Naslovnica Vijesti EU izbori

Filmom Dalibora Matanića potiče se izlazak mladih Europljana na izbore

Film pod nazivom Debut emotivna je priča o mladom hrvatskom poljoprivredniku koji želi biti nogometna zvijezda ali istovremeno doživljava unutrašnje sukobe vezane uz svoju seksualnu orijentaciju
23. svibnja 2019. u 17:20 0 komentara 91 prikaza
dalibor matanić
Foto: Boris Scitar/Vecernji list
Pogledajte galeriju 1/3

Austrija je prije 12 godina postala prva europska zemlja koja je uvela opće pravo glasa sa 16 godina, a uoči predstojećih izbora za Europski parlament u Austriji je pokrenuta velika informativna kampanja pod nazivom #EUandME. U proteklih nekoliko tjedana filmski festival LET'S CEE u suradnji s predstavništvom Europske komisije u Austriji pozivao je tinejdžere na besplatne kino projekcije kratkih filmova koji govore o različitim pravima, prilikama i temama koje su važne mladim ljudima kako bi ih potaknuli na glasovanje na predstojećim europskim izborima 26. svibnja.

VL emisija Sučeljavanje Matić: Došao sam do zaključka da se Hrvatska iz Hrvatske više spasiti ne može
 
Među prikazanim kratkometražnim filmovima prikazan je i film hrvatskog redatelja Dalibora Matanića. Film pod nazivom Debut emotivna je priča o mladom hrvatskom poljoprivredniku koji želi biti nogometna zvijezda ali istovremeno doživljava unutrašnje sukobe vezane uz svoju seksualnu orijentaciju. Uz Matanićev, prikazani su i filmovi ostala četiri redatelja.

Usamljenik poljskoga redatelja Tomasza Koneckoga bavi se pravima potrošača u kupovini na internetu; njemački redatelj Matthias Hoene u svom filmu Život u hostelu obrađuje temu mobilnosti; Party Animal grčkog redatelja Yorgosa Zoisa inspirativna je priča o mogućnosti spajanja hobija i karijere dok se finska redateljica Zaida Bergroth u filmu Oona bavi temom održivosti i očuvanja okoliša. Više od 2.000 mladih u svih devet saveznih pokrajina Austrije te južnog Tirola sudjelovalo je na filmskim projekcijama i popratnim događanjima dok je nekoliko stotina tisuća drugih kampanju Europske komisije #EUandME pratilo putem društvenih mreža. Primarni cilj kampanje bio je podići svijest mladih o važnosti izlaska na izbore za Europski parlament ali i educirati ih o Europskoj uniji i njenim vrijednostima.

Britanci počeli eu izbori Britanci će prvi na birališta, možda je to i posljednji put

Filmovima se nastojala skrenuti pažnja mladih EU građana i na prava koja su im na raspolaganju kako bi ostvarili svoje ciljeve i snove – na sveučilištu ili na poslu, u digitalnim područjima ili jednostavno ostvarujući svoja prava u skladu s motom informativne kampanje Europskog parlamenta za EU izbore 2019. pod geslom "Ovaj put glasujem!". Dio informativne kampanje #EUandME su i brojni popratni događaji na kojima su sudjelovali istaknuti gosti – od redatelja i glumaca do novinara i poduzetnika.

Rafting
AVANTURA NA VODI
Otkrijte gdje je najbolje ići na rafting, a gdje se krije raj za avanture u kanuu i kajaku

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.