Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 175
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KARDINAL O CELIBATU
Povratak na članak

Kardinal Bozanić: Kad je riječ o celibatu, nema 'ako' i 'ali'

Celibatom je omogućeno potpuno svećenikovo predanje samoga sebe, kojemu je u mislima i duši samo Krist

Komentari 88

SI
sinaj
17:58 21.04.2011.

Rambo. je napisao/la: ____________________________ Ma ti nemaš pojma što znači riječ ravnopravnost spolova, abortus i slične stvari. Ti samo isfrustriran širiš gluposti. Pa nitko normalan neće reći da je abortus dobra stvar, raspravlja se samo o tome ima li žena na to pravo ili ne. Koji je tebi k...

VL
OB
-obrisani-
18:16 21.04.2011.

21.04.2011. u 17:58h sinaj je napisao/la: Rambo. je napisao/la: ____________________________ Ma ti nemaš pojma što znači riječ ravnopravnost spolova, abortus i slične stvari. Ti samo isfrustriran širiš gluposti. Pa nitko normalan neće reći da je abortus dobra stvar, raspravlja se samo o tome ima li žena na to pravo ili ne. Koji je tebi k... **********************************************************************++ .opet uvrede......pa i ja se slažem da je ....abortus upitan...dvojben ...i sa stanovištva medicine ...i..sa stanovišta prava....i to u cijelom Svijetu . ali STAV Crkve ....u Hrvatskoj je suprotan od stava službene medicine i Države . i što sad........dali kad sam bolestan...da idem kod Bozanića...ili...kod liječnika ??? ..............KOD KOGA TI IDEŠ.????

VL
SI
sinaj
18:18 21.04.2011.

Rambo. je napisao/la: ___________________________ Po čemu je suprotan?

VL
SI
sinaj
18:20 21.04.2011.

Mislim, sa stavom medicine?

VL
OB
-obrisani-
18:32 21.04.2011.

21.04.2011. u 18:17h LOGIC je napisao/la: Rambov argument protiv Crkve: ********************************************************** .hoćemo nastavit....od juče . ma naravno da je pobačaj dovojben....i ..u medicinskoj i u pravnoj znanosti . .ali eto....ralnost je takva.....medicina je to prihvatila...Država je to Zakonom regulirala.. . mi smo se sad zakačili za tu moju primjedbu na STAV Crkve...no imam i drugih..

VL
OB
-obrisani-
18:35 21.04.2011.

LOGIC . svakako da negledam te prikaze koje mi šalješ....naime pretpostavljam da su grozni.....nisam medicinske struke..........

VL
OB
-obrisani-
18:43 21.04.2011.

21.04.2011. u 18:20h sinaj je napisao/la: Mislim, sa stavom medicine? ******************************************************* .kako to misliš.????.........pa službena medicina taj zahvat redovno vrši i to u sladu sa pravilima struke....i..Zakonima RH.... . o moralnom aspektu.....slažem se...ima dvojbi.....ali...ima dvojbi i o smrtnoj kazni ,,,ii o mnogočemu....pa je to negdje realnost........ . moj ključan prigovor Crkvi je da........ NE ŽIVI.....teškoće SVOG NARODA .. ..koji joj omogućuje....financira....život...!!!!!!!!!!!!!!

VL
SI
sinaj
18:45 21.04.2011.

Rambo. je napisao/la: ___________________________ Medicina nije ništa prihvatila niti ne prihvatila. Medicina se u svakoj zemlji samo podlaže zakonu kojeg donese zakonodavac jer drugačije ne može. Stav medicine je jasan: začećem započinje prva faza razvoja čovjeka (kao što je starost zadnja faza) i Crkva to također kaže: život počinje začećem. U nekim je zemljama abortus legalan, u nekima nije, to ne ovisi o medicini već o zakonodavcu, odnosno o različitim lobijima koji na zakonodavstvo utječu. Kako to ne kužiš? Što se tiče ravnopravnosti spolova, žene ne mogu biti svećenice, a muškarci ne mogu biti časne sestre. Po čemu više vrijedi biti jedno nego drugo?

VL
BL
bluesbob
18:46 21.04.2011.

Veća je faca onaj koji proba ovosvjetske radosti pa se zaredi a ne biti licemjer i skrivati svoje opačine pod zlatni tepih.

VL
SI
sinaj
18:49 21.04.2011.

Rambo. je napisao/la: 21.04.2011. u 18:20h sinaj je napisao/la: Mislim, sa stavom medicine? ******************************************************* .kako to misliš.????.........pa službena medicina taj zahvat redovno vrši i to u sladu sa pravilima struke....i..Zakonima RH.... _______________________________ RH nije cijeli svijet. Zašto medicina taj zahvat ne vrši u skladu sa pravilima struke tamo gdje je abortus ilegalan? Pa i u samoj medicini ostavlja se mogućnost liječnicima da se pozovu na osobnu savjest i odbiju izvršiti abortus. To nije stvar medicine već morala, a njime se medicina ne bavi. Ona samo izvršava ono što joj zakonodavac naredi.

VL
SI
sinaj
18:51 21.04.2011.

bluesbob je napisao/la: Veća je faca onaj koji proba ovosvjetske radosti ______________________________ Ovosvjetske radosti su relativan pojam i ne znače za svakog isto.

VL
OB
-obrisani-
19:00 21.04.2011.

21.04.2011. u 18:51h sinaj je napisao/la: bluesbob je napisao/la: Veća je faca onaj koji proba ovosvjetske radosti ______________________________ Ovosvjetske radosti su relativan pojam i ne znače za svakog isto. *****************************************************************************. u dobrom dijelu se slažem......nisam nikakav vjernik pa prema tomeme mogu komentirati ponašanje Crkve samo iz svoje spoznaje i temeljem onoga što u svojoj životnoj sredini vidim i čujem od ostalih ljudi....i komentiram u svoje ime .. dakle ....mnogi stavovi Crkve (koliko čujem svih vjera )...su nerealni..i nisu u skladu sa praksom svakodnevnog života ljudi....pa čak ni iskrenih vjernika ,,,,a takvih je doista daleko manje od...deklariranih..... ....tradicija Crkve je svakako vrlo jaka i utjecajna.....i to vrlo vješto zloupotrebljava ...naročito kod stjecanja materijelnih dobara...

VL
SU
Sumerianlord
19:02 21.04.2011.

+ - 21.04.2011. u 16:06h damian2 je napisao/la: Sumerianlord Kad bi prozvani svoje komentare pisali bez vrijedjanja, lazi i mrznje.... Slažem se,bez vrijeđanja,laži i mržnje idemo dalje... Shvaćam iritacije! Četnikovanju,partizanštini, ustašluku i svemu tome slično nije ovdje mjesto! Jedan šovinizamam odmah budi drugi pa se vrtimo beskonačno u krugu našega nacinalno vjerskog pakla, a uz malo dobre volje i razuma, plus duhovnost, svima može biti dolje!

VL
BL
bluesbob
19:02 21.04.2011.

sinaj je napisao/la: ----------------------------- Sudac ti je primjer. Imal je žensku a i drugi užici mu nisu bili strani. I eto ga sada. A njegovi u crkvi ga ne vole baš zato kaj preveč talasa unutar strukture.

VL
KU
kumajela
19:04 21.04.2011.

Uzoriti kardinale Bog blagoslovio tebe i nas s tobom!

VL
SI
sinaj
19:12 21.04.2011.

Rambo. je napisao/la: u dobrom dijelu se slažem......nisam nikakav vjernik pa prema tome mogu komentirati ponašanje Crkve samo iz svoje spoznaje i temeljem onoga što u svojoj životnoj sredini vidim i čujem od ostalih ljudi....i komentiram u svoje ime .. dakle ....mnogi stavovi Crkve (koliko čujem svih vjera )...su nerealni..i nisu u skladu sa praksom svakodnevnog života ljudi....pa čak ni iskrenih vjernika ,,,,a takvih je doista daleko manje od...deklariranih..... ....tradicija Crkve je svakako vrlo jaka i utjecajna.....i to vrlo vješto zloupotrebljava ...naročito kod stjecanja materijelnih dobara... ___________________________________________ U skladu sa svojim spoznajama? OK, a sad iskreno reci jesi li nekad pročitao povijest crkve ili bilo što drugo od nekog teologa, pa čak i nekog ateiste koji je promišljeni, a ne \'\'kafanski\'\' ateist? Problem i je u tome što većina ljudi svoje spoznaje o Crkvi temelji na VL, JL i sl. i onda s toliko mržnje i predrasuda govore. Tradicija je jako utjecajna, ali i treba biti. Nisu svi ljudi prije tebe bili budale kada su stvarali tradiciju i nema u Hr nikakve zloupotrebe, sve je to obično medijsko žutilo i senzacionalizam

VL
OB
-obrisani-
19:13 21.04.2011.

ako ima Boga..........zašto na crkvama rade ....gromobrane ?????

VL
SI
sinaj
19:16 21.04.2011.

bluesbob je napisao/la: ____________________________ I ja ga osobno ne volim baš previše iz jednostavnog razloga što inače ne volim teatralnost nigdje osim u teatru, ne volim ljude koji se vole trpati u prvi plan, živcira me to, ali sve je to skupa daleko od mržnje prema Sudcu. Sve institucije na svijetu imaju svoju hijerarhiju i ne postoji apsolutno ni jedan razlog zašto bi se ona zamjerala samo Crkvi

VL
SI
sinaj
19:18 21.04.2011.

Rambo. je napisao/la: ________________________ Zato što Bog dopušta da njegov dažd pada i nad dobrima i nad zlima, pa tako i gromovi. Čovjek ima svoju odgovornost

VL
OB
-obrisani-
19:23 21.04.2011.

sinaj.............ovo je moj domet....rekoh ti da nisam vjernik.....praktično mi je glupo ono što je nestvarno....sklon sam to zvati.....lažno.....kao što Tuđman kaže.. ....\"tobože\"......... . moj poznanik ide na neka glupava predavanja u Crkvu jer nije bio kršten a želi se vjenčati u Crkvi....ne zato jer ju voli....već iz čiste tradicije... . .i tamo na tim predavanjima....im neki tip...zaglupljeni svečenik trabunja o zabrani sexa prije braka...a svi dečki već odavno oćekuju da im djevojke rode, a djevojkama koje tog tupana slušaju....trbusi do zuba... . i što da rade...uredno masno plate ta blebetenja...i sprdaju se....a što će drugo . ...kaj je to normalno.?????.........ha ha ha ha

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.