Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 228
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
odvoz otpada
Povratak na članak

Holy: Uvodi se naplata otpada po volumenu, to je direktiva EU

Italija, primjerice, nije ispunila uvjete pa je tako za jedno nesanirano odlagalište plaćala milijun eura dnevno

Komentari 120

UK
Ugo Kajvez
12:59 04.04.2012.

Tako samo naprijed sa direktivama EU-a, .. neka se vidi tko je gazda u hrvatskoj, .. Lupajte,lupajte sa porezima, nametima, sve u režiji \"direktiva EU-a\" ...... . Tako je i beograd radio u hrvatskoj pa vidjeli smo gdje nas too sve odnjelo ........... . Neće biti ništa drukčije sa ovakvim direktivama i EU-om .............. . . Lupajte samo .. još uvijek su porezi premali ............

VL
AL
AlanFord
13:01 04.04.2012.

Bombastićan članak no potpuno promašen. A vidim da niti ljudima nije potpuno jasno o ćem se prića. Dakle, razvrstavanjem otpada se smanjuje onaj dio koji ide na deponij. Omogućiti da se velik dio kućnog otpada razvrsta i da za odvoz ostane tek neiskoristivi. Kućanstva će dobiti odvojene posude u koje će se odlagati biootpad i iskoristivi poput papira, pet ambalaže i sl., te vreće na zatvaranje s čipom za neiskoristivi otpad koji će jedini ići na deponij. Pokaže li se da je vreća za otpad koji ide na smetište prevelika, dobit će se manja, a time i niži račun za smeće. A neće se plaćati odvoz smeća prema broju članova. Uz to je i mjere za očuvanje okoliša, a selektiranje prema volumenu omogućit će bolje gospodarenje otpadom. Bolje gospodarenje otpadom valjda je svima jasno kakve prednosti ima. Od bolje reciklaže, iskorištenja spaljivanja u neke druge svrhe itd.

VL
Avatar wkwkwkwk
wkwkwkwk
13:01 04.04.2012.

Superiška. Do sad po kvadratu a sad po težini, volumenu. Još da perete ceste sa tehničkom vodom a ne pitkom čistom vodom to bi bilo ...

VL
8R
8run0
13:06 04.04.2012.

AlanFord - koji si ti naivac Račune će povečati. To je jedino sigurno. Odvojeno će se prikupljati gotovo ništa kao i do sada. A i to samo u par reciklažnih dvorišta. I ništa se neće promijeniti samo će više koštati.. Na kraju će skuplje plačati odvoz otpada i onj koji ga skoro uopće nema. Priče da će onome tko radi manje otpada računi biti manj su za naivce iz Alan Forda

VL
DU
Deleted user
13:10 04.04.2012.

KONAČNO! Bravo. Nema mi gorega kad jednom na tjedan odem baciti svoju malenu vrečicu smeća a kontenjer u zgradi je pun kartonskih kutija. Puna 3 metra od zgrade stoje kontenjeri za staklo, papir i plastiku a 80% sustanara je u penziji i prolaze pored njih svako jutro na putu do placa.

VL
BL
blafra1
13:10 04.04.2012.

Kravo hoćeš li skinuti šminku po direktivi EU?

VL
GL
glavo
13:16 04.04.2012.

da vam ne bi ja odvajao sirovine za recikliranje ?? jedino ako mi platitie . Znaci ova europska ulizica ocekuje da gradjani sami sortiraju staklo ,papir i plastiku u kontejnere koje ce onda sirovina reciklirati i na tome zaradjivati novacac ?? ONDA : ili besplatan odvoz smetja cime se kompenzira naknada ili si sortirajte sami.... kakvi debili nama vode drzavu

VL
AL
AlanFord
13:18 04.04.2012.

Naravno, pa tvoja je dužnost da se spram svoje zemlje odnosiš spram poštovanja i čuvaš okoliš za buduće generacije koje dolaze. Bože, kakva smo mi primitivna i zaostala zemlja.

VL
GL
glavo
13:19 04.04.2012.

ili recimo ,svaki dan dok idete na posao bacite vrecicu sa smetjem iz auta,ako ste noramlni backite ju u kontejner u gradu,ako niste u grabu pored ceste na kraju mjeseca, nema racuna jer niste imali smetje za odvoz :P

VL
OG
Oger
13:20 04.04.2012.

04.04.2012. u 12:37h durica je napisao/la: ............................ Građani s okućnicama trebali bi dobiti neke olakšice. --------------------------------------------------------------------- Ma daj, svasta. Dobila bus zeleni container za bacanje zelenog otpada. Zeleni otpad onda ide u preradu u kompost. Ukjlucujuci i ono sto uu kuhinji imas od ciscenja salate, mrkve i itd. Pitanje je samo kad bude to sve pocelo funkcionirati.

VL
GL
glavo
13:20 04.04.2012.

da ,moja je duznost da cuvam svoju zemlju, a duznost ekipe iz komunalca je da mi naplacuje odvoz sirovina za reciklazu koje im ja besplatno sortiram i prikupljam ?? e moj alane koji si ti imbecil....

VL
Avatar bereza
bereza
13:21 04.04.2012.

Teoretski, načelno, u principu... - plaćanje odvoza smeća po stvarnom volumenu smeća je jedino ispravno rješenje. S druge strane, kako to izvesti? U ovom članku se ne spominje koliko će koštati, i neće li se sve skupa pretvoriti u još jedan ogromni harač. Poznato je da su komunalna poduzeća još duboko u boljševizmu, te da ona prvo izračunaju koliko im novaca treba za ugodan život, pa prema tome odrede cijene usluga. Već sam jednom napisao - u mojoj obitelji su tri člana. Do kontejnera za smeće imam 600 metara. Opatijski \"Komunalac\" odrapio mi je da pravim 1089 litara smeća mjesečno, iako ga pravim maksimalno 120 litara. Dakle, oni već sada naplaćuju po \"volumenu\". Nikad nisu rekli kako su došli do svoje brojke. Tko će njih natjerati da se odreknu ove razlike koju sam sada prisiljen plaćati? I, što s onima koji će svoje smeće bacati u tuđe dvorište, ili ostavljati na cesti?

VL
AL
AlanFord
13:22 04.04.2012.

U svim uređenim državama građani sortiraju smeće koje onda bacaju. Upravo rezultat ovakvog nesređenog stanja kod nas je što se na deponiju nađe sve i svašta. Još da ti imaš tri čiste u glavi...

VL
AL
AlanFord
13:24 04.04.2012.

bereza, nije spomenuto u članku no Holy je spomenula u više navrata. Vreće za smeće će imati čip, a kante postavljene na 50-100m od građana.

VL
OG
Oger
13:25 04.04.2012.

04.04.2012. u 13:16h glavo je napisao/la: da vam ne bi ja odvajao sirovine za recikliranje ?? ..................................... itd. ------------------------------------------------------------------ Ljencino i neznalico. Reci kud ces na pr. s milijunima flasa staklenih ili plasticnih ako ih ne recikliras? Malo se interesiraj kako to izgleda u Europi, odi u Austriju ili Svicarsku, zemlje koje pucaju od urednosti samo zato jer se gradjani sami najvise brinu za red.

VL
ST
stefj
13:28 04.04.2012.

Naplata po volumenu? To u Hrvatskoj ima samo Čakovec. Znam da Opatija, Poreč, Crikvenica, Osijek imaju neke pripreme za to, ali Čakovec to jedini koristi (ne za kompletno područje). Što se tiće samih sustava mjerenja, znam da postoji domaći proizvođač sustava za smetlarske kamione, koji mjeri koliko smeća je na pojedinoj lokaciji pokupljeno i da stvarno funkcionira. No kao što to obično biva, razni \"lobisti\" u komunalnim poduzećima forsiraju strane sustave, koji koštaju i red veličine više. Natječaji su napisani točno za pojedinog stranog proizvođača, tako da domaći ne može ni blizu. Zadnje je takav natječaj bio u Osijeku, isto je bio i u Zaprešiču. Ovo je iz prve ruke jer me kolega zamolio pomoć kod pisanja prigovora. Na kraju opet sve isto: komunalna poduzeća uzmu kredite od stranaca da bi istim tim strancima platili rješenje koje onda nama naplate preko skupljeg smeća da bi mogli otplatiti strani kredit. Tko je tu jedini u plusu?

VL
GL
glavo
13:33 04.04.2012.

Ljencino i neznalico. Reci kud ces na pr. s milijunima flasa staklenih ili plasticnih ako ih ne recikliras? Malo se interesiraj kako to izgleda u Europi, odi u Austriju ili Svicarsku, zemlje koje pucaju od urednosti samo zato jer se gradjani sami najvise brinu za red. ---------------------------------------------------------- Bio sam tamo i vidio svasta....molim te da ne usporedjujes banana drzavu kao sto je nasa sa svicarskom....kad sve drugo kod nas bude kao u svicarskoj ja cu sam dobrovoljno i badava sortirati reciklazne sirovine. u ovom trenutku i sa ovim lopovima na vlasti, ne pada mi na pamet.

VL
OB
-obrisani-
13:35 04.04.2012.

Ma ja bih platio i tri puta više kada bih mogao vas strpati u otpad, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha,

VL
AL
alapača
13:37 04.04.2012.

zašto da odvajam korisni otpad, nosam ga po gradu do pripadajućih kontejner i \'nekom\' besplatno dajem i svoj rad i hodanje i otpad ? zašto sve to ne mogu tom nekom direktno prodati?

VL
MI
mica1111
12:23 04.04.2012.

...joj,ne mogu ih više smislit...pa ti niš drugo ne znaju,nego trenirat strogoću,ma za popizdit... ...hebalo vas smeće...kruha,kruha,gospodaru,ne vidjesmo davno hljeba...

VL
« 1 2 3 4 5 6 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.