučaju i 4 dana iz Ranžirnog kolodvora do terminala luke. Rijeka gradi poveznicu sa cestom ali problem je opet nagib pruge. Ukoliko koncesionar dovede svog željezničkog operatera sa digitalnom potporom može sanjati o prestizanju Kopra, HŽ nema takvu podporu. Koper i SŽ imaju digitalnu podporu za otpremanje do 1000 kontejnera u 24 sata (13-15) vlakova. Ako koncesionar ne bude imao takvu podporu odmah onda će mu narednih 10 godina trebati da dostigne Koper a za prestizanje ne usudim se prognozirati. Ne smije se zaboraviti kako je 90 posto kontejnera carinska roba za EU ili iz EU, dokumentacija na željeznici za te postupke mora biti potpuna a dokumentacija je opsežna. Osim toga i oprater recimo HŽ za carinsku robu (transport pod carinskim nadzorom) mora imati deponiranu vrijednost u slučaju prekršaja a to je od 10 do 30 milona eura kako bi bio dozvoljen pojednostavljeni postupak. Najlakše je dobiti koncesionara za luku ali sve ostalo je skupo i zahtjeva organizaciju.

VL
TO
Tomasko
01:13 13.05.2021.

Grad i luka u Sloveniji se zove KopEr,a di je taj kopAr o kojem se piše,nemam pojma . 🤔 Možda je problem u meni,a ne u polupismenom piscu tog teksta 😬 😎. P.S. ta greška nije slučajna jer se više puta ponavlja

VL
AR
ares2020
21:02 12.05.2021.

Odbiti ponudu od 2 milijuna eura godišnje naknade a prihvatiti onu od milijun eura je veleizdaja i pretvaranje Hrvatske u PPD Hrvatsku.

VL
JJ
jjurica
21:02 12.05.2021.

Konkurencija između Rusa i Rusal!

VL
ST
strike24
21:06 12.05.2021.

inflacija to pojede. stvarna dobit je 3 puta manja

VL
DU
Deleted user
20:10 12.05.2021.

Trst je naš!!!!

VL
IK
ikbmibm
09:54 13.05.2021.

PPD je na predsjedničkim izborima financirao kampanju za Škoru i njegovu profitersku ekipu

VL
SZ
szx08
07:04 13.05.2021.

Kinezi ne daju nista 'ispod stola' zato nisu dobili koncesiju, a Ameri i EU daju 20% na off-shore racun, po izboru primatelja, to je kums cijele price i 'kapitalisticke liberalne ekonomije'

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.