Pilot MiG-a koji se umalo srušio: Došlo je do proboja zraka u motor
Ponuda Ukrajinaca bila je 40 milijuna kuna jeftinija od Rumunja. Nije bilo žalbi zbog odabira jer je natječaj bio transparentan, rekao je Pribolšan
Komentari 37
to je ko da ja šaljem starog jugića na veliki servis umijesto na otpad. bacanje novaca
znači dogovorili su podjelu love s ukrajincima a avioni će završiti u muzejima...
Da je iskočio padobranom i mi bismo imali bespilotni avion. Koliko milijardi eura se prosulo bez veze a sad je opravdanje 40 milijuna kuna. Sve odgovorne ( Josipović, Milanović, Leko i Kotromanović ) u Remetinec ili na probni let.
Ovo je još jedan promašaj vlade što dokazuje koliko su nesposobni i neozbiljni
Živa legenda, Selaka a htjeli ga umirovit. Jedini koji je pravi pilot Kotromanovicu ako cijenis sve zasluge odmah promaknuce, jer ako imaš generale koji nisu nikad letjeli a primali dodatke, čudne diplome , onda bi Selaka trebao biti general svih generala
Ma kao da je ovoj vladi stalo do naše sigurnosti!!!
Kako su ga isprepadali drugovi sa pantovcaka i iblerovog trga koji du odhovorni za ove promasaje.sada je obradjenom pilotu sve to normalno.....a jutros nije bilo.......hahahaha.udba nasa sudba bila ona paraudba,podzemna,nadzemna........
Bravo gospodinu koji je spasio sebe i avion.Naši piloti zaslužuju kvalitetnije avione,a ne ove stare kante za smeće.Neka se ministar Kotromanović vozi u KANTI.
Gospodine Selak, nije to normalno ni na probnom letu normalno!
Alo drugovi novinari, jucer javiste da je pilot "cudom spasio sebe I svoj avion", a vidi sad - vjezba?!
Početkom 90-tih prodavan je u Njemačkoj novo servisirani MIG-21, dvosjed, naravno bez naoružanja za 72 000 DM. NEK se zna. mos si mislit kakvu zaštitu ima Hrvatsko nebo!
ovaj sustav do kraja ponižava ljude, natjerati uglednog pilota da kaže da je gašenje motora normalna stvar, pa i pad zrakoplova je normalan kad je motor ugašen jer sila teže je normalna stvar
Šteta što Grčić-a niste pitali za komentar, sigurno bi rekao da je uspjeh što nakon remonta za 100 miliona kuna jedan od 7 uopće može poletiti i da su Ukrajinci u biti ugradili dodatnu opremu koja štedi gorivo i gasii motor čim se avion približi nadzvučnoj brzini. Ali da će sigurno ako dobiju još jedan mandat, svi biti bolji i od Mig-a 29. U nekim ne-banana državama bi ministar i odogovorni podnijeli ostavku zbog ovog epohalnog debakla, ali za kukurikavce je normalno očekivati nikakve rezultate, štetu, nesposobnost i nula odgovornosti.
natjerali brigadira da kaže da je normalno ono što i baba manda iz prološca donjeg zna da nije
to je normalno velike visine I brzine nedostatak kisika motoru on se sam gasi posti se u nize slojeve gdje je zrak gusci I nema problema pravo gospon ivan kaze normalno.
normalno kad sa kanistrima tankate avione
i meni se auto ugasi kad nema goriva
Ovdje se po dobrom starom običaju opet bacalo drvlje i kamenje na nenarodnu komunističku udbašku vladu koja zatimlje sve hrvatsko zbog miga kojemu se motor ugasio i koji je opet uspio poletjeti, u prvi plan se stavljaju nekakvi umirovljeni generali koji su jako zabrinuti, stvara se neviđena psihoza, a izgleda da novinar nije odradio ono što svaki srednjoškolac mora znati na prijemnom prije nego uopće smije prismrdjeti studiju novinarstva, a to je da pita suprotnu stranu što je bilo. I sada ispada da se avion ponašao očekivano i da se motor - u potpunosti u skladu s očekivanim i zahtjevanim - propisno pokrenuo. Ali bitno da je večernjak opet malo donio neku "izvanrednu vijest" i ekskluzivu. A da su odabrani Rumunji koji su bili skuplji, onda bi opet ista naivna desnica vrištala i skakala u zrak kako se nekom pogodovalo. Dva dana ovdje na portalu stoji na prvoj stranici vijest o gašenju motora, a sada ispada da je to sasvim normalno i očekivano u probnim letovima.
"Pilot MiG-a koji se umalo srušio" - čemu ovakav senzacionalistički naslova kad pilot sam kaže da je to normalna situacija??? - "Došlo je do proboja zraka u motor što je u normalnom letu nenormalno, a u probnom letu normalno i događa se."
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
kada ih završe i predaju, idu direktno u tehničke muzeje po hrvatskoj.