Hrvatskoj djeci veliki problem riješiti problem
Najkreativniji u rješavanju situacija iz svakodnevnog života su djeca iz Singapura, a u Hrvatskoj trećina ih nije riješila ništa
Komentari 7
Ali naši bi bili prvi u prepisivanju i varanju. . . . . . . . . Školovani plagijatori, muljatori od kojih vremenom kao odrasli postaju nemoralni, korumpirani i kriminalni. . . . . . . . . . I. I tako će nam sve ode k vragu.
Jad i beda čovečanstva. Kada treba da se problemi rešavaju računarima . Očito kad crkne računar nemogu da reše bilo koakav problem. Očito da zapadna deca bez računara nezna da reši neki problem a kamoli da pomnoži neki broj kao pomnoži neki broj kao što je na primer 122 x 2234
Ako djeca nisu u stanju rješavati probleme tipa ''Jedno vozilo krene prema Zagrebu iz S.Broda brzinom 80 km/sat a drugo iz Zagreba prema S.Brodu brzinom od 95 km/sat. Ako je udaljenost između Zgb i S.Broda xy km, na kojem kilometru će se sresti?'', koje onda znanje imaju. Ne znam da li mogu na pamet, ono iz glave, pomnožiti ili podijeliti brojeve do 100. Da ne govorim o ručnom vađenju drugog ili trećeg korijena iz nekog broja. A kako bi i mogli, kad ni njihovi učitelji, nastavnici i profesori tu nisu baš doma. Ali im je strašno kad ih žele plaćati na temelju znanja.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Očekivano. Katastrofalni školski sustav nemotiviranih i dijelom nesposobnih nastavnika. U našem se sustavu stimulira prepisivanje i nerad i nikoga, osim ponekog nastavnika to ne brine. U svakodnevno životu nema prepisivanja; nisi sposoban - pojede te tigar, u Singapuru to znaju. . . . . . . . . treba vidjeti kako stoji s kulturom varanja na ispitima u Japani, Kini i Singapuru!? . . . . . . . . . . . . Rad, rad i rad!.