Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 224
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Agencija objasnila
Povratak na članak

Ipsos Puls: Predizborna istraživanja točno su izmjerile sve važne trendove

Izlazne ankete provode se na dan izbora i to je jedini oblik istraživanja čija je svrha projekcija izbornih rezultata prije službenih rezultata objavljenih od DIP-a

Komentari 38

GO
gorandizdarevic7
13:57 30.12.2014.

Ma koga vi... Pa danima bombardirate ljude anketama gdje Josipović ponjeduje vec u prvom krugu,pa onda dobije 18% više itd,nikada više vi meni ne bi niti jednu anketu radili!

VL
MK
marcel.kocan
14:11 30.12.2014.

udarite si dva šamara svaki da naučite bolje lagat...

VL
ST
stefj
13:55 30.12.2014.

Izlazne ankete nisu toliki problem i poprilično su točne kada ima malo kandidata i solidan uzorak, problem su one druge ankete, a kojima nas stalno bambardiraju. Te druge ankete služe za formiranje javnog mijenja, a ne istraživanje i često se rade da bi udovoljile naručitelju... One gluplje agencije friziraju rezultate, a one malo pametnije pažljivo biraju uzorak koji će istraživati da bi dobili naručene rezultate.

VL
DU
Deleted user
14:08 30.12.2014.

Lazu kad zinu!!! Pa nitko nije tvrdio da su izlazne ankete pogresne. Cak stovise, one su bile izuzetno tocne. Ali, sve "ankete" prije izbora su bile lazirane i bile su ukljucene u predizborni inzinjering jednog jedinog kandidata: Josipovica!!! I to je osnovni problem koji moniraju i politicki promatraci i javnosst. To je pokusaj manipulacije gradjanima!!! Ali ovaj puta im to nije i nece uspijeti!!! Kolinda pobjedjuje u drugom krugu bez obzira koliko ce te "agencije" dodijeljivati Josipovicu 60 i vise posto!!!!

VL
Avatar Antifa Tesa lepa da dedu
Antifa Tesa lepa da dedu
14:15 30.12.2014.

Ipsosovci, ključ u bravu i čuvat ovce.

VL
IT
ilija.tadictutic
14:27 30.12.2014.

Nebi vi meni ni kokoši anketirali

VL
DU
Deleted user
14:59 30.12.2014.

Kako bi bilo da nam objasne njihove "ankete" u kojim fulaju i po 20 posto? Nisu li to ipak prije nego ankete - reklame za yusifovića?

VL
DU
Deleted user
14:16 30.12.2014.

Najžešća mi je Vesna Pusić. Ona je ugodno iznenađena što Sinčić ima triput više od Kujundžića. Ne mogu vjerovati. Da je upravo ona u Vladi dobro radila,ne bi danas ni znali za Sinčića. A,usput budi rečeno,ne smeta joj da Kujundžić ima triput više od nje....

VL
FU
fullmark
14:39 30.12.2014.

Toliko o vašoj pouzdanosti. Poznati ste po tome da griješite od 15-18%. I to već treči izborni ciklus.... Koji amateri.....

VL
DU
Deleted user
14:12 30.12.2014.

Za kaj mi građani dajemo novac 99 % ovih udruga treba ne financirati, jer po njihovim anketama obmanjuju javnost a ne odgovaraju za baš ništa.

VL
KS
krseljak.srnova
14:30 30.12.2014.

Svi su vas prokužili. Sad se vadite na slučajno pogođene izlazne ankete. Ponavljam se, kao i ostali komentatori, nabavite ovce i ostalo blago. Im,at ćete adekvatnu i odgovarajuću spremu za čobana, ako ste završili zagrebački Fakultet polit. znanosti.

VL
PE
perfa57
14:40 30.12.2014.

Naravno da nemam razumijevanje za vaš rad kada lažete, a još me i nazivate glupanom koji ne razumije postupak. Znam da godinama griješite na štetu jedne opcije (dokazivo).

VL
Avatar Panonicus
Panonicus
14:31 30.12.2014.

Znači i dalje nastavljaju lagati.

VL
DU
Deleted user
14:26 30.12.2014.

Udruga Promatrač je napravila anketu na uzorku 1000 građana u isto vrijeme kada su i ove "velike" Ipsos i ova druga radile ankete, Promatrač je dobio rezultate Kolinda 38,7% a Josipović 37,1 % ( za Sinčića 6%, Kujundžića 11% ),, zadnja dva su fulali ali za prvo dvoje skoro pa točno.

VL
NZ
NAĐI-zaZAGREBbezkumova
14:25 30.12.2014.

Budući da nije prvi puta da su predizborne ankete za kandidate SDP-a promašile više od 10%, smatram da se ne radi o anketama već o političkoj manipulaciji. Očekujem kaznene prijave i rad Državnog odvjetništva, zbog toga jer je riječ o opasnoj raboti protiv ustavnog poretka.

VL
Avatar abakus
abakus
16:19 30.12.2014.

Činjenica da je izlazna anketa točno pokazala rezultate izbora, za razliku od predizbornih anketa koje su davale veliku prednost jednom kandidatu lako je objašnjiva, agencijo Ipsos Puls, i to objašnjenje ne ide vam u prilog. Naime, rezultati predizbornih anketa lažirani su s ciljem reklamiranja tog jednog kandidata i demoraliziranja njegovih protukandidata i njihovih birača. A izlaznu anketu napravili ste kako treba jer potrebe za reklamiranjem tu nije više bilo i jer vam je njezina točnost koja se potvrdila stvarnim rezultatima izbora trebala upravo zato da biste mogli sada sročiti ovakvo priopćenje i sve nas uvjeravati da i predizborne ankete jednako kvalitetno radite tj. da ih ne lažirate. A ovako providnim "objašnjenjima" samo pokazujete da jako podcjenjujete inteligenciju ljudi u Hrvatskoj.

VL
Avatar vitez
vitez
15:35 30.12.2014.

Ha, ha, vi trendove prepoznate tjedan dana prije, a mjesecima prije ispirete mozak narodu.Ključ u bravu!Takva agencija treba doći pod udar USKOK-a za korupciju

VL
ZD
zdepar
17:14 30.12.2014.

Ipsos Puls: Predizborna istraživanja točno su izmjerile sve važne trendove.., a naručena istraživanja su nešto kao emisija po željama

VL
M1
marin_11
17:16 30.12.2014.

Ovo je partijska agencija i nema problema da oni odrađuju prljavi posao za partiju. Veći je problem kad njih naručuje i iz naših novaca plaća HRT za partijske laži i podvale !!! Da smo normalna država , njima bi zbogg "nestručnosti" trebala biti oduzeta licenca za rad !!

VL
MA
MarioG
16:50 30.12.2014.

Losije prognoziraju od nasih meteorologa. :)

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.