veliko otkriće

Domazet-Lošo i Tautz otkrili da neki geni nastaju i spontano

'domazet_loso'
''
15.12.2011.

Riječ je o genima koji igraju važnu ulogu u embrionalnom razvoju i u interakcijama organizama s okolišem

Hrvatski znanstvenik Tomislav Domazet-Lošo s Instituta Ruđer Bošković i njegov kolega Diethard Tautz s Instituta Max Planck za evolucijsku biologiju došli su do revolucionarnoga znanstvenog otkrića: osim kopiranja, važnu ulogu u evoluciji genoma ima i spontano stvaranje potpuno novih gena.

To otkriće daje odgovor na neka od najvažnijih pitanja iz biologije – jesu li svi osnovni geni nastali u pradavnom trenutku na početku evolucijskog vremena i jesu li onda ti početni geni miješanjem i kopiranjem poslije stvarali sve ostale gene?

U posljednjih 30 godina u genetici je prevladavalo mišljenje da je kopiranje već postojećih gena glavni, ako ne i jedini način nastanka novih gena. Međutim, Domazet-Lošo i Tautz pokazali su da treba preispitati velike biološke teorije.

OB
-obrisani-
15:37 15.12.2011.

Ako je sin genije, onda ni otac ne može biti idiot kakvim ga prikazuju \"mainstream\" mediji.

VI
vidum
16:21 15.12.2011.

KARMACOMA7777, ne zaboravi da je vrlo tanka linija između genijalnosti i ludila.

BM
Boris Markovic
23:54 15.12.2011.

@oziRis: Slazem se sa tobom da imate nekoliko izuzetnih naucnika. Ja znam ove koji su u inostranstvu, one koji su u Hrvatskoj ne poznajem dobro.