Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Putnički vlak u Metku
Povratak na članak

Konačno krenuli vlakovi zaustavljeni zbog snijega

Oko 19 sati u pomoć putničkom vlaku koji je stajao u Metku stigla je jedna lokomotiva iz Gospića, a ubrzo zatim u Medak je stigao drugi putnički vlak koji je krenuo u 15 sati iz Splita.

Komentari 17

Avatar Svećenik
Svećenik
20:53 19.12.2009.

koji zbrkan članak. a bi t je opet HŽ infrastruktura. Nisu očistili prugu. Njihovo rukovodstvo je do bola nesposobno. Sinoć na otv je onaj frogač sve lijepo rekao. HŽ ima tzv tvrtke kćeri koje je osnovao sa ciljem da nešto za nejega rade. I sada rade drugi, a kćerke nemaju posla i idu u stečaj. Zar nisu oni mogli počistiti snijeg?

VL
MA
maretipe
11:35 20.12.2009.

Malo snjijezne radosti bozic je.Niko nezna dali bi i dizelke isto to izdrzale sad se vidi kako je Rusima tesko.Takve kritike uvijek i to do kostiju prigovarati pogledaj Le Mans pet ij se zabilo u tunel ni napred ni nazad a tako moderni vlakovi a mi prigovaramo HZ iz tih opozicja nista dobro vidijecemo kad oni dodu na vlast .Racan je bijo cetiri godine kuoijo je te vlakove koje ne funkcijoniraju onda je SIMENS placao mito samo da sekupi njihov produkt a tu je bijo 100%i SDP RACAN MILANOVIC CACIC PUSIC drug MESIC kako je moguce da USKOK to nije ispito Gos BAJIC FABER ka ko to da ste na to oko SLIJEPI.RACAN I SDP su nam nabili 35 milijardi eura duga di je taj novac oni nemoraju nikome odgovarati on je kao JANSINA vlada i partija OMERTA

VL
BA
baća45
13:12 20.12.2009.

U petak sam vidio Končarov vlak koji je odvučen na probnu vožnju u BIH. Dizajnom mi se sviđa više nego naši \'\'Bombardijreri\'\' - nagibni vlakovi. Navodbno da su 2 kupili Bosanci i 5 Srbi. Ne znam kad će HŽ doći na red ??? Vjerojatno kad ga susjedi isprobaju i kad se otklone možebitni nedostatci jer ni njima ne bi mogli prodati ni tih 7 ako se pojave neki nedostatci.

VL
OB
-obrisani-
21:01 19.12.2009.

Još jedan pokazatelj kako trebamo zaposliti još najmanje 100000 u prosvjeti koji će obrazovati ove koji se zapošljavaju u državnim službama i onda svojim znanjem činiti svakodnevno štetu državi , pokazalo se već duži niz godina da što je osoba obrazovanija to može učiniti više štete državi. HŽ je samo jedan od primjera kako se može dobro živjeti na državnom koritu i još stvarati štetu, neobrazovani čovjek bi zbog toga imao i grižnju savjesti, ali osoba obrzaovana u hrvatskom školstvu će to smatrati uspjehom i naravno očekivati da ga se adekvatno nagradi.

VL
BT
bili-tartuf
21:16 19.12.2009.

eko, da su putnici bili uzeli skije i sanjke,..nebi tribali cékati i lipò ustedili $olde, a ne da ih trosé za skijanje po Sloveniji...

VL
OB
-obrisani-
10:07 20.12.2009.

Robinzon vlak u snjegu

VL
BA
baća45
21:38 19.12.2009.

Zar Vam strojovođa nije sve rekao ??? 1. Vlakovi sastavljeni od klasičnih garnitura s dizel vučom u ovim uvjetima voze bez problema. 2. HŽ Infrastruktura i svaka druga ustrojbena jedinica bivšeg HŽ-a je donijela plan i opskrbila se potrebnim sredstvimaa za ostvarenje plana da bi se promet mobgao odvijati u uvjetima velikih snježnih padalina pa tako i lokomotivama krstaricama opremljenim za \'\'razgrtanje\'\' snježnih nanosa sa pruge. 3.Ovaj članak je toliko \'\'ZBRKAN\'\' da se uopće ne može iščitati koliko je trajao zastoj u prometu, kao ni razlog zastoja (osim snijega). 4. Novinar ne poznaje osnove onoga o čemu piše, a nije se potrudio ni saznati niti napisati. 5 .Vas dvojica očito radite u nekom dijelu HŽ-a ili \'\'tvrtki kćeri\'\' i iz samo Vama poznatih razloga imate nešto protiv HŽ Infrastrukture pa odmah iako se to iz članka uopće ne vidi okrivljujete njih. 6. HŽ VUČA VLAKOVA I HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ OSIGURAVAJU VOZILA ZA IZVRŠENJE VOZNOG REDA U PUTNIČKOM PROMETU. ONI OČITO NISU OSIGURALI ADEKVATNA VOZILA ZA OSTVARENJE VOZNOG REDA (SIGURNOG I REDOVITOG PROMETA) U OVAKVIM VREMENNSKIM UVJETIMA !!! Što se tiče obrazovanosti i neobrazovanosti ni Vi ni novinar zbog gluposti koje ste napisali ne zaslužujete prostor koji ste iskoristili za \'\' lupetanje \'\'

VL
Avatar Svećenik
Svećenik
22:02 19.12.2009.

Baća Ne, ja sam liječnikm radim u bolnici u zagrebu... samo dosta čitam i dosta pratim situaciju. pa sam informiran. nije u mojoj naravi da mrzim, niti da imam išta protiv ikoga. samo, mislim da tamo vlada javašluk, kao uostalom u mnogim našim javnim kućama, kao i kod mene u bolnici, naravno.

VL
BT
bili-tartuf
22:36 19.12.2009.

svecénik..ako si ti Ljecnik..onda ti pacijenti, sigurno dolaze na \"posljednju-pomast\"...

VL
MA
Markoc
23:32 19.12.2009.

Hladnoća i snijeg koji su paralizirali veći dio Europe zarobio je tijekom noći više od dvije tisuće ljudi u Eurotunelu, željezničkom tunelu kojim su ispod La Manchea spojena Britanija i Francuska.Šta se vi svi čudite kao da se to događa samo nama.

VL
MA
Markoc
23:34 19.12.2009.

Čak četiri vlaka stala su zbog kvarova izazvanih niskim teperaturama. Uplašeni i ljuti putnici dugo su čekali pomoć, a na kraju su dva vlaka izgurana, dok su putnici iz druga dva evakuirani. Iako istraga još nije dovršena, pretpostavlja se kakoo su kvarove izazvale temperaturne razlike između hladne Francuske, koja se kao i Hrvatska našla na udaru snijega, i hladnoće i toplog podmorskog kanala.

VL
OB
-obrisani-
00:15 20.12.2009.

ma tak je isto i u njemačkoj

VL
BA
baća45
00:49 20.12.2009.

Uvjeravam Vas da ogromna većina zaposlenika HŽ Infrastrukture prvenstveno radnika i rukovodilaca na terenu i u kolodvorima čine sve i trude se i danju i noću da se promet odvija 1. na siguran način i 2. da bude redovit.

VL
BA
baća45
00:31 20.12.2009.

Ponavljam: HŽ je podjeljen na : HŽ HOLDING - laički zajedmička uprava HŽ INFRASTRUKTURA - ugrubo rečeno to je održavanje pruga, te organizacija i reguliranje prometa po voznom redu i kapacitetima koje mu HŽ Putnički prijevoz i HŽ Cargo predajuu na prijevoz od otpremnog do uputnog kolodvora.. HŽ VUČA VLAKOVA - upravljanje i raspolagfanje lokomotivama i motornim vlakovima te održavanje istih. HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ određuje vozni red vlakova za prijevoz putnika, upravlja putničkim blagajnama vagonima i vlakovima i organizacijom vlakopratnje u putničkom vlakovima. HŽ CARGO određuje vozni red teretnih vlakova, upravlja teretnim blagajnama, vagonima i vlakovima i organizacijom vlakopratnje u teretnim vlakovima. SVA OVA I DRUGA IZDVOJENA PODUZEĆA - tzv.\'\'TVRTKE KĆERI\'\' IMAJU RAZRAĐENI PLAN I ZADATAK DA SE UKLJUČE U OSIGURANJE PROMETA U ZIMSKOM PERIODU SVIM RASPOLOŽIVIM LJUDSTVOM I MATERIJALNO TEHNIČKIM SREDSTVIMA POGLAVITO KOD SNJEŽNIH PADALINA. Zaista ne znam tko je zakazao i da li je itko zakazao uopće pa je došlo do ovog zastoja u prometu. Možda je bilo pametnije sačekati sa vlakovima u kolodvorima gdje se može osigurati kopmunikacija i dostava hrane i vode nego poslati vlak u vukojebinu da do njega ni helikopter ne može doči. Osim toga u HŽ Infrastrukturi poglavito na poslovima održavanja nedostaje više od 50% radnika, a od ovih što su tu su također 50% invalidi rada - dakle Sekcije za odsržavanje pruga rade sa okjo 25% sistematiziranih pružnih radnika i ne zapošljavaju se do daljnega movi radnici po odluci uprave (vlade). Kako dobro održavati pruge i pružni pojas sa 25% radnika ?? Kako na vrijeme očistiti snijeg samo na najkritičnijim mjestima sa tako smanjenim brojem ljudi???

VL
Avatar Robinzon
Robinzon
07:42 20.12.2009.

U nekoj civiliziranoj zemlji njihov Kalmeta bi, već samo zbog ovoga, podnio ostavku.

VL
ĐP
đpucar
20:40 20.12.2009.

Ma koga briga na željeznici za čistoću pruga udobnost putnika,redovitost prometa, sigurnost prometa, bitno je da imaju tristo managera i sto sindikalnih managera i da dobiju na vrijeme plaću, čak su sindikalni manageri u kolektivnom ugovoru pa im nitko ništa nemre i da hoće.

VL
OB
-obrisani-
17:31 27.12.2009.

...... کڦضقى.. ................. ڞکڦ....... ﮨﮧڟكڞکڦ.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .║‗‗‗ .__........‹(•¿•)›...___. . . . . . . |||\'\"\' \'|Δ |......‹(•¿•)›...‹(•¿•)› ..|. . . . . . |||\'\"\' \"\'\'|\'Δ___ |______________|>=====||_ -_ _| __|:-(( ....©.......................© .................(۝...*...(©......................................\'∙©,”.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.