Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
loša nabava
Povratak na članak

Hajdaš Dončić poništio nabavu luksuznog Passata za HŽ

Ministar pravilnikom za javna poduzeća misli stati 
na kraj skandalima u nabavi vozila

Komentari 97

IS
isuskristkomunist
10:06 12.09.2012.

Vilica: mislim da je rijec 'moral' rijec koja u toj kompaniji nikad nije bila tema na sastanku uprave. to ti je tako kad ti se lopovi infiltriraju u kompaniju. tesko ih je istjerati je oni dovedu za sobom jos lopova i odjednom cijela kompanija postane lopovska i implementiraju se lopovski standardi i lopovski sustav vrijednosti.

VL
PR
promill
10:13 12.09.2012.

Zamislimo što bi se desilo da ministar kaže: Nema više službenih automobila- imate dobre plaće pa se vozajte sami u vlastitim! Valjda bi svi ti "menadžeri" otišli tamo gdje će se njihova "stručnost"više cijeniti? Tržište ih jedva, tako stručne, čeka!

VL
IS
isuskristkomunist
10:19 12.09.2012.

promill: naravno da ti 'menadzeri' nisu konkurentni u profesionalnim kompanijama i da nigdje drugdje osim u korumpiranoj barustini ne mogu dobiti posao. to nije nista novo za drzavne kompanije i zato ih sve treba privatizirati ili barem dovesti partnera u vlasnistvo do 51% da preuzme kontrolu i rastjera govna (uz neki drustveni ugovor koji stiti odredjene nacionalno bitne komponente zeljeznice)

VL
IS
isuskristkomunist
10:20 12.09.2012.

Kad ce Hajdas Doncic srediti zeljeznicu? Nikad. On je sam, a njih je na stotine.

VL
AL
AlanFord
10:24 12.09.2012.

12.09.2012. u 10:19h isuskristkomunist je napisao/la: A vidi, da netko kaže idemo privatizirati HŽ, Šume ili nešto treće odmah bi došlo do pobune da se ide u rasprodaje. Makar su državna poduzeća dokazano najgori poduzetnik.

VL
PR
promill
10:31 12.09.2012.

Alan Ford, nema govora o privatizaciji, državna poduzeća su prisutna i u naprednijim kapitalističkim zemljama, a ovdje je rasprava o šljamu koji se je ubacio na državne jasle, tj. na NAŠ novac!

VL
AL
AlanFord
10:33 12.09.2012.

12.09.2012. u 10:31h promill je napisao/la: Jesu, samo da ti kažem za usporedbu, Francuska ima 15% u vlasništvu države, a mi 46%. Tako da kad čujem priče o tome kako smo mi neoliberalna ili kapitalistička zemlja uhvati me smjeh.

VL
IS
isuskristkomunist
10:35 12.09.2012.

AlanFord; ljudi ne kuze nista oko privatizacije i ne shvacaju da HZ, kao primjer, nije nikakvo 'obiteljsko srebro' nego firma koja zbog korupcije i nesposobnosti svake godine proguta oko 3-4 milijarde kuna. LJudi to ne razumiju. Vide vlakove i misle da je to neko bogatstvo. Ali ta firma bi bez drzavnog financiranja ODMAH imala uvjete za stecaj. Mi placamo poreze da bi oni mogli kupiti PASSAT od 350K kuna u firmi koja vec 40 godina nikad nije zaradila jednu kunu profita (euro, dinar, sto god)

VL
PR
promill
10:37 12.09.2012.

Alan Ford, nisam napisao da smo mi kapitalistička zemlja (možda smo samo kakav isprdak), a omjer je takv jer se kod nas izgubio ostatak privrede, pa je ostalo samo ono državno1

VL
AL
AlanFord
10:38 12.09.2012.

12.09.2012. u 10:35h isuskristkomunist je napisao/la: Nije problem samo u Passatu. Problem je i u preko 5k viška zaposlenih uhljeba. Problem je i u tome što imaš preko 40 sindikalista sa plaćama većim od 15k kuna. Jesi li čitao članakk i komentare ljudi kad se najavilo rezanje 5k viška zaposlenih? Krenula je pljuvačina, a ljudi ne shvaćaju da su im ti ljudi teret i omča oko vrata.

VL
OG
Oger
10:41 12.09.2012.

A zasto namjestenici HZa uopce trebaju aute??! Oni se moraju voziti vlakom.

VL
AL
AlanFord
10:43 12.09.2012.

12.09.2012. u 10:37h promill je napisao/la: Švedska ili Norveška (ne mogu se sjetiti sad) ti imaju također oko 10tak posto u državnom vlasništvu. No tih 10tak% sudjeluje 10x više u BDPu nego naših 46%. Nema generalno ništa loše u privatizaciji,, no ljudi se zbog prošlosti na svaki spomen istog izgleda boje. Ma sve oke, ja ti samo kažem opće kako ljudi pričaju o neoliberalizmu i sličnim stvarima, a kod nas i dalje gotovo 50% u državnom vlasništvu. Mi smo još i dalje debelo socijalistička zemlja. Mix kvazi socijalizma sa primjesama kvazi kapitalističkog lopovluka. Običan čušpajz.

VL
IS
isuskristkomunist
10:44 12.09.2012.

Promill: nema nista lose u privatizaciji ako je partner/kupac kompanija koja se bavi tom industrijom, a ne lopovsko-spekulantski investitor tipa Danko Koncar. Jer kompanija koja se bavi tim poslom ce investirati i dalje i razvijati. Spekulantski investitor nece. Vidis, sve nase Vlade do sada su bile naivne i nisu znale birati investitore. A mozda nisu ni htjele jer kad se dovodi profesionalni investitor onda nece biti mita i korupcije korumpiranim drzavnim duznosnicima odnosno biti ce puno teze izvlaciti mito iz takvih kompanija. Investitori tipa Danko Koncar platiti ce mito bez da trepnu jer je u njihovim zemljama originacije (Danko=Juzna Afrika) to normalno. Juzna Afrika je nakon pada vlade bijelaca postala jedna od najkorumpiranijih zemalja na svijetu (imam kolegu iz JAR-a i sve mi je ispricao). Da zakljucim: privatizacija je OK, samo se mora pazljivo birati partnera. Kod nas se sve radi na brzinu i pod pritiskom, a znamo da je prodaja pod pritiskom najgora prodaja!

VL
IS
isuskristkomunist
10:45 12.09.2012.

AlanFord: Problem je i u tehnoloskoj zaostalosti i nekonkurentnosti koji su direktna posljedica nedostatka kompetentnih ljudi na najvisim pozicijama. Ta firma bi si mogla dopustiti mali visak ljudi da su konkurentni i tehnoloski napredni. Ali nisu i u danasnjem obliku zapravo predstavljaju jedanu socijalnu instituciju/stacionar.

VL
AL
AlanFord
10:46 12.09.2012.

12.09.2012. u 10:44h isuskristkomunist je napisao/la: Ne bi bilo problema sa privatizacijama da naš pravosudni sustav funkcionira. To je naša rak rana.

VL
IS
isuskristkomunist
10:49 12.09.2012.

AlanFord: slazem se. Pravna drzava ne postoji. Sudi se na jedan nacin u Rijeci, na drugi u Zagrebu a zakoni su isti. Jedne se abolira, druge pak zakuca pod zemlju. Znam da sustav ne funkciora, imam rodjaka suca. To je katastrofa, oni ti jos imaju daktilografkinje kojima diktiraju, a ove im pisu spis. Mislim, zaostalost. 18. stoljece.

VL
AL
AlanFord
10:51 12.09.2012.

12.09.2012. u 10:45h isuskristkomunist je napisao/la: To je točno, no takošer produkt toga zašto se nije ulagalo jer su ogromni novci odlazili na preveliki teret troškova, plus veliki lopovluk uprava i nekompetentno upravljanje. Tako da je novac umjesto u izgradnjuu pruga, lokomotiva, vagona išao na saniranje krađa i kupovanje socijalnog mira. Danas rezultate imamo ogromne dugove i željeznicu na razini 60tih godina. Kad uđemo u EU i kad nas pomete konkurencija HŽ će gotovo pa propasti.

VL
IS
isuskristkomunist
10:54 12.09.2012.

Stalno se nekog abolira, nesto se oprasta, isprike....umjesto da se apliciraju pravila na isti nacin prema svima i da se firme koje krse zakone jednostavno zakucavaju pod zemlju. Samo problem je i s druge strane - zakoni su cesto nejasni i ne-jednoznacni sto znaci da su otvoreni intrepretacijama, sto je opet problem pravosudja. Zato se ja zalazem za 100% informatizaciju i procesnu kontrolu svega u pravosudju. Jednostavno ako je neki sudac neefikasan - treba biti istjeran sa suda. Sustav je preblag i zato ga nitko ne postuje.

VL
AL
AlanFord
10:55 12.09.2012.

Da Hrvatske šume preuzme neki privatnik, odgovorno tvrdim da bi taj bio najbogatiji čovjek u Europi. Kako se tamo radi, iz državnog proračuna dobe 400 milijuna kuna, a posluju s dobiti od 160 milijuna kuna. No one zapravo stvaraju gubitakk od 240 milijuna kuna. Uzmite drugi primjer, naše drvo koje je neosporno kvalitetno prodajemo talijanima koji od njega prave namještaj i naše drvo nam prodaju po cijenama da građani moraju dići kredit da si urede dnevni boravak. Ova država je leglo nesposobnosti.

VL
IS
isuskristkomunist
10:56 12.09.2012.

AlanFord: Slazem se. Kad udjemo u EU Hrvatske Zeljeznice u roku dvije godine vise nece postojati u sadasnjem obliku. Biti ce pometeni od konkurencije i vec sada je prakasno da se ista promijeni jer EU je za 9 mjeseci, a priprema je trebala poceti prije 5 godina. FAILURE. AGAIN.

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.