Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 116
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
oglasi pretrpani
Povratak na članak

Dotučeni krizom građani vikendice prodaju u bescjenje

Tržište je mrtvo, vlasnici u nekretninama vide posljednju zalihu novca, no kupcima ni traga ni glasa iako su cijene 40 posto niže

Komentari 208

LU
luxmaximus
14:23 13.08.2012.

Tintilinic, moja definicija luksusa - u ovim vremenima - je da je to sve ono bez čega se može. Neki mogu ali neće, neki mogu i hoće. I država Hrvatska je proturječna oko luksuza. Npr. pogledaj koliko mora i otoka Hrvatska ima i ono služi samo za kupanje turista, partijanje i ludovanje itd. Gdje je maritivna industrija? Nigdje. To o tome razmišlja - nitko. Dakle, Hrvatska ima ali neće, i na moru i na kopnu.. A svi smo bez prebijene pare u džepovima, jer je to tako.

VL
TI
tintilinic100
14:28 13.08.2012.

Maroje2312 Ne, nije lopov, to je pošteni čovjek koji želi imati luksuz. Na primjer ako ima vikendicu na moru.. i stan u zagrebu. Naravno da je to luksuz. Sada još samo taj pošteni čovjek mora platiti porez na tu svoju vikendicu i idemo dalje.. isto kao što moraš platiti porez na auto.. ako ti je mlađi od 10 godina zar ne?? AKo voziš veći auto..luksuz te košta??

VL
SA
sanna48
21:41 13.08.2012.

Joj nemojte molim vas. Pa kome to jos trebaju vikendice, to je ostatak starog komunistickog sistema, kada smo bili kruha gladni, stajali u redovima za kavu i isli u Austriju po pastu za zube. Vikendice su se tada kupovale , a danas kada nam je dobro danas ih prodajemo za 3000 euroa. pa kog ce nam vraga vikendica u Zagorju. Sada si mozemo priustiti vilu na karaibima.

VL
TI
tintilinic100
14:32 13.08.2012.

luxmaximus Možemo mi raspravljati oko toga što je potrebno a što ne. Tada dolazimo i do telefona i dal moramo toliko telefonirati. Tada dolazimo do auta i koliko benzina potrošimo. Da li je tu sve pošteno?? Nije. Svuda nas previše kradu.. i odvajaju od naših usta.. i trpaju u svoja.. ali nećemo o ostalome.. samo ćemo o vikendicama. Bitno je ovdje za reći da država ovime želi uzeti dodatne novce za sebe. I to je to. Ona je našla ovaj model... a model je sličan u cijelom svijetu. Nekretnine će se oporezovati.. da bi se uprihodio dodatni novac. To je sve. ne moramo raspravljati ništa više.. Oni žele novac.. i uzet će ga .. pričali mi ovo ili ne.

VL
Avatar bok
bok
14:32 13.08.2012.

...sorry ali tako nesto se u njemackim govornim porducju naziva "Hütte" = nastamba ili koliba. To i ne vrijedi vise. A nebi vjerovatno dobili vis enovaca ni u bilo kojoj zemlji kao ni u zap. europi za tako nesto.

VL
TI
tintilinic100
14:33 13.08.2012.

than Koliko sam ja čuo.. porez će se plačati po tržišnoj vrijednosti nekretnine. Pretpostavljam da ćeš morati platiti procjenu od ovlaštenog procjenitelja.. i donijeti potvrdu koliko ti viksa vrijedi.. i na tu cijenu ide porez..

VL
CV
cvijece
14:33 13.08.2012.

Baš,pa nije za usporedbu nekretnina u Opatiji ili negdje u debeloj provinciji dje medvjedi raznose poštu.

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
14:35 13.08.2012.

Kao prvo treba provjeriti dokumentaciju ovih "vikendica", zatim lokaciju, infrastrukturu, stanje i tek tada se može i treba procijeniti prodaju li se ove "vikendice" u bescjenje. To je to što se tiče novinarskog dijela. Što se tiče "luksuza i poreza",", također treba provjeriti sve gore navedeno, ali visinu poreza treba odrediti ovisno i o imovinskom stanju vlasnika, te načinu stjecanja tih nekretnina. Možda je nekome od sadašnjih vlasnika to jedina nekretnina, pa je upitno da li je riječ o luksuzu, dok je nekome jedna od ovih nekretnina tek dio "bogatstva" kojim raspolaže. Također, čovjek koji prima socijalnu pomoć ne bi smio biti vlasnik "vikendice".

VL
TI
tintilinic100
14:38 13.08.2012.

Ne treba visinu poreza odrediti prema imovinskom stanju. Zašto?? Ako ti imaš vikendicu koja vrijedi 1 mil.eura.. a nemaš prihode.. ti ne moraš plačati porez?? Ma molim te. Ovisno o cijeni nekretnine plaća se i porez.. tako je rečeno. AA neće ga plačati za prvu nekretninu u vrijednosti do 100tisuća eura.. tako nešto.. to je ok.

VL
LU
luxmaximus
14:41 13.08.2012.

tintilinic, ja bih pitanje da li ne nešto pošteno ili ne stavio sada u drugi plan. Npr. da li je pošto da jednome sruše vikendicu na obali a drugome ne, samo zato jer je drugi potegao pravovremeno veze i zaštitio svoj objekt. Itd, itd..U prvi plan dolazi pitanje hoće li se ova zemlja održati ili neće, a vjeruj mi, dok god cijene nekretnina budu nabildane i za kvadratni metar u centru Splita se tražilo 3.000EUR-a, a prosječna mjesečna plaća 3.000Kn, i taj stan ne bude prodavan desetljećima dok se ne postigne ta cijena, mladost će samo i samo odlaziti, i nastupit će ono što se zove bijela smrt. I to treba porezima onemogućiti, bilo ova vlada ili neka druga. Porez na luksuz se ne može izbjeći ako se želi da se ova zemlja održi.

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
14:41 13.08.2012.

13.08.2012. u 14:32h tintilinic100 je napisao/la: _________________________________________________________________ Država se financira porezima kako bi mogla funkcionirati i biti servis svojim građanima. Uvođenje poreza na nekretnine je ispravno, no to bi trebalo značiti da se neki drugi porezi smanjuju (barem u pravednojdnoj i socijalnoj državi). Država mora sve oporezivati, ali se ukupna porezna davanja ne smiju povećavati brže od rasta broja stanovnika. Luksuz se mora oporezivati, i to sa "luksuznom" cifrom, i taj dio poreza može i mora se koristiti za unapređivanje države. Ako država konstantno podiže poreza, a ne povećava se standard građana istom mjerom, to znači da netko u vlasti krade, a da to plaćaju građani. Naravno, to ima svoj vijek trajanja.

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
14:53 13.08.2012.

13.08.2012. u 14:38h tintilinic100 je napisao/la: _________________________________________________________________ Tintilinić, pročitaj s razumjevanjem; treba utvrditi način stjecanja tih nekretnina. Dakle, ako si nekretninu stekao na sumnjivi i nepošteni način, naravno da ćeš ostati bez te nekretnine i ostale imovine. Uostalom, ukoliko nemašaš prihoda, kako misliš plaćati režijske troškove? Ako nemaš prihoda, a plaćaš režijske troškove znači da lovu zarađuješ na crno. Zar ne?

VL
TI
tintilinic100
14:53 13.08.2012.

luxmaximus To je istina. I ja mislim da su cijene nabildane.. i nisu realne........ slažem se s tobom... država umire.. i mi zajedno s njome.

VL
TI
tintilinic100
14:57 13.08.2012.

WindFucker Nikakva provjera stjecanja nekretnina neće se odviti :( Na žalost moju i tvoju. Sve će ostati ovako kako jest... samo je pitanje tko će plaćati porez.. i koliko. PS: kada bi se sve to gledalo.. onda niti kafići kojiji imaju prodane dvije kave dnevno nebi mogli raditi.. a rade.. znam jedan takav. Rade.. i nitko im ne dolazi u kontrolu. Iz godine u godinu su u minusu. Svaki drugi mjesec pozajmica:) Prihode kafić naravno da ima.. a porezne nema... tak da svoju pravdu.. moraš tražiti u nekoj drugoj državi.

VL
KA
karlovcankica
15:04 13.08.2012.

kakve vikendice..to su stale..to treba srusiti da ne kvari prirodu

VL
DI
duncan_idaho
15:06 13.08.2012.

+ - 13.08.2012. u 14:53h tintilinic100 je napisao/la: luxmaximus To je istina. I ja mislim da su cijene nabildane.. i nisu realne........ slažem se s tobom... država umire.. i mi zajedno s njome. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ali dokle god ćemo razbijati srbee u nekom sportskom natjecanju, KOGA BRIGA...

VL
Avatar WindFucker
WindFucker
15:09 13.08.2012.

13.08.2012. u 14:57h tintilinic100 je napisao/la: _______________________________________________________________ Dakle, koji je zaključak? Vlada/e RH ne pokušava uvesti reda u ovu državu, već vatrogasnim mjerama pokušava spasiti proračun i kreditni rejting, i to na štetu svojih građana. A ja nemam potrebe nitiniti želje odlaziti iz ove države. Tu sam doma i ne patim za "bijelim svijetom". Bio, vidjeh i znam da pripadam ovdje. Jedina želja mi je da budemo država koja je pravednija prema svojim građanima.

VL
SJ
svakog jutra oko podne u 18:00
15:10 13.08.2012.

- Uzmimo bogatima, radišnima i sposobnima i dajmo proleterskom propalitetu i ljenčinama

VL
TI
tintilinic100
15:14 13.08.2012.

WindFucker Onda smo slični. Vidjeh, prođoh, dođoh........ Da, meni je jedina želja da se zaštite ljudi sa imovinom - recimo to 100tis.eura. Svatko tko ima više.. neka plati. To bi po meni bilo pošteno. Ne treba biti milosti prema nikome,bez obzira kako je stekao. Jer taj ima. A mi ako ćemo biti socijalna država, moramo voditi brige o sirotinji. O onima koji zarađuju 2000kn. Ovi ostali.. ionako će se snaći bez obzira na porez..

VL
Avatar Čobanković ( mlađi )
Čobanković ( mlađi )
12:21 13.08.2012.

Strpite se do 1.7.2013. Stranci imaju novca i sve će pokupovati

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 11 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.