Detalji strave u tunelu: Motor auta odletio je 40 metara dalje
Tihomir L. (24) izgubio je nadzor nad BMW-om pri ulasku u tunel. Prešao je u suprotni trak i naletio na auto mons. Jozića koji je pokušao izbjeći nalet. Tihomir L. preminuo je u bolnici
Komentari 54
Ovaj video i slike nesrece obavezno uvrstiti u svaki udzbenik koji se tice prometa u svim Hr skolama bilo da su osnovne, srednje, auto ili prometne skole
Žao mi je ovog svećenika, čovjek je stradao ni kriv ni dužan.Što reći o osobi koja u tunelu vozi bar 150 na sat ????
Nikad nisam vidio da netko u tunelu vozi 150, ljudi ipak imaju neku samodisciplinu. ovo je izvan svih normi ponašanja. Imoćani i Hercegovci preko ovog tunela koji je izgrađen zbog njih preko vikenda dolaze na more u Bašku Vodu i tu da me nitko ne shvati pogrešno viđam jako puno nabrijanih ćelavih likova koji glume snagatore i mafijaše. I ne, nisam iz tog kraja ali znam
Novi automobili ne spašavaju od divljanja.
Badava su tunel krstili svetim imenom, badava se svećenik moli Bogu svaki dan, naleti BMW ( blesavi mladi vozač) i sve ode k vragu. Sućut obitelji
Nema tog auta koji spašava od pritiskanja gasa. Zakoni fizike ne praštaju.
Marušić kao i obično komentira ono u što se ne razumije, jer on nije stručnjak za cestovni promet. Ko ono kad je reko da je za nesreću kriv župnik koji je postavio raspelo sred naseljenog mjesta u koji se zabila pijana žena bez dozvole sa sto na sat gdje je ograničenje 40, a raspelo tamo stoji 350 godina. Dakle, nije problem stražnji pogon nego kočenje usred krivine, što jednako završava sa svakim pogonom. I ne, abs nije dovoljan da te izvuče ako si kreten ko ovaj tip. Nije problem u autu, ne postoje opasni auti nego samo loši vozači. Nije problem ni brzina kao takva nego brzina tamo gdje ne vidiš dovoljno ispred sebe a još je k tome tunel.
Iz snimke nesreće se vidi da je BMW dojurio sa ogromnom brzinom, daleko većom od automobila ispred njega, kočenje i gubitak stabilnosti te usljed toga zakretanje u lijevo, radi se o najobičnijem divljanju za volanom, nije problem niti auto, niti uvjeti na cesti već isključivo ljudski faktor, veliko prekoračenje dozvoljene brzine i usljed toga gubitak kontrole.....
Ne možeš ti Balkanca naučiti da vozi 80, ako je ograničenje 80. Ne možeš ga naučiti, ako je cesta mokra, da vozi 70, tamo gdje piše 80! Bijesni auti + divlji narod = rezultat vidljiv svakog tjedna..
Bilo bi čudo da nije došlo do nesreće. Dojurio u tunel ko pomahnitali, cesta skiliska i onda još naglo kočenje. Katastrofa!
znači od ozlijeđenih objavljujete identitete, čime se bave, dok ubojicama i kad poginu skrivate identitet?
Čim čujem dobar tih mladić sklanjam se u stranu
Zivio sam vani pa znam da i tamo ima divljih vozaca ali drasticne kazne i kontrole ih uglavnom obuzdaju. Kod nas su kontrole nikakve, kazne nikakve a narod puno vise divlji nego na Zapadu... pa evo - to je rezultat...pa evo - to je rezultat...
Brzina i snaga BMW-a, a “okidač” nesreće neiskustvo i - stražnji pogon!!!!
Pohvalno da VL objavljuje ovakve snimke u nadi da ce bar 10 % vozaca biti pametniji i oprezniji, voziti polakse kada vide sta se moze dogoditi.
Što se čudite što je motor odletio toliko pa BMW ima propeler za svoj znak.
Star sam i zao mi je mladosti koja gubi zivot zbog budalastine u nepostivanju znakova/zakona. Tuznoj obitelji pokojnog Tihomira moja iskrena sucut. Pokoj mu dusi! Mladjario, promislite malo sto cinite onima koji vas vole. Svi cemo otici, ali bilo bi bi dobro da nekako ide 'po redu'. Ima li ista tuznije od roditelja koji pokapaju svoju djecu!? Prisustvao sam slicnom ukopu; ne daj, Boze, nikomu.
Emocionalno nezreli vozači, niske godine, balkanska mužjačka bahatost, skupi i moćni automobil, manjak inteligencije i rezultat je predvidljiv za svaku kladionicu. Mamini i tatini balkanski sinčići i malograđanski im roditelji jedino razumiju dvije stvari; velike tragedije kao što što je je ova ili strašno velike i oštre kazne. Držim da je ovo drugo ipak manje zlo! Zakonodavci i sudovi sve znaju jako dobro, ali imamo preblage zakone i dosuđuju se najblaže predviđene kazne, ubojice/samoubojice se vraćaju na ceste. Uz sustavno obrazovanje o prometu od vrtića (čak i kroz fiziku) svakako su nužni krajnje nemilosrdni zakoni. Vozači dobne starosti do 26.g. ne bi smjeli voziti i posjedovati OSOBNE(!) automobile veće snage, a za sve veće prijstupe počinjene automobilom rodbine, prijatelja i poznanika, trebali bi biti kazneno odgovorni i vlasnici istih koji su divljacima posudili automobile. Nužna je nulta tolerancija na divljanje, prvo prekoračenje 50 km/h preko ograničenja oduzimanje automobila i oduzimanje dozvole na godinu dana uz uvjetni zatvor i obvezne sate edukacije o statistikama i fizici brze vožnje, ukoliko se te sankcije prekrše automatsko suđenje za pokušaj ubojstva. Drugi prijestup trajno oduzimanje vozila i dozvole uz podizanje optužnica za pokušaj ubojstva. Sve novčane kazne izražavati kao postotke mjesečnih primanja a ne kao fiksne novčane kazne kao danas - svima jednako i tajkunima i siromašnima.
Već pedest godina vozim vozila sa stražnjim pogonom Pa ništa Prilagi vožu uvjetima na cesti i nema brige
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ne možeš ti Balkanca naučiti da vozi 80, ako je ograničenje 80. Ne možeš ga naučiti, ako je cesta mokra, da vozi 70, tamo gdje piše 80! Bijesni auti + divlji narod = rezultat vidljiv svakog tjedna..