Iz Jadrolinijina trajekta istjecalo 34.000 litara nafte u splitsku luku
Trajekt Tin Ujević, koji je poslijepodne krenuo iz Starigrada s otoka Hvara, udario je u gat svetog Petra dok je pristajao u splitsku luku. Nitko od putnika nije ozlijeđen.
Komentari 10
Bolje i da je udario u rivu nego da se nasukao na neki otok!Idu gemišti kapetanima trajekata!
http://www.e-castig.com/index.php?r=b159D
Krajem osamdesetih je trajekt \"Partizanka\" udario o splitski mol kad se vraćao s Visa i onda, kad su vidjeli štetu na oplati, nastade ona prigodna poema: \"Mlada partizanka bužu imala\" - a zbog koje je intervenirala i služba državne sigurnosti.... Iako je neko pravilo: low velocity, low damage - u ovakvim lučkim nezgodama, ipak je i Tin Ujević dobio dobru \"bužu\" (=rupa) i ostavljam drugim forumašima tu nezahvalnu misiju da skuju prigodni pjesmuljak o Tinu u sudaru s gatom.
Citati iz google: PostajNaslov: Re: m/t TIN UJEVIĆ sub sij 03, 2009 11:56 pm dio teksta iz Nacionala, 08.06.2004. iz teksta \'Uprava Jadrolinije opstruira obnovu flote u Hrvatskoj\' Zato je Jadrolinija bez službene odluke Račanove vlade za 7,5 milijuna euraeura hitno kupila polovni trajekt u Grčkoj. Kako brod nije udovoljavao standardima sigurnosti, spašavanja na moru i navigacije, i koji je u brodogradilištu pokraj Pireja građen bez nadzora, Hrvatski registar brodova i splitska Lučka kapetanija “Tinu Ujeviću” izdali su privremenu dozvolu za plovidbu. Bilo bi zanimljivo znati kako je “Ujević” dobio konačne papire. Preinaka “Ujevića” u riječkoj luci koštala je oko 700.000 dolara. Sljedeću zimu brod je proveo na drugoj, velikoj preinaci u brodogradilištu Kraljevica, što je stajalo dodatnih 1,5 milijuna dolara. Konačna cijena “Tina Ujevića” strogo je čuvana tajna, ali je zasigurno prešla cijenu izrade novog broda u Hrvatskoj.
A samo sam htio pogledati kad i gdje je građen brod te njegove Karakteristike i maritivne sposobnosti. Zašto? Zato što se uopće ne spominje niti jugo niti bura, a vjetar je taj koji određuje sudbinu broda.izgleda da je sudbinu ovog odredila politika.
Predlažem Vladi da Brodosplit i ostala naša brodogradilišta krenu za izgradnjom novih trajekata koji su itekako isplativa investicija.
Meni se čini da je ovdje ljudski faktor kriv .Nagledao sam se raznih rely vozaća kada ulaze sa trajektima i brodovima u pristaništa.Trebao je brzinu prilagoditi uvjetima.Taj će isto proči sa opomenom kao i onaj koji je zaboravio promijeniti kurs.Daa je to napravio u stranoj luci vidio bi gdje pas nosi muda.
. ..Dan ranije Jadrolinija poveća cijene trajektnih karata i oma GRU SPUCA SS€\"Tin Ujević\"pa idemo dalje -Danas INA poveća cijene goriva i oma GRU-ZZEMLJOTRES na Filip*INI*ma(5.9RR) . ..VRLO INTERESANTNE\"SLUČAJNE\"PODUDARNOSTI. ..KPH. ..
Ukratko Jadrolinija kupuje trajekte u Grckoj bez duplog dna sta nije po svjetskim normama Drugo zakonski se izglasalo da moraju gradit nove brodove kod nas ali oni izgrade u Grckoj pa ga iznajmljuju 2 godine i onda ga kupe navodnoo od Grka ali od sebe To je drzavna firma Umjesto da grade u Hrvatskoj kvalitenije oni sa rupama u zakonu mute sa Grckom i onda smece brodove sa tankom oplatom voze po nasem moru Brodovi su udarali i prije ti stariji i nikad nije nista probilo Zato sta su kupili smece a Lucka kapetanija itd sve to pustaju iznaju za sve .To je jos jedna od ustanova koja je korupirana jako
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mora da je stari pjesnik pijan i na onom svijetu pa se i feri krsten po njemu ljuljao u parama alkohola ;)