Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 147
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
obavještajci doznali
Povratak na članak

Izrael: Odlučimo li napasti Iran, SAD neće znati ništa o tome

Izrael ne želi da SAD bude odgovoran za nesprječavanje mogućeg napada pa će ga držati u neznanju

Komentari 130

OB
-obrisani-
18:23 28.02.2012.

Israel prati argusovim očima razvoj situacije kod susjeda u Siriji. U biti,ključ problema/rješenja problema na bliskom istoku je momentalno u toj zemlji koja sigurno gura u pravcu građanskog rata. Sve ostalo,pa i to natezanje sa Iranom je u drugom planu,političko prepucavanje,premda si Israel ne može dopustiti latentnu opasnost od Irana. Nikome nije jasno čemu ta averzija Irana prema Israelu,nemaju ni granice jedni uz druge,nemaju ekonomskih trzavica(dapače u Tel Avivu sam naprimjer nedavno u supermarketu kupio i rižu made in Iran). Jedino logično objašnjenje bi moglo biti da Perzijanci pokazuju mišiće Arapima kako se sa Israelom treba razgovarat,ali ništa od toga,tih 6,5 mil. Židova su preživili i gore stvari u prošlosti.povrh svega,ta povijesna netrpeljivost sunita i šiita prati Arape,teško da će oni ikada to izglancati. Svi ti pokušaji stvaranja nekih liga,konfederacia i sl.,sve je to piši kući propalo(bar još za nekoliko desetljeća) Hajde dobro,jedni prijete drugima,upleću se i treći (USA) koji bi dirigirali orkestrom,tu je i vrhunska publika(Rusija i Kina) ali predstava je do daljnjega u fazi koncerta ‘uskoro premijera’.

VL
HO
Houston***
18:23 28.02.2012.

Bivsi sef Mossada Meir Dagan je sa Benjamin Netanyahu i ministrom obrane Ehud Barakom u Izraelu slovi \"kao jedan od najmilitantnijih ljudi ikada rodjenih\". Izrael ce napasti Iran i druga Iranska nuklearna postrojenja, kad - tad. Svima je jasno da da ce Amerika odobriti Izraelu da svoje napade vrsi iz Iraka i Irackih vojnih baza. Mozda Amerika ustupi Izraelu i dio svoje vojne baze, Diego Garcia u Indijskom Oceanu. Iranci ce sigurno uzvratiti gdje god mogu: Basra, Bagdad, cak i Afganistan. Amerika ce potom i sama napasti Iranske ciljeve u Iraku i preko granice, u samom Iranu. Cinjenica je da se suocavamo se s eskalacijom , a ne s planiranim ratom s ulaznom i izlaznom strategijom. A svima je jasno da Izrael ima oko 500 komada nuklearnog oruzja, koje su poceli sastavljati 1969 godine, iste godine kada su i radili svoja, nuklearna postrojenja

VL
OB
-obrisani-
18:34 28.02.2012.

Željko, danas se ratovi vode iz kontrolnog centra,svega 15% Israel army sastoji se iz onih klasičnih vojnih ‘topovsko meso’ zvanih jedinica. Hi-tech,ako nisi znao židovi su danas vrhunski svjetski stručnjaci za komunikacije,naprimjer satelitske komunikacije itd

VL
OB
-obrisani-
18:37 28.02.2012.

Pa nije natanjahu slagao nista .USA nece imati pojma o napadu,samo ce i dati i m oruzje,osloboditi zracni prostor ,razraditi strategiju.izvrsiti elektronsko ometanje iranskih protivudara i dati veto u UN-u na osudu napada

VL
BK
B Kosa
18:57 28.02.2012.

Metalno Retardiran ti dobro i pametno pises ti nisi niposto retardiran to je sigurno da Izrael nece nista uraditi bez znanja Amerikanaca

VL
OB
-obrisani-
18:59 28.02.2012.

Nisu zidovi krivi sto koriste svoju inteligenciju i iskoristavaju milijarde glupaka sirom svijeta. Dok Arapi kupuju skupe automobile, skupe satove i ogromne jahte, zidovi su svoje znanje plasirali u universitete, institute, najmodernije laboratorije i druge znanstvene institucije koje im omogucavaju da imaju vrhunsku tehnologiju. Pored toga kontroliraju Hollywood, medija i izdavacka poduzeca tako da imaju kontrolu nad ljudskim umovima. A da li ima ista ljepse i sladje kad inteligentan covjek kontrolira milione glupaka koji su spremni da zrtvuju ako treba i vlastitu djecu da bi se Izrael odrzao u zivotu. Ako odluce da napadnu Iran sami oni ce to i uciniti, ali zasto da se ljudi naprezu i trose nepotrebno energiju kad ima dovoljno glupaka u drugim zemljama koji jedva cekaju da ucine taj posao.

VL
HO
Houston***
19:02 28.02.2012.

Izraelsko lobisticko drustvo je najmanje, ali najjace na Svijetu. Da bi se pristupilo Izraelskom lobistickom drustvu, potrebno je dati donacije od nekoliko miljuna dolara godisnje, dok neke Izraelske udruge i pojedinci davaju i nekoliko miljardi dolara, da bi postali clanovi tog drustva. Mnogima nije jasno da Izraelsko lobisticko drustvo upravlja Iraelski parlamentom - Knesset. Na kraju dana kako odluce Izraelski lobisti, takovo ce naredjenje, Izraelski parlament - izvrsiti, ne pitajuci za cijenu.

VL
OB
-obrisani-
19:17 28.02.2012.

B Kosa,zahvaljujem A ti znas da je hipokrizija najveca bolest savremenog drustva.Ovo sto Izrael radi je i gore to je zlocinacki cinizam,jer Natanjahu zna da svi znaju da on laze al njega to nije briga jer on nema moralnih skrupula,sto bi rekao nas narod,nema ni stida ni srama

VL
WA
wahr
19:43 28.02.2012.

Bravo Benjamin Netanyahu zovni onog Obamu u Tel Aviv pa mu dobro ocitaj lekciju a ako ne bude slusao dobro ga ispljuskaj. I nece biti izabran ponovo za predsjednika ove godine.. A za 20 godina ili cak za 5 godina kad Saudijska Arabija bude vjerovala da je gospodar na Bliskom Istoku i vodeca zemlja Muslimana onda dragi Beni s tom lijevom rukom dobro zvizni izdajnickog kralja Saudijske Arabije po tintari, zauzmi mu naftonosna polja a njegove gradove sravnaj s pijeskom..

VL
OB
-obrisani-
19:46 28.02.2012.

28.02.2012. u 19:17h Metalno Retardiran je napisao/la: A ti znas da je hipokrizija najveca bolest savremenog drustva.Ovo sto Izrael radi je i gore to je zlocinacki cinizam ... Politička hipokrizija postoji od kako postoji politika,dakle od pregovora za izvor vode ili kome će pripasti pola špilje. To nije ništa karakteristično za moderni svijet. Eto recimo,ja sam ona generacija Rudi Dutschke-a,Daniel Cohn-Bendita,flower power, tu negdje. I mi smo onda galamili na faksu i u Studentskom da je ovaj svijet trul kao riblja glava na suncu(naravno sve osim SFRJ jer to je bilo malo nezgodno i po zdravlje opasno),pa eto,dogurali smo ipak u 21o stoljeće. Nije samo Israel hipokritičan,svi kažu USA,slažem se,ali recimo,da li je Rusija pošteđena tog zla,ne vjerujem. Sve je to velika igra,prijatelju moj. Nisu multinationals koji glođu male države danas samo na zapadu,pogledaj malo Rusiju,Kinu,pogledaj Azijske burze kakva lova se tamo vrti i pere,kakvi ugovori se ispod stolova sklapaju…ohoho. Danas nije power ni State Departement,još manje UN,prava snaga je onaj sivi,nevidljivi bankarski svijet.

VL
WA
wahr
19:50 28.02.2012.

Bartolino Sto ti imas uopce govoriti kako bi svijet bio uredjen, kad ti gledas iz perspektive kao NE Hrvat. Ti nisi Hrvat. To sto ti preporucivas ne mora biti i nije dobro za Hrvatsku. Za tebe je napor, za tebe i Riznicu je veliki napor govoriti pravilno hrvatski Otidji u Cairo ili Saudijsku Arabiju i njima ce odgovarati tvoja perspektiva. Zar ce nama Hrvatima stranci kao ti savjetovati sto je dobro za nas?

VL
WA
wahr
19:54 28.02.2012.

28.02.2012. u 19:46h miha je napisao/la: miha dobro ti ide bacanje prasine u oci

VL
DU
Deleted user
19:58 28.02.2012.

Vrlo opasna situacija..tu se ne moze vise nista komentirati. Vidim da ide kraju nase \"civilizacije\"..END Nase buduce generacije( ako prezive) ratovati ce sa lukom i strijelom a neki i batinom! A sto se tice nasih racunala njih ce zamjeniti kamene ploce. Peace

VL
WA
wahr
19:58 28.02.2012.

Miha ovako sam citao 100% iz americke stampe kad je bio rat u Hrvatskoj . Nije samo Israel hipokritičan,svi kažu USA,slažem se,ali recimo,da li je Rusija pošteđena tog zla,ne vjerujem. Sve je to velika igra,prijatelju moj. Nisu multinationals koji glođu male države danas samo na zapadu,pogledaj malo Rusiju,Kinu,pogledaj Azijske burze kakva lova se tamo vrti i pere,kakvi ugovori se ispod stolova sklapaju…ohoho.

VL
DU
Deleted user
20:00 28.02.2012.

naravno da će USA znatisve o izraelskom napadu na iran jer je ta ista USA kao i GB u rukama privatnog židovskog kapitala koji uostalom na ratovima najviše i zarađuje još oid davne povijesti. pogledjte samo strukturu vlasništva FED-a, većinu banaka....medija....prehrambene te farmaceutske industrije...naftnih kompanija....itd...itd... pa će vam biti jasnijde tko i kako vodi globalnu svjetsku politiku.

VL
WA
wahr
20:02 28.02.2012.

jel Miha svi podjednako krivi agresor i zrtva podjednako i onaj koji potrosi vise novca za oruzje nego cijeli svijet zajedno i okruzi drugoga vojnim bazama i onaj koji se boji za svoj zivot....jesi li ti isao u skolu u London ili Washington?

VL
LI
Lisnjak
20:07 28.02.2012.

vjerovatno ce izrael napad izvesti sa friskim smokvama. tako da amerika nece nista cuti.

VL
CH
chainsaw.
20:18 28.02.2012.

28.02.2012. u 20:14h blackula9 je napisao/la: ---------------------------------------------------------------------------------- pitanje je definitivna provokacija, a odgovor je potpuno neprimjeren osobi njegove funkcije. admine, je li ovo bilo bolje? sve po pravilima?

VL
OB
-obrisani-
20:33 28.02.2012.

Nije problem Izrael vec ostali narodi i drzave.Izrael je proturio cistu laz u svijet a ostali narodu moraju prihvatiti tu laz kao apsolutnu istinu i platiti sve troskove eventualnog rata. Cijena benzina pogadja svakog normalnog covjeka, a ona je izazvana krizom u vezi sa iranskom nuklearnom teknologijom. Znaci danas i obican gradjanin Zagreba ili bilo kojeg grada se pretvorio u izraelskog slugana, a nitko nema hrabrosti da kaze da se radi o lazi. Jer ono sto se ne moze dokazati se naziva lazi. Ali to izgleda nije vazno.Najvaznije je da su noge Angeline Jolie na podjeli Oskara dobile najvise pozornosti.

VL
EC
el commadante
20:38 28.02.2012.

Huston Izrael ce napasti Iran i druga Iranska nuklearna postrojenja, kad - tad. ___________________________________________________________ Napast će s Amerikom. Prije toga moraju naći saveznike u Iranu (disidenti, nevladine organizacije za ovo i ono, šiiti - suniti, plemenski vođe ...) i potkopatii jedinstvo zemlje iznutra. Nakon toga Iran se mora izolirati od svojih prirodnih saveznika, poglavito Rusije i Kine. Tada ima smisla napasti. Ako ova dva preduvjeta nisu ispunjena, bilo kakva vojna akcija neće dati rezultate. štoviše, Izrael i Amerika se mogu uvući u dubiozu bez kraja i konca.

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.