HŽ nema čime platiti naftu, vlakovi bi sutra mogli stati
Sporni avansi – Ina traži avansno plaćanje, no u HŽ-u na to nisu pristali jer nemaju novca
Komentari 72
Ovo je prilika za nas koji smo bez posla a i moguće zvanje , Guratelj Vlakova
Kada HDZ smjeni SDP, PDV će biti 30 %,jer u HR više nićega nema, u 20 godina samostalnosti ,BAŠ SVe je propalo osim Policije i ostalih Državnih institucija te Same VLADE RH
Hajmo Dončiću, otpuštaj sav taj višak zaposlenih koji ne znaju kud će sa sobom od silnog ne rada. Počni prvo sa njihovim zaštićenim sindikalnim vođama.
Hajde povisite menaderima plce i pocnite sa porezom na nekretnine. Koja lakrdija u toj banani.
Kod nas je praksa da svaki radnik, koji usput rečeno tegli kaj magarac, ima 3 do 4 šefa iznad sebe.
Hm Pa večina vlakova je na struju. Što ovi u HŽ-u piju naftu? 193 milijuna kuna znači da su potrošili 19 milijuna litara nafte. Znate li vi kolika je to količina?
Firma (čitaj HŽ)koja se bavi transportom ljudi i robe, ne može zaraditi za gorivo, za plaće vozačima za održavanje voznog parka, . Ta ista firma zapošljava 500 sindikalnih povjerenika i plaća ih 15 000,00 KN mjesečno. Bolnica u Vrapču jee za njih institut pameti i znanja, pa neka postave za glavnog menadžera najgoreg bolesnika iz te bolnice upravljati će u najgorem slučaju isto uspješno kao i sadašnja uprava te firme.
@JUMPER - ne, nego je banda na vlasti od kako je Hrvatska neovisna. Prvi crveni (oni pravi, koji su izašli iz CKSKJ pa se preimenovali u HDZ) uništili su gospodarstvo u potpunosti. Svojom neposobnošću i lopovlukom uništili su sve što je donosilo profit. Nakon njih dolaze ovi koji nastavljaju gdje su ovi stali, ali kako nemaju od kuda uzet novac, dižu poreze i uništavaju građane. Ne, nisu bolji ni jedni ni drugi, a mislim da niti jedna politička "opcija" u Hrvatskoj nije dobra, jer ovdje politika nije častan posao, već prilika za obogatit se (u doslovnom smislu).
HŽ - gubitaši bili, gubitaši ostali.
+ - 14.11.2012. u 08:49h pupoljak je napisao/la: Kod nas je praksa da svaki radnik, koji usput rečeno tegli kaj magarac, ima 3 do 4 šefa iznad sebe. Ovo potpisujem i svi znamo da je to jedan od najvećih problemama u državnim tvrtkama, a vlast se pravi kao da to ne vidi ili kao da ne želi znati
Ima jedan problem sa kojom se svaka vlast susreće, a taj je da svi ti razni šefovi, sefići ili menađeri po državnim tvrtkama imaju članske iskaznice nekih od raznih stranaka i njih se nesmije dirati jer odmah u vladajućim redovima stvaraju probleme. Poćinju pričati o "legalnom" poslovanju i sl.
Uskoro očekujem da će Vlada prodati, INU potpuno Mađarima, Croacija Osiguranje, Hrvatsku Elektroprivredu, autoceste i HP pa će uspjeti preživjeti do kraja godine. Šta će biti poslije, zna jedino Duh Sveti.
14.11.2012. u 09:06h JUMPER je napisao/la: - kad je na vlasti bio HDZ vlakovi nikad nisu stali ,pa čak niti u vrijeme četničko-komunističke agresije na Hrvatsku od 91 do 95-te ================ Ti je zato jer su Jugoslovenske Željeznice stvorene od od strane HDZa,za vrijeme TITA, i sam sam prije HDZ članstva ,baš poput ,Franje i barba luke bio član SKJu
Kada bi uprave odgovarale svojom imovinom za loše poslovanje, pa ih dokači još i zatvor, eeeee onda bi se i vidio neki napredak. Ali ovako dok imaju milijunske menadžerske ugovore ne ovisno o rezultatima poslovanja, dotle ćemo mi sitnozubi raditi za crkavice i sve to sanitari. I onda uzjaše opet neki novi menadžeri da se napune i tako sve u nedogled.
Strana kompanija, kao naša je a nije, neće više isporučivati gorivo nacionalnom željezničkom prijevozniku, jer je kronični neplatiša. Ovo je prvi put u kratkoj povijesti samostalne Hrvatske da se ovako nešto desilo. ___________________ Ti pričaš malo žešće gluposti. Događa se to da jedna firma ne želi isporučivati robu drugoj koja joj pola godine nije platila za isporučenu robu/uslugu. Prvo ti idi raditi negdje pola godine a da ne dobiješ plaću, onda dođi ovdje pametovati. To ima veze sa osnovama zdrave ekonomije a ne s time što je "naše". Jel ti znaš koliko ljudi radi u Ini? Znači, zaposlenici u Ini možda ne bi trebali dobiti plaću zato što im ovaj nesposobni mastodont duguje već pola godine. Živim u blizini pružnog prijelaza i gledam vlakove gotovo cijeli dan. U kompoziciji - ako ne idu učenici iz škole - bude 3 do 5 putnika! Ej, za to plaćati strojovođu, konduktera i koliko litara nafte to čudo ždere na sat???? Koliko je to novaca? Sve te putnike strpaš u jedan auto. Ne treba ti čak ni kombi. Pusti glupo hrvatovanje o tome što je "naše".
14.11.2012. u 09:16h dmitrecic je napisao/la: @JUMPER, sorry, ti si blesav. ====================== nije blesav ,već premlad i neuk,nezna baš ništa ,ali zna mlatarati ćesto bez veze
Kako su nastale Hrvatske Željeznice ? Lako : Samo smo Izbrisali Prvo Slovo koje je bilo J i preko njega napisali H, Sve Pruge i većinu Kompozicija napravili smo za Vrijeme TITA i to je to, u HDZ smo kasnije migrirali
Nemaju čime platiti naftu ?? Dužni smo 50 milijardi + kamate. Pa, gdje je ta lova ?? Možda odgovore dobijemo nakon suđenja Sanaderu i HDZ-u.
Prodati, eliminirati, podvaliti nekome, uvaliti za sitnu paru, riješiti se pod svaku cijenu ako je to još uopće moguće...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ajmo Liniću, PDV na 27 % da se plati HŽ-u nafta.