Gradit će se punionice za baterijske vlakove u Splitu, Puli, Bjelovaru... Puni se 20 minuta, doseg mu je 100 km
Kolak je naglasio da su dva izložena primjerka potvrda da Končar na nacionalnoj razini, industrijski i infrastrukturno, uspješno odgovara na sve zahtjeve zelene tranzicije.
Komentari 14
Džabe kad će u HŽ-u ići sporije od nekadašnje parnjače. Ma šta parnjače, sporije od mojeg vlakića na baterije iz djetinjstva...
Čekaj ili sam lud ili mi noge smrde, pa naše pruge su elektrificirane sve do jedne.
Zelena tranzicija! Kada ovo čujem odmah dobijem proljev!!! To sa "zelenim" nema veze. Problemi su isti kao i sa električnim automobilima, stoga neću ponavljati sve argumente. Ovo je samo "šminka" za naivne koji i dalje vjeruju da struja dolazi iz štekera...
Super. Sad će se iz Slavonije na more putovati ne 12, već 24 sata. Stani svakih 100 km da se napuni. Nego, hoće li te punionice biti na solarnu energiju? Ako ne, koja je svrha?
Vlakovi već odavno idu na struju. Dakle??!?
Punionice za BATERIJSKE, vlakove? Aha...
Hoće li i to prebaciti u Tursku kao i ostale proizvode kupiš Končar piše došlo iz Turske.
Kome je ovo palo na pamet?
Ako je baterija riješenje za nedostarnost mrežne Infrastrukture i gdje ne postoji ambicija povečanja frekvenvije prometa - onda je taj proizvod aplauza vrijedan... Taman nešto za HŽ, koji je tu radi zaposlenika a ne radi potrebe putnika...
odlična stvar
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo se ne može pročitati.Šteta,čini mi se kao odlična tema za dobar članak.Pretplatio bih se ali nema šanse dok god se brišu komentari.