Naslovnica Vijesti Hrvatska

Iz ovog udžbenika učit će studenti, praktičari, menadžeri i političari

Udžbenik donosi katalog različitih alata koje političari, menadžeri, praktičari i svi oni koji će se naći u kriznim situacijama mogu primijeniti u praksi, rekao je autor knjige doc. dr. sc. Jugo
20. listopada 2017. u 19:55 0 komentara 232 prikaza
Promocija knjige Menadžment kriznog komuniciranja
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/5

Nakon više od 15 godina predstavljen je prvi hrvatski sveučilišni udžbenik o kriznom komuniciranju. Knjigu „Menadžment kriznog komuniciranja“ potpisuje doc. dr. sc. Damir Jugo, dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment i dugogodišnji praktičar u odnosima s javnošću.

Školska knjiga Pozitivno djelovanje Jedna je stvar zajednička uspješnim ljudima

Riječ je o knjizi koja prati učestalu temu današnjice – komuniciranje za vrijeme krize na koju nisu imuni niti pojedinci, niti tvrtke ili političari. Knjiga donosi suvremen teorijski i praktičan pogled na krizno komuniciranje i upravljanje u kriznim situacijama, te obrađuje 22 konkretne strategije koje praktičari mogu implementirati s ciljem efikasne borbe s kriznim situacijama. Recenzije knjige potpisuju priznati hrvatski znanstvenici i stručnjaci, a predgovore knjizi napisali su ugledni profesori i renomirani autori prof. dr. sc. Betteke van Ruler sa Sveučilišta u Amsterdamu i Božidar Novak, autor prve knjige o kriznom komuniciranju objavljene 2000. godine.

„Knjiga je usporediva sa stranim izdanjima i pravi je spoj teorija i znanja koja su se uspješno primijenila na hrvatskom području. Krizno komuniciranje jedno je od najizazovnijih područja odnosa s javnošću, a upravo ova knjiga svojom strukturom, opsegom, jezičnim stilom i popratnim sadržajima predstavlja originalan pristup temi o kojoj govori i zato je važan doprinos opusu literature s područja odnosa s javnošću.“, istaknula je prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič sa Sveučilišta u Zagrebu.

„Ova knjiga tematizira krizu na strateški način, daje joj znanstveni okvir i upravo je to najveća vrijednost ovog udžbenika. Klasificirajući različite krize, autor predstavlja i različite odgovore na krizu, različite strategije za kojima je potrebno posegnuti da bi se efikasno odgovorilo na njih. Upravo strategija predstavlja temelj uspješnog kriznog menadžmenta.“, dodao je rektor Sveučilišta u Mostaru prof. dr. sc. Zoran Tomić.

Na „Menadžment kriznog komuniciranja“ osvrnuo se i prof. dr. sc. Božo Skoko sa Sveučilišta u Zagrebu koji je naglasio kako iz nje mogu učiti studenti, ali profesionalci koji su iskusili različite aspekte krizne komunikacije.

Dražen Klarić - gl. urednik Večernjeg lista, Ivana Galić Baksa - direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV, Goran Gavranović - gl. urednik 24 sata, Goran Ogurlić - gl. urednik Jutarnjeg lista. Media Festival Sinergija tiska i medija je neizbježna

„Ova knjiga obiluje brojnim praktičnim savjetima, primjenjivim situacijama i alatima potrebnima za učinkovito suočavanje s krizom. Od njih pedesetak, naši političari koriste četiri ili pet, a menadžeri njih dvadesetak.“

Glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić govorio je o kriznoj komunikaciji iz perspektive medija.

„Ova knjiga donosi pravila koja stručnjacima govore kako se ponašati za vrijeme krize i kako iskomunicirati javnosti informaciju koju traži. Vjerujem da će i menadžeri, zaposlenici javne uprave, ali i ostali u ovom udžbeniku pronaći savjete kako uspješno prebroditi kriznu situaciju. Ovo je zasigurno knjiga koja će dobro doći svima i menadžerima i političarima.“

„Udžbenik donosi katalog različitih alata koje političari, menadžeri, praktičari i svi oni koji će se naći u kriznim situacijama mogu primijeniti u praksi. Namjera mi je bila usustaviti sve važne suvremene spoznaje o disciplini kriznoga komuniciranja te pružiti praktičarima svojevrstan priručnik za kvalitetnu pripremu, ali i odgovor na krizne situacije s kojima se susreću u svojem radu, a studentima koji se pripremaju za buduće izazove u odnosima s javnošću kao udžbenik i vodič kroz to iznimno zahtjevno područje.“, rekao je autor knjige doc. dr. sc. Jugo.

Udžbenik je objavljen u izdanju Školske knjige i Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment te predstavlja važan iskorak i doprinos informacijsko-komunikacijskim znanosti te će zbog svoje kvalitete nedvojbeno biti nezaobilazna literatura na studijskim programima svih razina.

Školska knjiga Ulaganje u obrazovanje Zašto Bill Gates čita jednu knjigu na tjedan Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment Bernays predstavio najinovativnije studije turizma u Hrvatskoj Hrvatska kakvu trebamo Hrvatska kakvu trebamo 'Nikolu Teslu treba predstaviti kao hrvatskog sina'
Hrana
Mood food
Hrana za dobro raspoloženje: Doznajte što bi trebalo jesti da se osjećate sretnije

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.