Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 167
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SKANDALOZNO

Gradonačelnik Slavonskog Broda: Platio sam agenciji za gostovanje na HTV-u

05.12.2008.
u 23:39

Pokraj svih dosadašnjih nastupa na nacionalnim medijima nakon konzumiranja ugovora trebali smo odraditi još jednu emisiju Otvoreno, ali tada je došlo do izručenja generala Zagorca iz Austrije, pa je emisija otpala.

Protivno zakonu
Nedugo potom ubijena je Ivana Hodak, zatim i Ivo Pukanić, pa je emisija otpala, ali iskoristit ćemo je sad, rekao je na burnoj sjednici slavonskobrodskog Gradskog vijeća gradonačelnik dr. Mirko Duspara odgovarajući na pitanje vijećnika postoji li doista ugovor sklopljen između Grada Slavonskog Broda i marketinške agencije Moire PR iz Zagreba, čija je vlasnica Irena Nakić. Podsjetimo, Večernji je prije desetak dana ekskluzivno došao u posjed dokumenta pod nazivom Ugovor o aktivnostima odnosa s javnošću potpisanog još prije pola godine.

Tim se dokumentom Grad Slavonski Brod obvezao na ime agencijske podrške koja uključuje know-how, strateško i konceptualno savjetovanje zagrebačkoj marketinškoj agenciji Moire PR platiti 58.300 kuna, a uz to za eventualne usluge marketinških stručnjaka platiti od 500 do 1.500 kuna na sat.

Slavonskobrodski gradonačelnik ustanovio je da je novac plaćen agenciji dobro utrošen jer je preko Moire PR u jednom nacionalnom tjedniku te na HTV-u pokrenuto zanimanje javnosti za slučaj Korčula, kojim brodska tvrtka Novogradnja od Grada Slavonskog Broda na račun dogradnje ferijalnog odmarališta, izvedenog početkom devedesetih godina prošlog stoljeća, potražuje gotovo 50 milijuna kuna. Iz Dusparina odgovora proizlazi da je sa 58 tisuća kuna, koliko je plaćeno na račun agencije, osiguran nastup slavonskobrodskog gradonačelnika u jednoj od emisija informativnog programa Hrvatske televizije.

Kriterij je aktualnost
Bilo kakvo plaćanje za nastup u Otvorenom ili bilo kojoj drugoj informativnoj emisiji Hrvatske televizije ili Hrvatskog radija kategorički opovrgava i glasnogovornik HRT-a Janos Römer.

- Slavonskobrodskog gradonačelnika Dusparu netko je očito krivo informirao, a ja ne znam je li riječ o ljudima iz te marketinške agencije ili o nekom trećem. Razgovarao sam o ovome s urednicima Otvorenog i nitko od njih do sada nije ugostioslavonskobrodskog gradonačelnika, a Goran Milić koji je uređivao emisiju Brisani prostor trenutačno je na putu, pa njegov odgovor o ovom slučaju još uvijek nisam doznao. Nitko, ponavljam, nitko ne može platiti da se pojavi u bilo kojoj informativnoj emisiji naše kuće. U Otvoreno, Brisani prostor ili bilo koju drugu emisiju ne dolazi se tako da se nekome plati, već isključivo procjenom urednika emisije je li tema dovoljno atraktivna i tko je relevantan sugovornik.

Ne postoji drugi način na koji se dolazi u program HRT-a. Do ulaska u emisiju nema plaćanja. Kako kod nas radi 3.500 ljudi, moguće je da nekad netko nekome nešto ponudi, ali svi oni koji imaju takva iskustva, trebaju nam se javiti kako bi protiv takvih pojava mogli poduzeti adekvatne mjere, kaže Römer, napominjući da će HTV provesti istragu o ovom slučaju i mogućem pojavljivanju u informativnim emisijama putem PR agencija.


Nejasan ugovor

Ugovor koji je gradonačelnik Duspara u ime grada potpisao s agencijom Moire PR još 28. svibnja 2008. godine, obiluje nizom nejasnoća. Nigdje u dokumentu nije navedeno je li Grad dužan iznos od 58.300 kuna s pripadajućim PDV-om Moiri platiti mjesečno, kvartalno, godišnje ili jednokratno. Na dokumentu nije naveden ni broj ugovora, a kao rok plaćanja navedeno je sedam dana od primitka računa za savjetodavne usluge.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije