Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 190
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
EKOLOŠKA KATASTROFA
Povratak na članak

Iz Jadrolinijina trajekta istjecalo 34.000 litara nafte u splitsku luku

Trajekt Tin Ujević, koji je poslijepodne krenuo iz Starigrada s otoka Hvara, udario je u gat svetog Petra dok je pristajao u splitsku luku. Nitko od putnika nije ozlijeđen.

Komentari 10

FR
francek033
21:18 22.03.2010.

Mora da je stari pjesnik pijan i na onom svijetu pa se i feri krsten po njemu ljuljao u parama alkohola ;)

VL
OB
-obrisani-
21:36 22.03.2010.

Bolje i da je udario u rivu nego da se nasukao na neki otok!Idu gemišti kapetanima trajekata!

VL
OB
-obrisani-
22:08 22.03.2010.

http://www.e-castig.com/index.php?r=b159D

VL
DU
Deleted user
22:12 22.03.2010.

Krajem osamdesetih je trajekt \"Partizanka\" udario o splitski mol kad se vraćao s Visa i onda, kad su vidjeli štetu na oplati, nastade ona prigodna poema: \"Mlada partizanka bužu imala\" - a zbog koje je intervenirala i služba državne sigurnosti.... Iako je neko pravilo: low velocity, low damage - u ovakvim lučkim nezgodama, ipak je i Tin Ujević dobio dobru \"bužu\" (=rupa) i ostavljam drugim forumašima tu nezahvalnu misiju da skuju prigodni pjesmuljak o Tinu u sudaru s gatom.

VL
VI
Vito
07:36 23.03.2010.

Citati iz google: PostajNaslov: Re: m/t TIN UJEVIĆ sub sij 03, 2009 11:56 pm dio teksta iz Nacionala, 08.06.2004. iz teksta \'Uprava Jadrolinije opstruira obnovu flote u Hrvatskoj\' Zato je Jadrolinija bez službene odluke Račanove vlade za 7,5 milijuna euraeura hitno kupila polovni trajekt u Grčkoj. Kako brod nije udovoljavao standardima sigurnosti, spašavanja na moru i navigacije, i koji je u brodogradilištu pokraj Pireja građen bez nadzora, Hrvatski registar brodova i splitska Lučka kapetanija “Tinu Ujeviću” izdali su privremenu dozvolu za plovidbu. Bilo bi zanimljivo znati kako je “Ujević” dobio konačne papire. Preinaka “Ujevića” u riječkoj luci koštala je oko 700.000 dolara. Sljedeću zimu brod je proveo na drugoj, velikoj preinaci u brodogradilištu Kraljevica, što je stajalo dodatnih 1,5 milijuna dolara. Konačna cijena “Tina Ujevića” strogo je čuvana tajna, ali je zasigurno prešla cijenu izrade novog broda u Hrvatskoj.

VL
VI
Vito
07:41 23.03.2010.

A samo sam htio pogledati kad i gdje je građen brod te njegove Karakteristike i maritivne sposobnosti. Zašto? Zato što se uopće ne spominje niti jugo niti bura, a vjetar je taj koji određuje sudbinu broda.izgleda da je sudbinu ovog odredila politika.

VL
BL
Bluno
07:46 23.03.2010.

Predlažem Vladi da Brodosplit i ostala naša brodogradilišta krenu za izgradnjom novih trajekata koji su itekako isplativa investicija.

VL
MR
mirha.rudes
09:34 23.03.2010.

Meni se čini da je ovdje ljudski faktor kriv .Nagledao sam se raznih rely vozaća kada ulaze sa trajektima i brodovima u pristaništa.Trebao je brzinu prilagoditi uvjetima.Taj će isto proči sa opomenom kao i onaj koji je zaboravio promijeniti kurs.Daa je to napravio u stranoj luci vidio bi gdje pas nosi muda.

VL
Avatar walterkomunistihrvatske
walterkomunistihrvatske
10:02 23.03.2010.

. ..Dan ranije Jadrolinija poveća cijene trajektnih karata i oma GRU SPUCA SS€\"Tin Ujević\"pa idemo dalje -Danas INA poveća cijene goriva i oma GRU-ZZEMLJOTRES na Filip*INI*ma(5.9RR) . ..VRLO INTERESANTNE\"SLUČAJNE\"PODUDARNOSTI. ..KPH. ..

VL
OB
-obrisani-
02:28 24.03.2010.

Ukratko Jadrolinija kupuje trajekte u Grckoj bez duplog dna sta nije po svjetskim normama Drugo zakonski se izglasalo da moraju gradit nove brodove kod nas ali oni izgrade u Grckoj pa ga iznajmljuju 2 godine i onda ga kupe navodnoo od Grka ali od sebe To je drzavna firma Umjesto da grade u Hrvatskoj kvalitenije oni sa rupama u zakonu mute sa Grckom i onda smece brodove sa tankom oplatom voze po nasem moru Brodovi su udarali i prije ti stariji i nikad nije nista probilo Zato sta su kupili smece a Lucka kapetanija itd sve to pustaju iznaju za sve .To je jos jedna od ustanova koja je korupirana jako

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.