Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 39
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
AFERA BOLJKOVAC
Povratak na članak

Dugorešani žele dati krv da se utvrdi gdje su tijela ubijenih

Apel potomaka žrtava nakon uhićenja Josipa Boljkovca, osumnjičenog da je naredio ubojstvo 21 civila u svibnju 1945. godine.

Komentari 415

OB
-obrisani-
03:53 04.11.2011.

vera grdic Kao prvo...ni ti ne setas Hrvatskom. Kao drugo...Boljkovac vam je bio ministar unutrasnjih poslova. Kao trece, Tudjmanova pomirdba je zasnovana na KRADJI, a ne na moralu. NAS nije trebao nitko miriti. NAMA je trebao netko tko nas necee GURNUTI u rat. Kako bi opljackao drzavu. U igri su 2 zlocinca. Milosevic i Tudjman, a mi se ponasamo kao Libijska plemena.

VL
OB
-obrisani-
03:54 04.11.2011.

vera Sve si rekla. I tko si i sto si... Treba vam Pavelic... Da, treba kako bi vas ponovo ostavio kao .icke jer niste bolje ni zasluzili.

VL
SP
SPREMNI
04:06 04.11.2011.

Tko je ovo govno zepcanac? Zna se da je cetnicko ili partizansko kada brani krvnika koji je ubijao osobno ili po poruci svakoga tko je izustio hrvatsku rijec. NDH je stvorene ustaskim revolucionarnim pokretom i voljom vecine hrvatskog naroda dok ste vi sumski razbojnici u partizanskim hordama a pomognuti sa crivim opancarima digli ruku na na svoj narod uz izgovoe da vas je talijanima prodao Dr. Ante Pavelic. Jebo vas Draza Mihajlovic i Nikola Pasic koji su vam dodjelivali nasu najlijepsu obalu zabarima Talijanima. Ne mogu vam pomoci posto ste previse glupi a ovi malo mudriji imaju problema sa ispranim mozgom od vaseg boljsevickog diktatora Broza. ZDS!

VL
OB
-obrisani-
04:22 04.11.2011.

spremni Kako objasnjavas da je Boljkovac bio ministar unutrasnjih poslova RH i da ga je Tudjman stavio na tu poziciju? Mozes mi objasniti i Manolica, ako zelis. Ili bilo kog iz vrha HDZ-a.... Daj mi to objasni!

VL
BI
bilikamen
04:53 04.11.2011.

Slažem se, potpuno se slažem da se za svaki zločin mora odgovarati pa tako i za zločin nad civilima poslije drugog svjetskog rata koji su sprovodili komunisti. za zločin treba odgovarati bio to Tito, Pavelić, Mihaljović, Boljkovac ili bilo koji zločinac ali ovaj cirkus s našom policijom i dugim cijevima stvarno nema smisla.

VL
OB
-obrisani-
04:54 04.11.2011.

AntetTony Ne zelim ispast gruba, ali ne pise se HRVACKOG, vec se pise HRVATSKOG... Mi doma smo osjetljivi na te detalje, vama vani promaknu...nije lako kad ti hrvatski nije prvi jezik, zar ne?!

VL
BI
bilikamen
04:59 04.11.2011.

Ante Tony ..............ja jesam za Antu, pogotovo gotovinu ali moraš priznati ti si malo priglup, pogotovo kad štampaš.

VL
BI
bilikamen
05:12 04.11.2011.

Mnogi se danas pitaju kako to da je Tuđman 90 tih oko sebe okupio same komuniste i ratne zločince iz drugog svijetekog rata ili bolje rečeno partizane koji su gajili jugoslavenske simpatije ( jer nemojmo zaboraviti da je bilo i partizana Hrvata, koji su se borili za slobodnu hrvatsku ne znajuči što im komunisti partizani spremaju ). Od Boljkovca, Manoliča, Mesića i čitave plejade komunista hrvatske nacionalnosti. Možda je Tuđman pre rado otišao da se neke stvari razjasne tj. njegovo djelovanje svih onih ratnih i poratnih godina. nemojmo reći da Francek naprimjer nije znao za Blajburk i nestanak tisuče i tisuče Hrvata.

VL
BI
bilikamen
05:28 04.11.2011.

A sićate li se barbe Artukovića kada je sletia na Pleso, .............ni bilo dugih cijevi ni blendiranih Wolcika. Cila Hrvatska se veselila dolasku i suđenju u ime naroda ustaši. 1991. su pak svi branitelji silom htjeli postati ustaše. Krunice na vratu nosili su i oni kršteni i nekršteni i hvala im svima što su obranili Lijepu Našu. Sada opet ista stvar, samo što opet ovom neće suditi oni kršteni već mijenjači. Da dobro ste čuli, mijenjači kaputa ................i tako u nedogled, barem kod hrvatskog naroda. Uvijek nam je netko kriv a sudimo samo svojima. nisu li nam najbolji sinovi hrvatske u Haaškom zatvoru?

VL
Avatar billybull
billybull
05:29 04.11.2011.

ma naravno...puno su vazniji zlocini od prije 65 godina nego danasnji...dakle. o zlocinoma danasnje vlade hrvati ce razmisljati 2076. godine...kaed hrvatske vise, zahvaljujuci toj istoj danasnjoj hdz-ovskoj vladi, odavno nece biti

VL
BI
bilikamen
05:31 04.11.2011.

Profesoryag, ..............a znaš li ti nekog imenom ili prezimenom kojeg je Ante Gotovina proganjao? Molim te javi mi.

VL
JA
jako77
05:37 04.11.2011.

Ante Tony, ili kako se već potpisuješ, nisi u pravu, kada govori da je sv. Anto zaštitnik hrvatskog naroda. Odmah da budemo jasni, svaki kršćanin/katolik rado se utječe u zagovor sv. Ante, i kada se slavi njegov blagdan (13. lipnja) crkve su pune vjernika koji u sv. Anti vide nešto izvanredno. Nije rijetkost čuti i da je on Bogu najmiliji svetac... - sve je to naša vjernička stvarnost, i ne želim joj se suprotstavljati. međutim, tko je pravi zaštitnik hrvatskog naroda? - o tome je biskupski zbor već davno odlučivao i donio odluku. naime, Hrvatski je sabor u lipnju, davne 1687. godine - na prijedlog zagre-bačkog biskupa Martina Borkovića - sv. Josipa proglasio zaštitnikom cijele Hrvatske, a hrvatski su biskupi na svom zasjedanju godine 1972. tu odluku još jednom potvrdili. dakle, srce je jedno i to što bi srce htjelo - ali glava i naša hrvatska stvarnost jest ipak nešto drugo! no to nas ne priječi da se Bogu pomolimo da nam prosvijetli pamet, jer ne idemo ka dobru, a sv. Anrto i sv. Josip neka nam budu zagovornici kod Boga u našim molitvama!

VL
OB
-obrisani-
05:45 04.11.2011.

Jedan od najblizih Titovih suradnika Milovan Djilas( 1979)je posvjedocio: \"Da budem iskren, mi nismo shvaćali zašto Britanci ove ljude nama vraćaju. Uglavnom su to bili obični seljaci. Oni nisu nikoga ubili. Njihov je jedini zločin bio strah od komunizma. Oni (Englezi) učiniše nešto sasvim pogrešno kada su ove ljude prebacili preko granice, kao što smo i mi pogrešno učinili što smo ih sve poubijali.\" Vladimir Dedijer, Titov suborac i biograf i sam bio zabilježio 1978.: “Po povratku iz Teherana u Beograd rekao sam M. Miniću i J. Vrhovcu: ‘Ali drugovi, mi moramo da se osvrnemo što smo i mi radili na kraju rata. Jednom sam zajedno sa drugom Titom i Rankovićem računao kakva je bila osveta naše revolucije... Mi smo posljednje godine rata, kao i prvih nekoliko mjeseci posle pobede streljali oko 150.000 ljudi”. Desna ruka marsala Tita, general “Jugoslovenske armije” i sef “Odjeljenja za zastitu naroda”, srpski komunist Aleksandar Rankovic-Rankau, izjavio je je 1. veljace 1951 slijedece: “Kroz nase zatvore proslo je od 1945. do 1951. tri zarez sedam milijuna osoba (3.777.776) a likvidirali smo 568 tisuca narodnih neprijatelja.”

VL
Avatar H/S/P
H/S/P
06:10 04.11.2011.

Napokon se tim Komunistickim zvijerima sudi,skoro da je kasno .

VL
OB
-obrisani-
05:47 04.11.2011.

Zavrsetkom studija World Genome Project sada je poznato I GENSKO OBILJEZJE NARODA( za one drzave koje su nacinile studije na bazi haplotipa a ne samo haplogrupe) ,drugim rijecima( sa genskog) stanovista sada se bez problema moze utvrditi da li jee osoba ( ziva ili mrtva) Srbin ili Hrvat ,a da ne govorimo o Romima i Zidovima. Genska nauka je danas toliko uznapredovala da je cak moguce prilicnom tocnoscu utvrditi je li zrtva bila iz Hrvatske ili BiH( zbog razlike u % starohrvatskog(ilirskog) genotipa). Danas cak i genom Neandertalaca znanstvenici dokumentiraju sa primjerka iz Krapine. Izgleda da neke jako pece mogucnost DNK analize jasenovackih zrtava.Ja sam ustvrdio da su velika vecina zrtava u Jasenovcu Hrvati (19,000) pobijeni u poracu, dok je broj zrtava ostalih,od SVIH uzroka negdje oko 2,500. Zalazem se za iskopavanje SVIH zrtava,a vi? ISTINA SE NE BOJI provjere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VL
OB
-obrisani-
05:50 04.11.2011.

“Eduard Miksa,Domobran, jedan od samo 156 prezivjelih zarobljenika ranjenika logora Precko u Zagrebu 1945., kojih je bilo ukupno 13.672, svjedoci da su mu se nakon niza godina: \"Javljali prijatelji iz logora Precko koji su pukim slucajem prezivjeli Jasenovac. logor bio krcat zarobljenim domobranima, usta shama i civilima. Dragan Ercegovic iz Krila Jasenice kod Omisa izdrzavao je dvogodisnju robiju u logoru Sisak. Nije bio ni domobran ni ustsha, nego bivsi partizan koji je pobjegao na Maltu i tamo stupio u Kraljevsku mornaricu Jugoslavije.Godine 1946., po njegovu sjecanju, \"\"Bili su prokopani na tom terenu kanali, oko metar i pol dubine s metar sirine\". U njima su bili: \"Covik do covika i izgledali su da su ubijeni prije mjesec dana. Bili su, govorili smo, svjeze mrtvi. U raznim odorama, i civilnim i vojnim\". Procjenjuje da je u tim kanalima: \"Mrtvih tjelesa bilo na stotine\" i postalo mu je jasno: \"Nisu ih mogli ubiti Ustashe, nego partizani\", jer rat je završio prije više od godinu dana.

VL
OB
-obrisani-
06:02 04.11.2011.

Marsijanac, a jesu li onda Dedijer i Ranković u pravu i kad navode da je u Jasenovcu ubijeno 700.000 Srba? Zašto ti više vjeruješ Aci Rankoviću nego povjesničaru, dr. Franji Tuđmanu, koji navodi da je na Bleiburgu i Križnom putu stradalo između 35 i 40 tisuća ljudi? A što se tiče Jasenovca, na http://www.jusp-jasenovac.hr/Default.aspx?sid=6284 imaš POIMENIČAN popis žrtava. Ako je točno da su u Jasenovcu ubijani ljudi poslije rata, kako to da se obitelji žrtava ne bune što su im najbliži označeni kao žrtve fašističkog a ne partizanskog terora?

VL
Avatar H/S/P
H/S/P
06:15 04.11.2011.

04.11.2011. u 05:26h profesorzag je napisao/la: Bilikamen, a Gotovina? Po čemu su se oni koje je Gotovina proganjao 1995. razlikovali od onih koje je Boljkovac proganjao 1945.? ****************************** Razlika je u tome da oni protiv kojih se Gotovina 90tih borioo napali HR i vrsili zlocine. A oni koje su Tito i njegovi zlikovci ubijali bili Hrvati koji su u Hrvatskoj borili se protiv Srbocetnika (Dijedovi zlocinaca iz 90tih) Komunista i Talijana koji su napali Hrvatsku a ne Hrvatska njih. Sve pod znakom tkzw. Antifasima (Talijani su izmislili fasizam).

VL
OM
omer
06:19 04.11.2011.

Dok je sa Tuđmanom stvarao i osnivao HDZ.e, dok je bio ministar unutarnjih poslova bio je najbolji ministar i Hrvatina., a kad se razišao sa HDZ-om odmah mu se pakuje. Zašto ti svjedoci nisu odmah 1990g.posvjedočili o njegovim zločinima, štoo znači ako nisi u Hdzu kriv si za bilo što, a drugo jako puno je znao o mutnim radnjama u vrhu države pa ga se mora ušutkati,ali mislim na krivi način...

VL
OB
-obrisani-
05:26 04.11.2011.

Bilikamen, a Gotovina? Po čemu su se oni koje je Gotovina proganjao 1995. razlikovali od onih koje je Boljkovac proganjao 1945.?

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.