Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Strane mirovine
Povratak na članak

Gastarbajteri će morati sami izračunati porez i platiti ga

Porezni savjetnici tumače da će gastarbajteri iz Njemačke, gdje se takav porez već plaća, morati i u Hrvatskoj podnositi godišnju poreznu prijavu

Komentari 295

MA
martin123
10:51 11.02.2012.

E dobit ce te ono sta preko dva visi, gamad jedna gladna....prijavljen sam u hr a i u nj, tako daaaaaa, mogu kako hocu....A sad brisi Admine....

VL
X2
xychhr-200
10:51 11.02.2012.

. 11.02.2012. u 10:26h novo proljeće je napisao/la: 11.02.2012. u 10:03h A.S.Puškin je napisao/la: Imam godišnje mirovine pedes\' iljada eura,..... ------------------------ Poštovani, želim ti da IMAŠ, ALI mislim da pričaš basne, ========================================================================= Ne, ne priča bajke... u Švicarskoj (ne znamnam kako je u Njemačkoj) ima jako puno mirovina koje su zahvaljujući prvom i drugom stupu, a neki imaju i treći stup osiguranja, u tom rangu... pa i više.

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
10:53 11.02.2012.

11.02.2012. u 10:47h Boris je napisao/la: @Adeodatus: Ne verujem da se sali. Vidis da se revoltirao zbog ovog zakona. Da nema veliku penziju, bilo bi ga bas briga. Puskine, javi nam se da razjasnis ovo. ______________________________________________________________ Puškin je po prirodidi revoltiran, nema to veze s mirovinom... Revoltiran je na HDZ, revoltiran je na Kukuriku, revoltiran je na Crkvu, revoltiran je kad smještaj u Istri plati 100 EUR... Uvijek revoltiran... Javi se Puškine, objasni nam zašto si revoltiran?

VL
MO
MojMikro
10:55 11.02.2012.

Od mene mozete dobiti samo mahunu. I to veliku. Koji kretenizam, ni luk jeli ni luk mirisali i sad bi od stranih mirovina jos pinkicu uzeli. Pa ako zivim i radim \"vani\", tamo placam i staz i socijalno i sve poreze i namete i dadzbine i harace i sad bi jos morao platiti nekakav novi porez u drzavi u kojoj nikakvu vrijednost ne stvaram. Mos mislit! Kao sto rekoh, dobit cete od mene, al mahunu

VL
X2
xychhr-200
10:56 11.02.2012.

. Inače, svota veća od 3400 kuna oporezivala bi se 12 posto za iznos veći od 2200 kuna, stopa od 25 posto primjenjivala bi se na razliku porezne osnovice iznad 2200 do 8800 kuna mjesečno, a porezna stopa od 40% na razliku porezne osnovice iznad 8800 kuna mjesečno. Primjerice, na mirovinu od 5000 kuna porez bi bio 192 kn, a na mirovinu od 8000 kuna 864 kune bez prireza i olakšica za uzdržavane članove obitelji. ====================================================================== Najljepše molim novinara da mi objasni ovu računicu. Ne razumijem logiku.

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
10:56 11.02.2012.

11.02.2012. u 10:48h WindFucker je napisao/la: Stipo, ti si porezni obveznik one države u kojoj živiš pola godine + 1 dan i u toj državi podnosiš poreznu prijavu. Nije važno gdje primaš i podižeš mirovinu, jer ti imaš pravo mirovinu stavljati i na račun u Švicarskoj, a da Švicarske nisi vidio... Dakle, važno je gdje živiš jer tamo porez i plaćaš... ------------ umirovljenik koji ima mirovinu iz austrije i trajni boravak u austriji, prijavljen je u austriji, prima mirovinu u austrijsku banku..... za Austriju živi u Austriji... bez obzira gdje se fizički nalazi, jer se vodi na njihovom zdravstvenom osiguranju.... a ako je to moguče sa mirovinama.... ja pitam što državu sprečava da oporezuje i plače... jer svi su oni hrvatski državljani imaju hrvatske adrese stanovanja..... Nikad ovaj zakon neče zaživiti......

VL
Avatar bok
bok
10:58 11.02.2012.

@Boras:Boli nas kita za stranke na vlasti. A vjerovatno bi vi bili gladni kruha da nema turizma i dijaspore... Prosli bi jos gorije nego Srbija...

VL
ŠI
Šilo
11:00 11.02.2012.

Priokleta banda nepismena, zapamtite jednom, nijedan gastarbajter ne plaća porez na mirovinu, jednostavno zato što je manja od stope koja je podvrgnuta oporezivanju, ako se tamo odjavi i priselu u Hrvatsku onda je jasno da po našem zakonu plaća porez , i to je ok, dva poreza neće plaćati nitko, samo stoji činjenica da u našim uredima sijede budale, a gastarbajteri isto nisu najbolje informirani, dali bi si rađe izbušiti rupu u koljenu nego par kuna platiti, a rado koriste naše zdravstveno za par godina rada doma.

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
11:01 11.02.2012.

11.02.2012. u 10:51h xychhr-200 je napisao/la: Ne, ne priča bajke... u Švicarskoj (ne znam kako je u Njemačkoj) ima jako puno mirovina koje su zahvaljujući prvom i drugom stupu, a neki imaju i treći stup osiguranja, u tom rangu... pa i više. ----------- slažem se iz prvog i drugog stupnja primaš mirovinu, a oni građani koji nisu iz Eu... imaju pravo kad odu u mirovinu pod uvjetom da se potpuno odjave iz Švicarske sav iznos iz trečeg stupa podignuti od jednom... to nisu male cifre, a isto tako ih mogu staviti da ih dobivaju kao rentu uz mirovinu....

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
11:02 11.02.2012.

11.02.2012. u 10:55h MojMikro je napisao/la: ___________________________________________________________ Gospodo gastarbajteri, zaboravljate da ste se besplatno školovali... Naravno, nije školovanje besplatno već se plaća iz džepova građana, putem poreza, što će reći da smo svi mi sudjelovali u financiranju vašeg školovanja... Zaboravljatete da ste sa tim, besplatno stečenim znanjem otišli u inozemstvo... Zaboravljate da te zemlje gdje ste otišli nisu ulagali u vas i vaše znanje. Nije li pošteno i korektno to znanje i obrazovanje napokon platiti? Možda obrazovanje nije bilo na visokom nivou, no omogućilo vam je da si osigurate mirovinu...

VL
OB
-obrisani-
11:03 11.02.2012.

dobro Mamic zbori --evo van k...c svima,eheheheheh

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
11:05 11.02.2012.

11.02.2012. u 10:56h Stipo Li je napisao/la: 11.02.2012. u 10:48h WindFucker je napisao/la: Stipo, ti si porezni obveznik one države u kojoj živiš pola godine + 1 dan i u toj državi podnosiš poreznu prijavu. Nije važno gdje primaš i podižeš mirovinu, jer ti imaš pravo mirovinu stavljati i na račun u Švicarskoj, a da Švicarske nisi vidio... Dakle, važno je gdje živiš jer tamo porez i plaćaš... ------------ umirovljenik koji ima mirovinu iz austrije i trajni boravak u austriji, prijavljen je u austriji, prima mirovinu u austrijsku banku..... za Austriju živi u Austriji... bez obzira gdje se fizički nalazi, jer se vodi na njihovom zdravstvenom osiguranju.... a ako je to moguče sa mirovinama.... ja pitam što državu sprečava da oporezuje i plače... jer svi su oni hrvatski državljani imaju hrvatske adrese stanovanja..... Nikad ovaj zakon neče zaživiti...... ____________________________________________________________ Stipo... Velika je razlika između adrese i adrese, odnosno prebivališta i boravišta...

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
11:06 11.02.2012.

11.02.2012. u 11:02h WindFucker je napisao/la: Gospodo gastarbajteri, zaboravljate da ste se besplatno školovali... Naravno, nije školovanje besplatno već se plaća iz džepova građana, putem poreza, što će reći da smo svi mi sudjelovali u financiranju vašeg školovanja... Zaboravljate da ste sa tim, besplatno stečenim znanjem otišli u inozemstvo... Zaboravljate da te zemlje gdje ste otišli nisu ulagali u vas i vaše znanje. Nije li pošteno i korektno to znanje i obrazovanje napokon platiti? Možda obrazovanje nije bilo na visokom nivou, no omogućilo vam je da si osigurate mirovinu... ----------- zaboravljaš da sadšnji umirovljenici koji su zaradili mirovine u njemačkoj ili austriji su otišli 60-ih god. maksimalno sa završenom osnovnom školom... aviše od 60 % možda i sa 4 razreda.... tako da to besplatno školovanje nije nikakva argument.... ako su se još doškolovavali to su radili u stranoj državi

VL
DA
danijeluskoci
11:09 11.02.2012.

sramota,ljudima koji su pošteno zaradili mirovinu i imali sreće da je dočekaju oteti , a bivšim predsjednicima i zastupnicima dati milione

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
11:10 11.02.2012.

@ WindFucker Svima vama kojima je ovaj zakon uredu mogu reči samo da vas ima biti sram.... Ljudima koji su svoje kosti ostavili po stranim zemljama... radili do svoje 65 godine... uzimati od teško zarađene mirovine... da bi se financiralirali umirovljenici koji i danas idu u mirovinu sa 50 god..... (ne želim upotrebljavati teže izraze)

VL
MD
mara-danda
11:12 11.02.2012.

lijepo su to lopovi smislili... otimat ce onima koji su svoju mirovinu tesko i posteno aradili.. u sustini ova trulez drzava i egzistira od dijaspore kojoj legalno godinama otimaju najmanje tridest posto vrijednosti doznacenog novca za koliko je najmanje kurs za koliko je najmanje kurs kune nerealan-... netko ce morati ljude u ovoj drzavi najterati da rade i da stvaraju nove vrijednost...neka oporezuju one lazne ratne invalide bez dana staza..zdrave bitange koje zive na grbaci postenih ljudi.. jad i bijeda...

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
11:14 11.02.2012.

11.02.2012. u 11:06h Stipo Li je napisao/la: zaboravljaš da sadšnji umirovljenici koji su zaradili mirovine u njemačkoj ili austriji su otišli 60-ih god. maksimalno sa završenom osnovnom školom... aviše od 60 % možda i sa 4 razreda.... tako da to besplatno školovanje nije nikakva argument.... ako su se još doškolovavali to su radili u stranoj državi _____________________________________________________________ Griješiš. Dužnost svake države je da građanima omogući neko osnovno znanje, i to je Hrvatska napravila. No, Hrvatska je građanima omogućila i više stupnjeve obrazovanja besplatno. Neki od gastarbajtera su otišli van s osnovnim, a neki s višim obrazovanjem i onda vani zarađivali lovu. Oni koji su se doškolovali vani, to nisu činili besplatno, već su to plaćali. I ti koji su se doškolovali vani, nisu to činili radi Hrvatske ili Njemačke, već radi sebe, kako bi sebi osigurali bolja primanja... Što su imali bolja primanja, to su plaćali veće doprinose i tako su se države u kojima su radili naplatili... No, obrazovanje stečeno u Hrvatskoj ostalo je neplaćeno...

VL
KA
karambita
11:18 11.02.2012.

Otkud Cacicu, Milosevicu, Kerumu, Vidosevicu i ostalima toliko bogatstvo. Sigurno nisu mogli toliko steci postenim radom. Znaci, lopovlukom....e, pa drugovi na vlasti,,,kad ljudi budu vidjeli da se takovi lopovi progone i sudi im se za nezakonito stecenu imovinu, mozda i gradjani koji su u inostranstvu zaradili mrkotrpnim radom svoju mirovinu, mozda i ti ljudi kazu, dobro, drzava je profunksionirala, platit ce mo porez na mirovinu....ali dok god takovi lopovi sjede na visokim pozicijama....nitko normalan neda ni banke od svoje penzije.....mamicu vam ebem lopovsku..bando

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
11:18 11.02.2012.

11.02.2012. u 11:14h WindFucker je napisao/la: ------------ ma o kakvom školovanju ti pričaš ja ti govorim da je sadašnjih stranih umirovljenika 99,5 % sa ne završenom ili završenom osnovnom školom.... ljudi koji su otišli 60-ih van jer ih je ista ta država otjerala (a tko nevjeruje neka pita ljude koji su bili vani, zašto su otišli van)..... Osnovno školstvo je obvezno..... a oni koji su visoko obrazovani.... vjeruj nikad se neče vratiti u ovakvu državu....

VL
OB
-obrisani-
08:40 11.02.2012.

Znam da u njem.necu morat dva puta oporezivat sto je vec oporezivano,zato , necete ni lipe dobiti od moje mirovine....

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 15 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.