Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 185
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Županijski centar 112 Koprivnica

Djeca pitaju koliko je sati, stariji traže broj telefona

112 Koprivnica
Foto: Marijan Sušenj/PIXSELL
06.03.2014.
u 14:00

U prošloj godini zaprimili su oko 69.000 poziva, od čega je bilo 31.000 namjenskih

Zbog nenajavljenog posjeta divlje srne koprivničkom središtu i bolnici u službi 112 u nedjelju su zaprimili devet poziva zabrinutih građana.

I jazavac je život

- Prije nekoliko godina u bolnicu je ušetao i jazavac. Sve je to pomalo smiješno, ali i to je život - istaknuo je Roman Sabol, voditelj Županijskog centra 112 Koprivnica.

Prema riječima Ivana Kramarića, pročelnika Područnog ureda za zaštitu i spašavanje, u prošloj godini zaprimili su oko 69.000 poziva, od čega je bilo 31.000 namjenskih, dakle onih po kojima se postupalo.

- Županijski centar 112 obradio je oko 16.000 događaja, a od njih su očekivano najbrojniji bili medicinski, njih oko 11.000 - rekao je Kramarić.

Sabol je dodao kako im je lani najinteresantniji događaj bio slijetanje malog aviona u mjestu Srijem nedaleko od Koprivnice. Podsjetimo, 22. studenog avion je prisilno sletio na cestu zbog loše vremenske situacije. Avionom je upravljao 42-godišnjak iz Srbije, a s njime se nalazila i putnica. Nije bilo ozlijeđenih, kao ni materijalne štete. Prvu informaciju u Županijski centar 112, prisjeća se Sabol, dobili su od voditelja smjene kontrole letenja u Zagrebu.

- Na mjesto slijetanja upućeni su policija i vatrogasci, a poslije carinske kontrole i inspekcije kontrole leta, uz poboljšane meteorološke uvjete, avion je odletio do aerodroma u Varaždinu - kazao je Sabol.

Edukacije daju rezultata

Otkrio je da su lani imali i 30-ak tisuća nenamjenskih poziva. U takve spadaju primjerice kada čovjek nazove i pita za broj telefonskih informacija. Kazao je i da imaju sve manje zlonamjernih poziva, ali to je i dalje mjesečno u prosjeku nekoliko desetaka.

- Obično je riječ o djeci koja zovu kada su sama kod kuće. Znaju samo šutjeti ili pitati nas koliko je sati. Prije smo imali puno više problema, očito smo uspjeli edukacijama u vrtićima i školama nešto postići - izjavio je Sabol, poručivši građanima da imaju pravo zatražiti od telefonskog operatera isključenje broja ako se triput uzastopce zlorabe pozivi prema službi 112.

- Najvažnije je da građani shvate da zlonamjernim pozivima, poput izmišljanja događaja, štete i sebi, ali i drugima jer će u isto vrijeme nekome negdje možda zaista trebati pomoć - završio je Sabol.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije