Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 7
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Javni prijevoz
Povratak na članak

Velika promjena u Hrvatskoj: Jedna karta za autobus, vlak, tramvaj

U Ministarstvu prometa kažu da je najrealnije očekivati da će IPP najprije zaživjeti na širem području Zagreba ili na sjeveru Hrvatske.

Komentari 38

TO
tolitol
15:18 29.12.2017.

Izvrsna vijest. Polako se stvari ipak mijenjaju.

VL
FA
fake
15:53 29.12.2017.

Lisac, blago tebi kada na temi o kartama dođeš do branitelja i onda upravo one prave branitelje iz Savske, invalide prozoveš lažnima.Sram te može biti, ajde da si prozvao lažnjake kojih ima i to svi znamo ali invalide iz Savske u kolicima bez ruke ili noge nazivati lažnjacima je sramotno.Samo u ovoj državi mogu se vrijeđati oni koji su najviše dali za ovu državu i nikome ništa.Jel to po uputama i direktivi?

VL
Avatar Hrvatska-Cuga
Hrvatska-Cuga
08:53 30.12.2017.

Treba uvesti jednu zajednicku domoljubnu kartu za autobus, vlak, tramvaj, balkanski bordel, thompsonov koncert, prosvjed za haške robijaše i garantirani plac za kopanje pokraj kontejnera.

VL
HA
HaryHole33
17:35 29.12.2017.

To možda može u Zagrebu. Kod nas u Slavoniji mi nemamo ni poštenog vlaka, tramvaje od 30 tak godina, te poneki pravi autobus. Dođite u Osijek, navečer, pa pogledajte glavni kolodvor, prljavo, prazno, crno. Na novom autobusnom ugašeno 90 % % svjetla, mrak,i samo mrak. U vrijeme Božića nema niti jedno Božićno drvce, ni slike sa nekim osmjehom, radosti i sl. O da, imamo naše ljude u privrrmenoj posjeti svojim starcima, ili ponekim prijateljima. Vi tamo živite u Hrvatskoj, a mi je samo gledamo na TV.

VL
LI
lipa75
16:00 29.12.2017.

Potrebna su nam desetljeća da bismo samo prekopirali tuđa rjesenja. Ali tako će nam biti i ubuduće jer ne preferiramo znanje i kvalitetu obrazovanja koji jedino mogu dati prosperitet i nova rjesenja. Neće nam biti bolje dok god nas vode ljudi koji su uglavnom zavrsili tecajeve koje je netko nazvao fakulteti, tipa Libertas, Vern, Baltazar, Viša škola Split ispostava Zagreb i sl.

VL
PR
prokurator
17:14 29.12.2017.

jedna austrijska agencija izrađuje taj projekt za zg županiju već dobrih 6-7 godina, znam zbog svojeg ranijeg posla. ne da nije topla voda, nego su građani takvu studiju platili već odavno, ali implementacija nije ni na horizontu. IPP zahtjeva i usklađene vozne redove, što je fantastika za hrvatsku: čak ni tramvaj na okretištu ne čeka zetov busa koji upravo stiže, već ostavlja putnike da 10min čekaju sljedeći... sve što će biti posljedica, jest zapošljavanje "nekih" u regionalnim prometnim uredima...

VL
Avatar Cohen
Cohen
11:25 09.03.2018.

Konačno! Dugo smo i čekali. Još samo da se povežu Grad Zagreb/županje na sjeveru s onima na obali, da se ne moramo više ulizivati djelatnicima autobusnih kolodvora da nam sačuvaju autobusnu kartu za sjever, kada dolazimo s otoka (a voznii red katamarana i autobusa ili vlakova nije usklađen).

VL
TR
tramontana
15:38 29.12.2017.

U momu mistu nema brodske, nema autobusa, žičare,sajma, kina, kazališta, muzeja. Nema ni biblioteke, nema ni vode, ambulante, apoteke. Oću kartu . Oću instrukcije s vrha , di je mogu koristiti. Kakvu mi korist nosi?,

VL
AA
alan.alanh
14:26 29.12.2017.

Poanta- citiram " Te jedinice lokalne i regionalne samouprave formirat će prometne uprave " - bit ce posla za mladež

VL
Avatar Damir
Damir
14:10 29.12.2017.

Sve vi kopirate izvana samo standard građana ne.

VL
TH
than
14:16 29.12.2017.

Koji ce to biti raspad sistema onog dana kada to uvedu...

VL
DU
Deleted user
15:56 29.12.2017.

Autobus, vlak tramvaj...... a jeli to vazi i za avion?

VL
Avatar cuvarkuca
cuvarkuca
17:38 29.12.2017.

Sve je to lijepo, ali predložio bih Ministarstvu prometa da konačno izradi podzakonske akte vezano za Zakon o sigurosti i interoperbilnosti željezničkog sustava. Prošle su 4,5 godine od donošenja zakona, pa vrijeme je.

VL
Avatar maxist
maxist
19:03 29.12.2017.

Mi se ubrzano u svemu vraćamo u predindustrijsko doba i prvobitnu zajednicu pa je za očekivati i robnu razmjenu umjesto korištenja novca !! Pored željeznice koja je ukinula većinu linija uspostavljenih u vrijeme cara Franje Josipa, usporavanje linija na pješačkučku brzinu ,tamvaji bi uskoro mogli natrag na konjsku vuču koliko su brzi efikasni i točni, ,jedino je pouzdano i ne može poskupljivati -pješaćenje !! Realno je i teorijski moguče ako im se dozvole cijene koje vrijede u svijetu za avio-promet...... O usklađenosti bolje ništa jer bi čak Iliri zaplakali..!!!

VL
NO
nogogaz
19:59 29.12.2017.

takve karte imaju s druge strane schengena već odavno.... polako dolazi civilizacija na balkan. Bravo!

VL
NO
nogogaz
20:12 29.12.2017.

vidim da vas dosta ne kapira..... ako uzmemo u obzir da je na balkanu kašnjenje autobisa, trajekta, vlaka.. tradicija ali ipak... U civilizaciji to izgleda dosta "simpl". ja hoću iz malog grada blizu zagreba na hvar, u Jelsu. Idem da kupim kartu na atobusnojh stanici do jelse. samo tribam precizirat put. Umjesto da kupim kartu do ZG, pa onda kartu za vlakdo splita, tkartu za trajekt za stari grad i kartu za autobus do jelse..... a tom kartom ne mogu uzet avion iz zg za dubrovnik pa dalje trajektom... Dica koja se vozi u školu imaće samo jedanu kartu . I oni koji se preko vikenda voze doma svojoj obitelji. samo objasniš kad kupuješ mjesecnu kartu, da se dite vozi svaki dan tramvajem a za vikend ide kući vlakom... ali i što je "simpl" neki neće nikad kužit.

VL
SX
sudbina x
14:28 29.12.2017.

E to će biti raspašoj...Vlak, tramvaj, bus ili brod, bus, vlak...Kako to pravedno naplatiti i organizirati...?

VL
DU
Deleted user
14:02 29.12.2017.

Super a karte će se kupovati na kioscima Tiska ;)

VL
Avatar Golum
Golum
14:19 29.12.2017.

Clanska iskaznica HDZ-a je univerzalna za sve vrste usluga.

VL
DU
Deleted user
15:04 29.12.2017.

Karata će koštati 60 000 kuna još će na njoj biti istaknuto plaćate za domoljube, lažne branitelje iz savske, uhljebe u državnoj upravi, i one koji rade u 5 000 državnih agencija. Banke će odobravati posebne kredite za tu specijalnu kartu.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.