Ipak će se graditi Zagreb na Savi
Ukupna vrijednost projekta je 1,4 milijarde eura, a sufinancirat će ga Europska unija
Komentari 30
Načitao sam se već takvih naslova. Zagreb na Savi, postaja za lansiranje satelita u Lici, mali Las Vegas u Istri... Bilo je toga još, slobodno nadopunite.
Da, a za mjesec-dva se ocekuju prvi pacijenti u sveucilisnoj bolnici, koji ce do tamo stici metro-om.
Prije će Marsovci voziti ZET-ove tramvaje nego će Zagreb dobiti grad na Savi.
usrecili ste se i vi.
Čačić smislio Zagreb na Savi a EU plaća, ha,ha,ha, koja bajka za malui djecu, novinare VL i rijetke čitatelje. Naslov nema veze sa tekstom a niti stvarnošću .
mislim da bu i novi stadion u maksimiru gotov do ljeta
a sta cete ak sava presusi..ahahahhah
A tko ce to platit? Gradjani i mirovinci kao plan B ili koncesija plan A? Ima se moze se ajmoooo dizi kredite izdajte jamstva Vlado! Medicinske sestre i ucitelji na kraju uvijek plate
Nista od toga...cista prevara. Svijet se sprema u 3.svjetski rat od jeseni a mi bi da gradimo. sve kad nam sruse,onda pocinju omladinske radne akcije i uzajamno pomaganje,novo bratstvo i jedinstvo...ORA SAVA:-)
Auuu, kako li će se samo Čačić i ekipa omastiti na tome?
I ja kazem da nis od toga
Još sam bil dečec kdaj su mi starejši povedali o nekom budućem "Zagrebu na Savi"...al eto, sad znam i za "Beograd na vodi" jedino nemrem skužit vezu ?! Morti koju riječ o Veneciji il Amsterdamu, to su ipak gradovi u EU !!!
Ha, ha, ha... Kako su smiješni svi narodi na ovom napačenom Balkanu! Nikada ne prestaje natjecanje na liniji Zagreb-Beograd! Kad jedan nešto radi, mora to odmah i drugi jer se radi o prestižu, ponosu nacije... A para niotkuda! Sumnjam da se skoro, pa ni u roku od 30 godina, realizira ijedan od ovih pompoznih megalomanskih projekata iz jednostavnog razloga što takva ogromna ulaganja u ovim zemljama i gradovima nemaju svoju ekonomsku opravdanost,...
Jedini koji ovaj projekt može realizirati jest Milan Bandić..!
Na početku kukuriku mandata bilo je čak i zapošljavanja u HEP-u u tom pogledu. Tražili su stručne ljude u nekretninskom odjelu i nekoga tko ima iskustva u radu hidrocentrala. Javio se moj sin koji je radio na hidrocentrali u inozemstvu kao geodet....Dakle imao je sve reference, znanje i iskustvo na svim poljima. Naime tražila se osoba koja će na javnim tribinama objasniti ljudima što se to planira graditi, koliko je to važno i zbog čega im se oduzima dio zemljišta , i koliko će im se platiti naknada za to....ali nije bio HNS-ovac , jer to je bio njihov resor, pa je primljen neki mali sa završenom višom za komunikologiju, , koji usput nema pojma ni što je k.č. ili ko ....
Opet još jedan biser 'Večernjakovih' grafičara i to ovaj put u tiskanom izdanju i ovaj put na naslovnici!!! Dakle, naslov je o 'Zagrebu na Savi', a mamlaz stavio sliku 'Beograda na Savi'! Točno se vidi 'novi' željeznički most (zapravo starr 30 godina), stari željeznički most, most Gazela i novi most na Adi Ciganliji. Sramota!!!! Ako ovo nije za hitan otkaz ugovora o radu, onda ne znam što je...
Ne vjerujem da će se graditi, jer ni u jednom planu nema garaža ispod Save i fontana nasred Save.
Savu treba sprovesti odteretnim kanalom najkraćim putem do Siska, a staro korito zatrpati i dobiveno zemljište iskorisiti ga za gradnju grada sa ulicam kakve su u Parizu ili Berlinu ... ne sa socijalističkim neboderima i blesavim naseljima ..
Zagreb radi - Beograd (na vodi) se gradi!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa Zagreb na Savi je projekat star 40 godina