Iskliznula lokomotiva iz tračnica između Zvečaja i Duge Rese
Pruga je na toj dionici do daljnjega zatvorena pa će se putnici na relaciji Generalski Stol – Duga Resa i obratno prevoziti autobusima
Komentari 3
zanimljivo je otkad je vlada pocela price o željeznici nema mjeseca da se ne desi neka nesreca, možda griješim al, nekako mi ovo smrdi na pripreme za privatizaciju.....po hr. obicaju nama nešto ne vrijedi al, drugima se na kraju višestruko isplati, pa onda odjednom staro i zahrđalo postane najmodernije i super ispravno
dali treba poginut ljudi u nesrecama koje se cesto desavaju da bi ministar sa dva prezimena dao ostavku
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Stalna iskliznuća lokomotiva ili vagona na Hrvatskim tračnicama, više nije nikakva nova vijest. To je znak da nam željezničke pruge ne da ne valjaju nego da su u katastrofalnom stanju. Svako iskliznuće je šteta i to ne mala šteta, koju plaća željeznica al to znači i Hrvatski građani. Jedino što je u svemu dobro je da nema ozlijeđenih osoba ili ne daj Bože teže stradalih. Jednom sam pročitao da na relaciji pruge Zagreb-Zabok, da dužini od 36 km, vlak prometuje malo više od jednog sata, što znači da je brzina putničkog vlaka na toj relaciji 36 km/h, sa zaustavljanjima na stanicama. Na relaciji stanica Veliko Trgovišće- Zabok, brzina kretanja je nešto više od 20 km/h, jer pruga ne može podnijeti veće brzine. To samo znači da sve takve pruge u Hrvatskoj koje nisu spremne prihvatiti brzinu veću od 40 km/h, treba žurno zamijeniti kako bi znali da živimo u 21 stoljeću., a ne u 19. stoljeću, jer je to brzina iz western filmova.