Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Ingra, Digitel i Orfej žele voditi zagrebačku Arenu

Još je u rujnu prošle godine najavljivan natječaj, na koji se trebao javiti konzorcij Ingre, Digitel komunikacija i Orfeja što su tada i potvrdili Večernjem listu. To su sada i ostvaril.
01. veljače 2010. u 23:07 5 komentara 13 prikaza
'04.01.2010., Zagreb - Arena Zagreb, pogled iz zraka.  Photo: Dino Stanin/PIXSELL'
Foto: Dino Stanin/PIXSELL

Do kraja mjeseca znat će se hoće li dvoranom Arena Zagreb upravljati tvrtka "Arena poslovno upravljanje", koju su osnovali agencija Da!, Intel, Ingra, Orfej i Dialogos. Oni su se jedini javili na natječaj, a u ponedjeljak su otvorene ponude. Za deset dana naći će se povjerenstvo koje će odlučiti ispunjava li spomenuti konzorcij zahtjeve, najavio je Zdenko Antunović, direktor tvrtke Zagreb Arena koja trenutačno upravlja dvoranom.

Najavili hrvatsku pamet
No, vjerojatno će povjerenstvo njihovu ponudu blagosloviti jer su još sredinom prošle godine gradonačelnik Milan Bandić i direktor Antunović govorili kako žele, nakon dva propala natječaja, da hrvatska pamet upravlja dvoranom. Još je u rujnu prošle godine najavljivan natječaj, na koji se trebao javiti konzorcij Ingre, Digitel komunikacija i Orfeja što su tada i potvrdili Večernjem listu. To su sada i ostvarili: Da! i Dialogos su tvrtke kćeri Digitel komunikacija, a HRT-ovom Orfeju i Ingri pridružila se i Ingrina tvrtka kćer Intel. Da! će biti zadužena za organiziranje događaja, Orfej, tvrtka kćer HRT-a, za produkciju, Ingra će se brinuti o održavanju dvorane, Dialogos za promociju i vizualni identitet, a Intel za financije.

Da! ima 35 posto udjela, Intel 35 posto, Dialogos 20 posto, a Ingra i Orfej po pet posto.

– Trenutačno ne mogu otkriti što smo sve ponudili, ali imamo balans različitih programa. U Hrvatskoj je malo tržište i ne možemo poslovati po američkom principu. Strane su tvrtke tražile da Holding njima plaća za upravljanje dvoranom. Mi moramo iskoristiti marketing i Areni stvoriti identitet da postane prepoznatljivo regionalno središte – rekao je Boris Lešić iz Premise.

Iskustvo i s kampanjama
Premisa, također dio Digitel komunikacija poslovno je povezana s Millenium promocijom, tvrtkom koja je među inima radila i u kampanji Milana Bandića.

Do sada je dva puta poništen natječaj za upravljanje Arenom Zagreb. Prvi je poništen jer tvrtke koje su se natjecale – AEG Facilities, Global Spectrum, SMG Entertaiment i Vimex Enterprise – nisu željele uplatiti pet milijuna kuna pologa. Na drugi su se javile Global Spectrum i SMG Entertaiment, no njihova ponuda nije prihvaćena jer su od Holdinga tražili naknadu za upravljanje od dva milijuna kuna, a ničim nisu jamčili popunjenost dvorane.

ZATVOR ZA ZLODUHE?
Otkrivena tajna 'Paklenog zdenca': Speleolozi se spustili u jamu koju od straha izbjegavaju mještani
Ljetopis na kotačima
Nezaboravno ljeto
Ljetopis na kotačima: Sve lampice svjetlile su crveno, ali riskirali su i naposljetku dobili nezaboravno iskustvo
  • Ugo Kajvez:

    Dali to znači (nečije igra) da će sutra dionice ingre narast? ...

  • -obrisani-:

    dajte je dinamu da se ne sramoti vise

  • Morkin:

    Evo \"Intel\" ulaže u HR bauštelu. Još čekamo AMD.