Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 196
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Odgovor Tadiću
Povratak na članak

Josipović: Ne slažem se s tezom da je Oluja bila zločinačka akcija

Smatramo kako se na taj način poništava sve pozitivno što je u posljednjih nekoliko mjeseci postignuto između dvije države - kaže naš izvor iz krugova bliskih MVP-u

Komentari 418

Avatar Erwin Johannes Eugen Rommel
Erwin Johannes Eugen Rommel
01:00 04.08.2010.

Svaka vojna akcija - rat - u kojoj stradaju nevini ljudi, bolesni, stari i djeca je zlocinacka. Nije bitno sa koje strane je pocelo ako i mi imamo nevinu krv na rukama i sami smo zlocinci. Oni koji se ne slazu sa nepravdom pocinjenom nad njima nikako nemaju pravo posezati za ljudskim zivotom NEVINOG na drugoj strani. Dakle ako su oni pljackali i ubijali i mi smo...nista bolji nismo od njih. Sjetite se davnozaboravljenog KRSCANSKOG...NE UBI BLIZNJEG SVOG!!! Oni koji su spremni na prosipanje krvi, oni koje je obuzelo bjesnilo i zelja za barbarizmom su zivotinje manje vrijedne gliste...

VL
JK
Jov@KaraMustafu
01:03 04.08.2010.

Boston Covijek ne zivi samo od kruha,ljudsko bice je malo slazeniji fenomen,i ono ima osjecaj za pravdu,i potrebu za respektom,a sa servima to jos nije rijeseno.Doduse vojno jest,ali u duhu jos nije,i da se nebi ponovo tragedija i rat izmedjuu nas dogodio,moramo to sto prije rijesiti!

VL
BA
Barts
01:06 04.08.2010.

Nista se Turska nije smilovala nego je morala da da Srbiji autonomnu knezevinu ,zbog poraza u Rusko Turskom ratu kojih je bilo bas dosta.A sama Rusija je na tome insistirala jer su ustanci 1804 i 1815 privlacili dosta Turskih snaga.Djordjee Petrovic (Karadjordje)jeste bio svinjski trgovac,vrlo unosan posao u doba Turaka koji nisu jeli svinjsko meso.Obrenovic (pravo prezime Teodorovic)je bio trgovac takodje on je hatiserifom dobio naslednu knezevinu iz koje je kasnije ,proisteklo medjunarodno priznjanje Srbije,pod vodjstvom itekako pismenog Mihajla Obrenovica ,tako davne 1878.

VL
JK
Jov@KaraMustafu
01:09 04.08.2010.

Ribnik A zasto danas muhamedanci Hrvatske povjesne zemlje Bosne ne govore tako kao tej Konvertit i izdajnik svoje vjere Krscanske i otaca,Pasa Sokolovic.Zasto oni sada vise vole i privrzeniji su Turcima nego Hrvatima cije su krvi i porijekla!

VL
KR
krajisnik
01:10 04.08.2010.

\"icka79\" nije tacno da Srbi nisu htjeli zivjeti u Hrvatskoj jer je prije balvan revolucije Jovan Raskovic SDS sve vreme pricao da mi ne zelimo rat i da zelimo zivjeti u Hrvatskoj al Njofra nije htio da prica nego jeo je bio bahat i trazio da plesemo kako on svira al Raskovic bi ipak to uspio al nazalost covjek umre mada je bilo svakakvih prica o tome kako je otrovan, njegov zamjenik(Miroslav Mlinar) je izboden nozem i to se zna sigurno od hrvata. Takozvani atentat na Njofru je takodjer u to vreme organizovan u Benkovcu i pokrali ste oruzje iz stanice milicije u Benkovcu i sta smo mi trebali da cekamo da pocnete klati, e tek onda je pocela balvan revolucija a ko i u svakom ratu govna isplivaju na povrsinu pa je tako bilo i kod nas. Fakta je medjutim da je sa Srpske strane pokusavano da se nadje neko razumno rjesenje dok sa Hrvatske niko nije mrdnuo mali prst da bi se izbjegli sukobi nego ste svi skupa bili napaljeni da nas ucutkate i da budemo mirni ko bubice i da se kitimo sahovnicom ili da nestanemo. Vasa opravdanja u vezi Milosevica drze vodu tek kad je rat poceo al sami ste krivi za rat i sad gledajuci sa distance jasno je da bi i ovako i onako slicno prosli. Makar smo bili slobodni 5 godina i nije mi zao sto smo izgubili sve ni sto ste nehumani pa ste sve oteli, Zao mi je samo sto neznate da uzivate u slobodi i bez nas Srba(davni san) nego se lazete o nekom junastvu 05.08.1995 jer tog dana 99,99% vasih vojnika nije vidjelo Srbina nit je pucalo na nas. Ne poricem da je kod nas bilo gomila olosa i lopova, ne poricem da ste se i vi borili kao ljudi al ne na taj dan koji slavite jer tad nije bilo rata...

VL
JK
Jov@KaraMustafu
01:12 04.08.2010.

Barts A zaboravljas napomenuti da su se Obrenovici u Becu skolovali i bili strastveni simpantizanti i tajni saveznici Austrijo-Ugarske,i nisi nam rekao kako su Kardjordjevici i na koji nacin preoteli Krunu od Obrenovica!....

VL
OB
-obrisani-
01:14 04.08.2010.

03.08.2010. u 22:36h Darko-zg je napisao/la: E,predsjedniče napokon da se i ja slažem sa nekom vašom izjavom....drugi put kad trebate ići u srbiju kod četrnika Tadića pošaljite jacu da si usput posjeti obitelj... ------------------------------------ A zašto glumiš većeg kretena negogo što to po prirodi jesi? Za razliku od Jace koja tamo nema obitelji, ovajk je ima u Crnoj Gori, a njegeve izjave i nastupi se po štetnosti a i na pragu izdajesu se ipak ne mogu mjeriti sa Jacinim, koliko god njeni bili možda upitni I nije se ona ljubila sa Tadićem i tim četnicima tamo, nego Josipović i Karamarko, a obojica nisu iz HDZ-a..

VL
JK
Jov@KaraMustafu
01:30 04.08.2010.

Njuskalo Lijepo receno i napisano,posebno zakljucak da je Oluja bila Humana akcija ,a ne zlocinacki pothvat!....Bravo! Da Barts,citao sam i citanjem sam spoznao,isto kao i mnogi drugi sto na taj nacin nesto novo saznaju,ali ono drugo me zanima,ono o muckomom i monstrouznom ubistvu Kraljevskog para Obrenovic,gdje su servski oficiri rasporili zenu Obrenovicevu{da bi bili sigurni da i u utrobi nema neki nasljednik i mali kraljevic}i bacili je sa prozora desetmetarske zgrade u blato i kaljuzu!

VL
Avatar NJUŠKALO
NJUŠKALO
01:22 04.08.2010.

Oluja je bila vrhunski i profesionalno izvedena vojna akcija.Ta akcija se nije mogla izbjeći i bila je pitanje dana kada će se dogoditi.Krajinskim Srbima nije bila dovoljna samo Srpska krajina,nego su konstantno provocirali sustavno granatirajući unutrašnji teritorij RH. pa suu time sami izazvali vojnoredarstvenu akciju.Mislili su da će ih Srbija stalno štititi ne shvaćajući da se koridor u Bosni sužava i da im nikakva pomoć ne može stići iz Srbije.Ono što je bitno u toj akciji omogučeni su koridori za povlačenje civilnog stanovništva,čime se izbjegao veći broj žrtava.Da su Srbi tako osvajali Vukovar ili Bihać odavno bi ga osvojili .nego što su ih opkoljavali i sustavno granatirajuči razarali gradove uz velike civilne žrtve.Što se tiče počinjenja zločina u Oluji on je neznatan,naspram onome što je počinila Srbija u Hrvatskoj ne govoreći na ostalim područjima teritorija bivše Jugoslavije.Čak bi prema tome Oluju mogli nazvati humana akcija,kada bi mogli usporediti što je Srbija počinila svim narodima bivše Jugoslavije a sada bi htjela opravdati svoje zločine koji su bili ciljani i genocidni.

VL
BA
Barts
01:23 04.08.2010.

Da Jovo u pravu si Obrenovici su bili Austro Ugarski opredeljeni ,vidi se da si citao.

VL
OB
-obrisani-
01:26 04.08.2010.

04.08.2010. u 01:09h Jov@KaraMustafu je napisao/la: Ribnik A zasto danas muhamedanci Hrvatske povjesne zemlje Bosne ne govore tako kao tej Konvertit i izdajnik svoje vjere Krscanske i otaca,Pasa Sokolovic.Zasto oni sada vise vole i privrzeniji su Turcima nego Hrvatima cijee su krvi i porijekla! *************************************************************************************** E, to treba pitati njih, a i žalosno je da se oni tako osjećaju. Ante Starčević je muslimane smatrao cvijecem Hrvata, a u to doba su se mnogi tako i osjećali. Pa i u novije vrijeme mnogi su se borili za NDH. Kad su rekli zapovjedniku Fazlagića Kule da se preda jer je NDH pala on je odgovorio: Kako, bolan, pala, još se drži Fazlagića Kula. Nažalost, današnji muslimani žele biti poseban narod, Bošnjaci, a to je uvelike pridonjelo neuravnoteženosti i problemima na tim prostorima.

VL
SN
sneacker
01:28 04.08.2010.

Koga briga što Tadić govori. Zna se što je bila Oluja i zašto se dogodila.

VL
VO
VolimZagreb
01:30 04.08.2010.

Umjesto da sa \"gnušanjem odbije komentirati tu glupost\" ili da \"izrazi duboku zabrinutiost za mentalno zdravlje Tadića\" ili nešto što bi bilo primjereno ovom ataku ... mi imamo kuhanu nogu u stilu \"ne slažem se\"! E moja Jaco za ovovo si irektno kriva jer ste neozbiljnim pristupom za predsjednika država onemogućili sve kandidate s kojima bi kohabitacija bila mnogo jednostavnija i korisnija za Hr...a vi ste dopustili da ljudi glasaju \"protiv\" lopine Bandića i sada imate rezultat

VL
DR
drznedaj
01:39 04.08.2010.

Krajisnik, se sjecas ti jos plana Z-4. NIje da ga je hrvatska strana obozavala ali imali ste priliku taj plan prihvatit. Evo da te podsjetim. Plan je davao Krajini veliku kulturnu autonomiju, djelomicno regionalnu autonomiju s time da bi Krajina dobila svoj regionalni parlament. Vi ste za to trebali prihvatit potpunu demilitarizaciju, reintegraciju u Hrvatsku i osigurat povratak svim protjeranima. Martic nije htio ni primit prijedlog. Cilj vodstva Krajine bio je pripojit se Srbiji i Srpskoj i time bar djelomicno ostvarit Veliku Srbiju. Milosevic je odbijao plan jer se bojao da slican status ne zatraze Vojvodina,Kosovo i Sandzak. I vrijeme za prihvacanje plana je bilo isteklo i znali ste sta vas ceka. Nije to nikakva tajna bila jer smo bili mobilizirani vec 2 tjedna prije. Pa daj covjece se bar malo informiraj nego pocnes baljezgat po komentarima. Kako mozes rec sve smo oteli. Covjece, ti znas da ste iz Krajine potjerali vise od 230000 ljudi. Da ste opljackali te ljudi da se nisu imali na sta vratit. Koliko ste ih pobili. I na kraju umjesto da prihvatite plan, neki suzivot vi jos pokradete sto se da i bris za Banja Luku. Pa kakvi ste vi ljudi, koji je vas mentalni sklop. Jel vi znate sta je dobro a sta lose. Ne izgleda mi tako. Kazes 99.9 posto nije vidjelo srpskog vojnika. Ajde da kazemo da je to tako mada nije iznam iz vlastitog iskustva da nije. Al ajde. Pa di su bili ti vojnic? Di su bili sada kada je Hrvatska bila naoruzana i napokon se suprostavila. LAko je pljackat narod i ubijat civile. A kad se spremala frke svi bili kuhari, uniforme se bacale i svercali se s jadnim narodom po traktorima. Odjednom se nitko nije borio. TAkvi ste vi, kad mozete se izivjavat i znate da vam se ne mogu suprostavit onda ste junacine. A kad se treba stvarno borit onda nitko nije kriv. I ne samo to nego onda se i svoji ljudi gaze tenkovima. Da sam na vasem mjestu pokusao bi tu sramotu sto priije zaboravit. Jedini koji su donekle se pokazali su bili oni oko Petrinje i Gline, sve ostalo srpski jad i bijeda. I sad ti srpce oces jos nama odredit kad je bio rat a kad ne. Ponavljam, tebi je bio rat kad ste imali oruzje i protjerali 230000 ljudi samo iz Krajine, a kad ste vidjeli da bi moglo biti belaja onda ma nije bio rat. Tipicno

VL
JK
Jov@KaraMustafu
01:39 04.08.2010.

Svima laku noc,i Bog na pomoc!

VL
X0
xx71_09
01:45 04.08.2010.

ha,ha,ha, opet srpske bajke! Memorandum SANU je napisan u Raškovićevoj vili u Primoštenu, a taj je Rašković u Srbu vikao pred 150 tisuća četnika \"ovo je pobuna srpskog naroda!\", \"umro\" je tek puno kasnije 1992. na VMA u Beogradu. Atentatat na Tuđmana 18. ožujka 1990. pokušao je Srbin Boško Čubrilović u Benkovcu. 18. svibnja 1990. Rašković i njegov poslilni Miroslav Mlinar odglumili su \"pokušaj ubojstva\" nevinog Srbina od strane us.taša. Mlinar se je porezao po vratu, ali tako da \"niti u jednom trenutku nije bio u životnoj opasnosti\", to je izjavio liječnik iz Zadra po nacionalnosti Srbin (Zečević?), za nagradu su ga upisali na Akademiju dramskih umetnosti, smijer ražija, a i pop Đujić mu je za nagradu poslao svoju pisaću mašinu. 17. kolovoza 1990. godine Milan Babić, predsjednik Skupštine općine Knin, proglasio je ratno stanje! 4.kolovoza 1995. vodile su se itekako teške bitke na Dinari, sa srpske strane sudjelovali su i \"Minđušari\", jedinica specijalne policije iz Knina te na bojištu oko Petrinje, s naše strane sudjelovala je 2. gardijska brigada i 101. brigada., no kad su Srbi konačno shvatili da su u Hrvatskoj, pobjegli su petama vjetra. Posebno se u tome istaknuo general Novaković koji je sa svojim tenkovima pregazio kolonu srpskih civila na putu do Dvora na Uni, smetali su mu. Jeste li ga u Srbiji osudili za ratni zločin protiv civilnog stanovništva? Navodno je pregaženo 80-tak civila Srba koje ste vi sigurno proglasili žrtvama us.taškog terora, možda su to oni sa popisa nestalih. pozdrav vaš zmijicamala

VL
ST
Stjepan
01:45 04.08.2010.

Naziv ili pojam Ustassa ne pochinje osnutkom Nezavisne Drzzave Hrvacke. Izvorno, taj naziv je ukorijenjen u Hrvackoj iz davne Uskocima (juzzna Hrvacka - Senj, Sinj), i Puntarima (sjeverna Hrvacka - Gornja i Donja Stubica,( i drugi gradovi i mjesta Hrvackogg Zagorja)) obiljezzene Hrvacke Buntovne (Puntarske) Prosslosti. To su vazda bili zreli i hrabri osstrostijelci vojaci na grudi voljene i jedine Hrvacke Domovine, nikad osvajachi ili otimachi, nikad lazzljivci i tati. Nasuprot tomu, jednim izvornim dijelom Srbijanski, a gotovo u cjelini Vlasski Chetniki vazda su bili, kao, zlochudni tumor u Svetom Hrvackom Tijelu. Ti Chetniki su se ponassali kao pas lutalica, gdje zapissa,smatra da je njegovo. Ustasse su ubile Srbijanca Kralja Aleksandra Karadjordjevitca u Marseilles-u kraj Pariza koji je proglasio Jugoslaviju (chitaj Srboslaviju, to jest Veliku Srbiju) i raspustio skupsstinu ter zaveo samovladu (diktaturu), i to je bio odgovor na ubojstvo Stjepana Raditca (hrvackog politichara i zasupnika u beogradskoj (krvavoj) skupsstini) i Srbijansku samovladu 1934.god. Partizani, koliko god se vrtili oko istine (kao machek oko vrutce kasse) borili su se za Jugoslaviju (chitaj Srboslaviju), to jest Veliku Srbiju. I njihov napor nikad nije bio sveljucki, pacte bio je jednopartijski, klikasski, fassistichki, zlochinacki, despocki i totalitaristichki. Velika je zzalost i tragedija da te Partizanske Moralne Nakaze, njihovi potomci i surogati nauma (ideolosski klonovi) gospodare sudbinom Roda Hrvackog. Ti Partizani, proteklih 20 hrvackih godina, a i dan danas, izmissljaju nazive i pojmove kao na primjer: - Prvi Hrvacki Redarstvenik, - Narodni Gardist, - Hrvacki Vojnik, - Policajac, - Branitelj, Zasstitar, Bojovnik, et cetera, et cetera...a svi su se u stvari pobunili protiv Partizanskoga Zla i Nepravde u nadi da tce protjerati dussmanina s praga djedovskog, i podichi Staru Slavu Roda Hrvackog, i morali su ustati i napasti ga, jer drugog izbora nije bilo.

VL
GO
golo
01:46 04.08.2010.

pa naravno da tadic nije nista naucio od miloseviceve agresivne politike. ne samo da tadic nije nista naucio nego svaki srbin i srpkinja nisu naucili ma gdje se nalazili . zlocinacki narod nece nikada nauciti a tadic je proizvod od zlocinackog naroda. problemj je u tome sto mi imamo toliko glupana kao sto je josipovisc pa se sastajemo sa zlocincima i pravimo nekakve ugovore, dogovore a to malo po malo opet ide u nasu stetu a srbi cekaju pa akop i treba tisucu godina da nas opet napadnu i otmu nase zemlje. ja mislim da ovo treba svakome jednom biti jasno, na ljutu ranu ljutu travu, to je jedini moguci sporazum sa zlocincima

VL
KA
karlovcankica
02:34 04.08.2010.

a sto ocekivati od chedojna??? samo nek on ide tamo..i nek ostane kod tog cedojna...

VL
HR
hrvatin
02:37 04.08.2010.

Da se ne slazes sa cetnikom tadicem nebi se ljubakao s njim svaki dan.Ma kome ti prodajes muda za bubrege ljigavce.Vi sanjate oba slican san,da nema Hrvatske,samo sto on kao pravi i posteni cetnik sanja veliku srbiju,a ti tvoju milu jugu,tamnicu svega hrvatskoga.Jadna zemlja kojoj predsjeda takav \"domoljub\".Prava si slika i prilika one iste marve jugoslavenske koja te izabrala da igras sa tadicem kozaracko kolo,a to sto se po medijima navodno ne slazes s njim,to su samo prazni prozirni folovi koje ni djeca ne puse.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.