Gdje bi, kada i pošto građani došli kada bi auto zamijenili vlakom, autobusom...
Željeznička mreža zastarjela je i spora, a ni gradski prijevoznici ne mogu ponuditi kvalitetnu alternativu automobilima
Komentari 10
Kako se ne štedi... Evo u Zagrebu u javnom prijevozu sada vozi svaki 3. autobus i svaki 2. tramvaj. Možemo je ukinuo i prorijedio linije, valjda da ljudi više koriste taxije...
U Zagrebu kada bih na posao morao ići autobusom i tramvajem već nakon mjesec dana mogao bih na bolovanje kako voze.
Napravili su takav uspjeh da se migranti voze po 1000km a ljudi ne mogu na posao jer su vlakovi krcati. Popust na kartu zaposlenima je ok a sve ostalo je ludost
Poslušni đaci su poslušni đaci. To u Hrvatskoj diosta više nije novost. Koliko to pogađa politiku i njezine preporuke je jedno drugo područje.
zet je triput bez obzira na rat i koronu smanjivao prijevoz, tako da prije ides za 25 min na posao a sada 55 min!! da se ne govori da godinu dana nijednom nijeoprano! usred korone nijednom!! a o dijelovima,odrzavanju,novim gumama itd da se ne govori, izvlači najstarije buseve koje je jos bandić odrzavao a novi kako se kvare tako ostavlja u remizi, i dokle ćeš izvlačit?? jednom će nestat,ko ce to popraviti sve
Odnos vlasti prema željeznici i autobusnim prijevoznicima nigdaj do kraja ni razjašnjena, a melo se bi kojekaj za reć !
Cjeli radni vjek vozila se autobuso i tramvajem nagurani ko sardine i nista mi ne fali .Ljudi su postali jako objesni ni kod ljecnika koji je udsljen 300 m nemogu pjesice
Željeznički prijevoz je putnicima draži nego avionski - ali... Mora biti brz i ne dulji od 3 h! Što je u stanju osigurati npr. jedna Francuska, da se na obalu Sredozemlja stigne unutar 3 h, no u hrv. slučaju je prosječna brzina vlakova 55 km/h odnosno Zagreb-Split je skoro 8 h epopeja od putovanja. Jest da je cijena 100 kn sa sezonskim ili umirovlj. popustom, ali 8 h je too much čak i za penzionere. Što bi se i moglo očekivati dok se šefovi HŽ vozikaju službenim Audijima i ne haju za putnike, nema čak ni voznih redova na postajama i stajalištima. Kako je rekao davno jedan grčki ministar - za proračun države je isplativije da plati svakom potencijalnom putniku taxi nego da i dalje investira nevjerojatne cifre u grčku željeznicu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zagrebački javni prijevoz kako tako funkcionira jer se dugogodišnje ulagalo u tramvaje i autobuse. Problem je nastao u održavanju voznog parka, nije dovoljno samo kupiti novo prijevozno sredstvo nego je umijeće održati ga ispravnim tijekom eksploatacije. Naravno da je lakše i komotnije sjesti u auto nego nekoga iščekivati da li će te prevesti do posla, doktora, škole, vrtića. Uostalom zašto imamo toliko automobila i plaćamo registraciju i servis ako se nećemo voziti.