I otvarati limenku za volanom je opasno, ali se ne kažnjava
Prometni stručnjak Željko Marušić odgovara na tri pitanja...
Komentari 14
Ovaj stručnjak, doktor prometnih znanosti , često provali nekakvu nebulozu, pa tako i ovdje nabaci neku sitnicu, iako se uglavnom slažem sa njime. svaka radnja s kojom se gubi koncentracija tijekom vožnje je opasna situacija. Samo ne znam kako bio bi se izvelo kažnjavanje kad čovjek otvara limenku? Pa na sudovima sposobni Hrvati neće odgovarati i za situacije kada izazove nesreću pijan ili dok je razgovarao na mobitel, a kamoli da im se dokaže da je otvarao limenku , čak se na sudovima i za prekršaje snimljene kamerom mogu smanjiti kazne ,ako je dovoljno sposoban. Kazne su namijenjene prvestveno poštenim ljudima , a takvi su zanemariva manjina u ovoj državi zato kažnjavanje upotrebe mobitela se odnosi samo na oe koji voze vozila jeftinija od 20 000 € , a i tada su moguće olakšice. zar nije apsurdno , krja svih ovrha, da država ne može pokrenuti ovrhu jer je netko prošao kroz crveno, ali može ako je zaboravio uplatiti računod 80kn ?
Evo opet "stručnjaka"!
Kihnuti za volanom je opasno. I kaj sad?
Za promet su opasni takvi stručnjaci kao ovaj. Jako puno teških nesreća rade ljudi ili bolje neljudi kojima tih par tisuća ne znači ništa a na sudovima ih izvlače najskuplji advokati. Kako im stati na kraj treba prepisati od drugih koji to rješavaju djelotvorno.
Najveća opasnost su ovakvi stručnjaci koji su u konačnici i odgovorni za ceste kakve imamo i kojima je nekako normalno da ležeći policajac bude u zavoju i oni famozni plastični stupići koji su postavljeni po cesti.. ili da u naseljima nema ležećih policajaca,ali između tih istih naselja gdje nema ni jedne jedine kuće su ležeći policajci. Kao što nitko od tih stručnjaka ne govori o tome koliko se uništava auto i koliko je veća potrošnja radi ležećih policajaca. Kao što nitko od njih ne kaže idemo maknuti ležeće policajce i postaviti semafore sa radarima kojih sam vidio nekoliko po Hrvatskoj i tako bi regulirali brzinu i vrijedilo bi za sva vozila,dok ležeći policajci pretežno efikasno usporavaju manja auta koja imaju manji među osovinski razmak.
Neka dežurni stručnjak progovori o propisima koji reguliraju visinu postavljanja znakova. Koja su odstupanja u tom području. Nered u signalizaciji u Hrvatskoj. A ne da laprda po perifernim stvarima. Kada bi progovorio istinito onda bi ga skinuli sa televizije. Tajaj model šutnje vlada i uništava zdravu pamet.
A koji stručnjak može demantirati da je kazna za pojas isključivo punjenje proračuna...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zaboga, zakoni trebaju propisivati pravila, a sudovi,MUP-primjenjivati te zakone. ALI, na sve sudionike u prometu na isti način , s istim posljedicama. Nered se događa kada se formalno zna tko što treba raditi, ali se ne omogući da to zaista i radi, jer niti ima organizacije, niti učinkovite kontrole, niti uredno i dobro plaćenih profesionalaca, ma ničega, samo trkeljanje i presipanje iz šupljeg u prazno.