Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 165
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nakon godinu dana
Povratak na članak

Iranski zastupnik pristao na pregovore o nuklearnom programu

Iranski zastupnik u parlamentu Ali Larijani za svog posjeta Turskoj pristao je na pregovore koji su zaustavljeni prije godinu dana.

Komentari 38

EL
ElCapitan
09:21 13.01.2012.

kako predvidljivo,,,dva nosaca pred obalom i kapitulacija je tu, bez ispucanog metka,,,jadni perzijanci opet ste nam razocarali dezurne budale...

VL
WA
wahr
09:40 13.01.2012.

Ako hoce Iranci pregovarati neka pregovaraju s time oni nece nista promijeniti. Amerika ce i dalja nastojati da svrgne tu vlast i uspostavi pro-zapadni ( citaj pro izraelsko-americki ) rezim.

VL
RI
Riznica
10:32 13.01.2012.

Zasto kukavice ne pregovaraju sa Sjevernom Korejom .... Nema sa zutima zezancije a u Iranu ubijaju naucnike i profesore .. Pa sta je terorizam ako to nije !!!... Nece oni ostaviti Iran dok ne saznaju da imaju atomsku bombu.. Zatoato Iranci u trecu smjenu sa radom A-bombe !!!

VL
Avatar Alfons_x
Alfons_x
10:36 13.01.2012.

13.01.2012. u 09:21h ElCapitan je napisao/la: kako predvidljivo,,,dva nosaca pred obalom i kapitulacija je tu, bez ispucanog metka,,,jadni perzijanci opet ste nam razocarali dezurne budale... ________________________ Imaš pravo, opet su te razočarali! Znaš za razliku od takvih kakvima i samma i sam pripadaš, iranci ratuju razumom :) I dalje su neovisna slobodna zemlja....i ovim su potezom samo pokazali da je njihov program mirnodopski i da su uvijek otvoreni za suradnju ukoliko im se ne prijeti silom, te su još jednom opalili pljusku debilićima s druge strane oceana+tebi:)

VL
RE
@rea
10:47 13.01.2012.

Klan braće Larijani. Najpoznatiji iz klana je svakako M.Javad Larijani, čuven po izjavi da je u Ayatollah republici: \"kamenovanje kontrolirana pravna procedura\" (\"controlled legal procedure\"). PS. intervju, 26.11.10., je na engl. Da ne bi (opet) bilo \"greška u prijevodu\".

VL
Avatar Alfons_x
Alfons_x
11:00 13.01.2012.

13.01.2012. u 10:47h @rea je napisao/la: Kamenovanje, koje ne odobravam i koje se NE prakticira u Iranu, iako postoji u zakonu, je drevni običaj koji koriste redom Izrael, Jemen, Sirija, odnosno gotovo sve zemlje bliskog istoka u čemu se posebnoo ističe Saudijska Arabija, ali ne...polutanka rea se okomila na Iran u dobroj staroj maniri izazivanja kaosa.....lažeš @rea, kao i uvijek

VL
RI
Riznica
11:14 13.01.2012.

13.01.2012. u 10:47h @rea je napisao/la: ----------------------------- @rea ako se bojis toliko kamenovanja , nemoj varati muza sa drugim ili se pak nemoj udavat pa te nece niko kamenovati... Pa sta bi ti licimjerko... Da imas muza i da ga ga varas sa drugim , ma nemoj ... Pa reci mi ako je tako jednostavno, zasto se masa ubistava u Zapadu izmedzu suprnika upravo dolazi zbog prevare .. Ako ti se ne zivi sa tom osobom, onda se ti lijepo rastavi , pa trazi drugog ... To ti je bar dozvoljeno !\"

VL
RE
@rea
11:19 13.01.2012.

Pa to je barem jednostavno provjerit\'. Charlie Rose | Mohammad-Javad Larijani | Nov. 26, 2010 ((utube) Btw, o kamenovanju: \"takvu presudu suci u Iranu donose rijetko (sic!), jednom u 2-3 godine.\" (12:35).

VL
RI
Riznica
11:20 13.01.2012.

Pa i budala zna da Izrael sa cionistickim lobijem gura USA u rat sa Iranom !\"\"\".. Izgleda da te budale nisu naucili lekciju iz Iraka i Avganistana , ako nisu Iran ce ih definitivno nauciti !!! ..

VL
RE
@rea
11:34 13.01.2012.

11:14h Riznica je napisao/la: .... ako se bojis toliko kamenovanja , nemoj varati muza sa drugim ili se pak nemoj udavat pa te nece niko kamenovati... _____________ lol, iz kojeg se ti stoljeća javljaš, jel iz sedmog ?

VL
RI
Riznica
11:38 13.01.2012.

13.01.2012. u 11:19h @rea je napisao/la: ------------------------------------------------ Sreca tvoja pa ne zivis u Iranu !\" A sta je tebi ne jasno ...Takav zakon u Iranu , vidis ljubomora je cudna stvar !\" ... Pitaj muza ako nije neka svinja ,, jer je to jedina zivotinja koja javno poziva druge da se pari sa njegovom suparnicom, dok se druge zivotinje bore cak do smrti za svog partnera ... Interesantno da su naucnici dosli do zakljucka da oni koji jedu previse svinju dobijaju osobine i karakter svinje...Nije to dzaba zabranjeno jesti ...Zato je to na Zapadu vecinom i postalo normalno.. Sta vise mnogi i pozivaju javno da mjenjaju svoje partnere , bez ikakve ljubomore..Sve su to karakteristike svinje a osim unutrasnjih ljudi cak mogu da se izoblice poput svinje (ako previse jedu) dobijaju njen spoljasnji izgled... Ako sumljas pogledaj samo uzgajivace svinja...

VL
Avatar Alfons_x
Alfons_x
11:40 13.01.2012.

13.01.2012. u 11:34h @rea je napisao/la: lol, iz kojeg se ti stoljeća javljaš, jel iz sedmog ? __________________________ Rea moram stati u obranu riznice čovjek je Musliman oni još uvijek malo više drže do obitelji i tradicije od nas...no uu jednome ima pravo dok neki kamenuju ženu (uglavnom i najčešće S.Arabija) kod nas je jednostavno ubiju....neću ti sada navoditi brojne primjere (poput onoga iz petrinje) ali ću te pitati...uistinu, koja je razlika?

VL
Avatar Alfons_x
Alfons_x
11:45 13.01.2012.

@rea ovo pitanje maloprije sam ti postavio isključivo zato da jednom zauvijek prestaneš kao papagaj pričati jednu te istu priču da ne pomisliš da ne osuđujem kamenovanje U BILO KOJOJ zemlji, nisam kao ti da osuđujem samo u Iranu....jer rea,, i kod nas ubijaju žene zbog preljuba, uostalom kao bilo gdje na svijetu, samo na drugačije načine, netko metkom netko ih udavi netko prebije.....nažalost toga će uvijek biti, nije to ekskluzivno pravo iranskih muškaraca, da bi ga stalno ponavljala

VL
Avatar intimus500
intimus500
11:58 13.01.2012.

13.01.2012. u 11:40h Alfons_x je napisao/la: 13.01.2012. u 11:34h @rea je napisao/la: lol, iz kojeg se ti stoljeća javljaš, jel iz sedmog ? __________________________ Rea moram ............ali ću te pitati...uistinu, koja je razlika? ______________________________ prijatelju ...razlika je u zakonima ...tu..tu po zakonu je zabranjeno dok dolje je to zakonski propisano ... kužiš!

VL
Avatar Alfons_x
Alfons_x
12:10 13.01.2012.

13.01.2012. u 11:58h intimus500 je napisao/la: prijatelju ...razlika je u zakonima ...tu po zakonu je zabranjeno dok dolje je to zakonski propisano ... kužiš! ____________________________ -Kužim.....potpuno! Znači.... U Iranu, kada žena prevari muža, čovjek ode na sud, nakon toga sudsud razmotri dokaze, donese presudu i ovisno o dokazima ženu kamenuje, pusti,ili odredi neku drugu kaznu pa čak odredi i broj te \"veličinu\" bačenih kamenja, dajući joj šansu da preživi... dok kod nas \"baraba\" uzme \"pravdu\" u svoje ruke, i presudi joj bez suđenja.....jesam li dobro \"skužio\" razliku??

VL
RI
Riznica
12:14 13.01.2012.

13.01.2012. u 11:58h intimus500 je napisao/la: prijatelju ...razlika je u zakonima ----------------------- Slazem se ...Recimo ono sto je legalno u Holandiji da posjedujes i konzumiras u Svedskoj bi dobio 10 godina a u Tajlandu bi te osudili na vjesanje ..... Zakoni nisu svugdje isti...

VL
RE
@rea
12:48 13.01.2012.

11:38h Riznica je napisao/la: Interesantno da su naucnici dosli do zakljucka da oni koji jedu previse svinju dobijaju osobine i karakter svinje.. ______________________ Jesu li to oni isti naučnici koji su ustvrdili da se tijela mrtvih talibana ne raspadaju nego još danima nakon smrti šire ugodan miris ? A najgore od svega, ti u to vjeruješ. Ajme, ajme.

VL
RE
@rea
12:56 13.01.2012.

Na sreću ima ih i u Francuskoj, raznoraznih Riznica. Otvaraju nam oči, da znamo s čime i kime imamo posla. Fala, fala. ;o) Aj, dobar tek svima.

VL
Avatar Sidewinder
Sidewinder
13:24 13.01.2012.

Alfonso, teško je povjerovati da netko može vjerovati glupostima u koje ti vjeruješ....pa ti si potpuna budala.

VL
Avatar Sidewinder
Sidewinder
13:29 13.01.2012.

Alfons i Riznica...tražili se dok se nisu našli. Talibanac i wannabe talibanac.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.