Poznato do kad će biti gotov treći krak autoceste do Karlovca: Slijedi javni natječaj, otkriveni detalji
Hrvatske autoceste do kraja ove godine će objaviti natječaj za izgradnju trećeg traka autoceste od Zagreba do Karlovca.
Komentari 18
Bilo je tih najava i ranije.
Ovo je najavljeno kao da u ponedjeljak počinju radovi. Još nema idejnog...pa projekat, otkup zemljišta, natječaj za izvođenje koji će pasti barem tri puta, izgradnja sa stalnim kašnjenjem i nepredviđenim radovima... Rimčevi taxiji će već zastarjeti tehnologija kada ovo ide u funkciju.
Ima li kojeg rođe u toj priči?
I onda će, za "sigurnost" običnog puka, staviti ograničenje 80km/h a na ulazima/izlazima 60 kako već rade zadnjih godina na super sigurnim cestama. A u slučaju malo kišice odmah ide ograničenje 40, ili bolje, 30. Neka odmah naprave i stazu za bicikle jer uskoro će to biti brži način putovanja.
Kozorog: "gradnjom sve više novih cesta imamo sve veće prometne čepove, jer se sve opet spaja na postojeće točke" .. O tome ja stalno govorim.. nekad su se ceste gradile kao mreža cesta.. sad su ljudi (i odgovorni!) postali ograničeni i razmišljaju samo o dograđivanju i proširivanju.. jedna cesta čvor Zdenčina - čvor Gorica - čvor Ivanić bi riješila čep u Lučkom, rasteretila obilaznicu i skratila put s mora u Slavoniju
Super da je vijadukt Dreznik napravljen s 2 trake bez zaustavne. Jel to rusit u drugoj fazi do Bosiljeva ili napravit paralelni?
Veli čovjek da je 1972. godine autocesta građena za tadašnji obujam prometa. I k tome se još prestavi kao sudski vještak za promet. Čestitam.
U taj projekt mora biti uključena i biciklistička staza. Max 2m širine zajedno sa zelenim zidom od živice.
Svi bi nešto dograđivali, a nisu u stanju ni postojeću adekvatno održavati. Na nekim mjestima trnu zubi od vibracija po neravninama.
Treći trak u naslijeđe za nove generacije Hdz-a
samo će u karlovcu i lučkom nastati još veći čep, ako sustav naplate ne proradi na vrijeme. fascinira činjenica da gradnjom sve više novih cesta imamo sve veće prometne čepove, jer se sve opet spaja na postojeće točke. autom se putuje kao nikad prije, poljaci potegnu do jadrana i do 1.300 km bez problema. prejeftine autoceste imamo, to treba graditi iz prihoda od cestarina, kao što se svaka građevina mora financirati od onih koji je koriste. benzinske pumpe su građene iz prihoda od prodaje benzina, a ne iz poreznih, kao što se sada traži da država gradi punionice za el aute, da država financira dalekovode, trafostanice.. dečki, za svoje vozilo izvolte platiti kroz uslugu, 'gorivo'.
Jeftinije je napravit "tvornicu nadvožnjaka, i podvožnjaka"!!! Da se rješe, točke začepljenja, pa će ceste bit dovoljne... Još jedan most, istočno od Novog Zagreba, i spojit ga južnije od Lučkog, da se i ono rastereti...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kada već rade bolje da su napravili 4 trake odmah, premda je i pitanje što će biti za 20 godina, da li ćemo uopće voziti ili ćemo svi letjeti.