ČESTA SITUACIJA

Hrvati se pitaju zašto u trgovini nema proizvoda koji su na akciji? 'Ovo sam ja vidio, dolaze kamionima...'

Ponuda proizvoda u trgovini Kaufland
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
1/3
04.02.2025.
u 08:51

Jedan je korisnik na Redditu podijelio svoje iskustvo s proizvodom na akciji kojeg je htio kupiti, ali ga nije bilo u trgovini pa se upitao zašto je to tako

Koliko često ste išli kupiti neki proizvod koji je na akciji, a kada ste došli u trgovinu, tog proizvoda nije bilo? U toj situaciji zatekli su se brojni Hrvati, a sada se i na Redditu poteglo pitanje zašto je to tako. 

- Zašto nekog proizvoda nema u trgovini kad je na akciji? Primjer – Kaufland. Pileći file je na akciji cijeli tjedan, ali taj pileći file je nemoguće naći u trgovini na odjelu mesnice. OK, razumijem da ga nije bilo u četvrtak popodne jer su se ljudi opskrbljivali zbog bojkota, ali nije ga bilo niti u subotu ujutro, a niti danas u 8:30. Prodavačica kaže da je sve rasprodano. Kako sve može biti rasprodano u ponedjeljak ujutro sat vremena nakon otvaranja trgovine? Još mi je rekla da sutra taj file neće dolaziti jer je zadnji dan akcije – vjerojatno će doći tek u srijedu, kada akcija prođe. Žalosno kako nas varaju s popustima - prepričao je svoju situaciju jedan korisnik Reddita. Odmah su stigli brojni odgovori- 

- Zato da dođeš po njega i kupiš još 5 stvari koje ti ne trebaju. Vjerojatno nema zakona koji kaže koliko čega treba biti, bilo 5 kg na akciji i rasprodalo se i to je to - zaključuje jedan korisnik Reddita. Drugi je pak imao konkretniji odgovor: 

- Radim u skladištu jednog poznatog prehrambenog lanca, nisam ekspert, ali može biti jedno od sljedećeg: šefica tog dućana je naručila premalo komada, proizvod je jednostavno jako tražen i prodano je, taj dućan u kojem ste je vjerojatno među zadnjima na listi za dostavu, roba je kasnila na istovar u skladište. 

Neki pak smatraju kako ima ljudi koji jednostavno kupe previše tog proizvoda pa za druge ne ostane.  - Primjeri koje sam ja vidio. U Lidlu limuni na akciji i onda preprodavači u roku 10-15 minuta od otvaranja dućana kupe sve limune iz trgovine. Peleti na akciji u Plodinama, ljudi dođu s kombijem ili kamionom i kupe sve što je došlo u trgovinu od 7 do 7.10 sati. Jastuci na akciji i onda dođu vlasnici apartmana i kupe svaki po 15-20 jastuka. Ljudi koji dođu kasnije misle da je u pitanju prevara, da roba nije ni stigla... Ako se ograniči kupnja onda idu napadi da što imaju prodavačice kupcima određivati koliko će čega kupiti - jedan je od brojnih komentara. 

Neki misle da je riječ o marketinškom triku: - Isto kao i zašto stalno razmještaju stvari, zašto su žvake i bomboni i čokoladice pred blagajnom. Da istražuješ, da dođeš, kupovati dodatno stvari koje nisi mislio. Zašto ovo pred blagajnom? Jer tu djeca stoje, gledaju u to, ljudi u redu. I djeca napadaju da im kupiš, a ti zbog sažaljenja ili zbog tuđeg mišljenja, kupiš im. Kao i to što pitaš za akciju. Ti si došao, toga nema, ali kupit ćeš 5 drugih stvari "kad si već tu". Sve jedan veliki marketinški trik.

Drugi pak smatraju kako tog proizvoda jednostavno ni ne stave puno na police. - Nedavno je u Konzumu bilo bezlaktozno mlijeko na popustu. I odem vidjeti da uzmem karton, dva, jer ovako košta 2 eura ovaj od Z'bregova. Došao tamo, na dan akcije, u četvrtak u 16 sati. Jedan prazan karton je bio gore i to je to. Znači ni litre mlijeka, samo prazan karton. Sad si razmišljam, koliko ljudi kupuje karton mlijeka, ne vjerujem puno. I ako je bilo nešto mlijeka gore, sigurno se nije paleta mlijeka razgrabila. Pitam tamo prodavačicu koja slaže artikle na police ima li još mlijeka. Kaže nema. Da što je izloženo to je to, drugog nema. Zaključak mi je bio da stave to u katalog, da privuku ljude, a izvade van karton, dva čisto "da se ne može reći da nije bilo u prodaji" i to je to. I tako te namame - prepričao je svoje iskustvo jedan korisnik Reddita. 

GALERIJA Parkirališta zjapila prazna, kolica čekala kupce... Ovako su prošli petak izgledale trgovine

Ponuda proizvoda u trgovini Kaufland
1/56
Ključne riječi

Komentara 14

Avatar Purgerdragovoljac
Purgerdragovoljac
09:39 04.02.2025.

Po meni je najčešći razlog upravo taj koji su već neki u tekstu naveli: Privuku te akcijom samo da bi došao i usput kupio nešto drugo, što vjerojatno nisi niti planirao, a tog proizvoda nema jer ga je bilo samo par komada reda radi. Po tim ''forama'' su iz iskustva naše obitelji godinama prednjačile Plodine (i još uvijek tako rade), no u posljednje vrijeme sve više iste metode susrećemo i u Kauflandu, Konzumu, Intersparu i Lidlu.

UK
ukrajina
09:21 04.02.2025.

Tu trebaju djelovati inspekcije, pregledaju skladište ako u njemu nađi ijedan proizvod sa akcije kazna mora biti najmanje tjedna zarada kompletne trgovine ! Sljedeći puta mjesečna i zatvaranje na deset dana !

LE
lektor
14:53 04.02.2025.

Bojkotiram ovaj put od četvrtka do srijede.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije