Naslovnica Vijesti Hrvatska

Iz ovog udžbenika učit će studenti, praktičari, menadžeri i političari

Udžbenik donosi katalog različitih alata koje političari, menadžeri, praktičari i svi oni koji će se naći u kriznim situacijama mogu primijeniti u praksi, rekao je autor knjige doc. dr. sc. Jugo
20. listopada 2017. u 19:55 0 komentara 246 prikaza
Promocija knjige Menadžment kriznog komuniciranja
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/5

Nakon više od 15 godina predstavljen je prvi hrvatski sveučilišni udžbenik o kriznom komuniciranju. Knjigu „Menadžment kriznog komuniciranja“ potpisuje doc. dr. sc. Damir Jugo, dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment i dugogodišnji praktičar u odnosima s javnošću.

Školska knjiga Pozitivno djelovanje Jedna je stvar zajednička uspješnim ljudima

Riječ je o knjizi koja prati učestalu temu današnjice – komuniciranje za vrijeme krize na koju nisu imuni niti pojedinci, niti tvrtke ili političari. Knjiga donosi suvremen teorijski i praktičan pogled na krizno komuniciranje i upravljanje u kriznim situacijama, te obrađuje 22 konkretne strategije koje praktičari mogu implementirati s ciljem efikasne borbe s kriznim situacijama. Recenzije knjige potpisuju priznati hrvatski znanstvenici i stručnjaci, a predgovore knjizi napisali su ugledni profesori i renomirani autori prof. dr. sc. Betteke van Ruler sa Sveučilišta u Amsterdamu i Božidar Novak, autor prve knjige o kriznom komuniciranju objavljene 2000. godine.

„Knjiga je usporediva sa stranim izdanjima i pravi je spoj teorija i znanja koja su se uspješno primijenila na hrvatskom području. Krizno komuniciranje jedno je od najizazovnijih područja odnosa s javnošću, a upravo ova knjiga svojom strukturom, opsegom, jezičnim stilom i popratnim sadržajima predstavlja originalan pristup temi o kojoj govori i zato je važan doprinos opusu literature s područja odnosa s javnošću.“, istaknula je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič sa Sveučilišta u Zagrebu.

„Ova knjiga tematizira krizu na strateški način, daje joj znanstveni okvir i upravo je to najveća vrijednost ovog udžbenika. Klasificirajući različite krize, autor predstavlja i različite odgovore na krizu, različite strategije za kojima je potrebno posegnuti da bi se efikasno odgovorilo na njih. Upravo strategija predstavlja temelj uspješnog kriznog menadžmenta.“, dodao je rektor Sveučilišta u Mostaru prof. dr. sc. Zoran Tomić.

Na „Menadžment kriznog komuniciranja“ osvrnuo se i prof. dr. sc. Božo Skoko sa Sveučilišta u Zagrebu koji je naglasio kako iz nje mogu učiti studenti, ali profesionalci koji su iskusili različite aspekte krizne komunikacije.

Dražen Klarić - gl. urednik Večernjeg lista, Ivana Galić Baksa - direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV, Goran Gavranović - gl. urednik 24 sata, Goran Ogurlić - gl. urednik Jutarnjeg lista. Media Festival Sinergija tiska i medija je neizbježna

„Ova knjiga obiluje brojnim praktičnim savjetima, primjenjivim situacijama i alatima potrebnima za učinkovito suočavanje s krizom. Od njih pedesetak, naši političari koriste četiri ili pet, a menadžeri njih dvadesetak.“

Glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić govorio je o kriznoj komunikaciji iz perspektive medija.

„Ova knjiga donosi pravila koja stručnjacima govore kako se ponašati za vrijeme krize i kako iskomunicirati javnosti informaciju koju traži. Vjerujem da će i menadžeri, zaposlenici javne uprave, ali i ostali u ovom udžbeniku pronaći savjete kako uspješno prebroditi kriznu situaciju. Ovo je zasigurno knjiga koja će dobro doći svima i menadžerima i političarima.“

„Udžbenik donosi katalog različitih alata koje političari, menadžeri, praktičari i svi oni koji će se naći u kriznim situacijama mogu primijeniti u praksi. Namjera mi je bila usustaviti sve važne suvremene spoznaje o disciplini kriznoga komuniciranja te pružiti praktičarima svojevrstan priručnik za kvalitetnu pripremu, ali i odgovor na krizne situacije s kojima se susreću u svojem radu, a studentima koji se pripremaju za buduće izazove u odnosima s javnošću kao udžbenik i vodič kroz to iznimno zahtjevno područje.“, rekao je autor knjige doc. dr. sc. Jugo.

Udžbenik je objavljen u izdanju Školske knjige i Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment te predstavlja važan iskorak i doprinos informacijsko-komunikacijskim znanosti te će zbog svoje kvalitete nedvojbeno biti nezaobilazna literatura na studijskim programima svih razina.

Školska knjiga Ulaganje u obrazovanje Zašto Bill Gates čita jednu knjigu na tjedan Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment Bernays predstavio najinovativnije studije turizma u Hrvatskoj Hrvatska kakvu trebamo Hrvatska kakvu trebamo 'Nikolu Teslu treba predstaviti kao hrvatskog sina'
Digitalna komora
Digitalna komora
Poduzetnici, odsad ključne informacije doznajte klikom miša
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.