Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 57
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
vlak naletio na čovjeka
Povratak na članak

Detalji nesreće u Sisku: Radnik HŽ-a nije spustio branike, sada se muškarac bori za život

Mještani već godinama upozoravaju kako se na ovom prijelazu događa da branici ne budu spušteni iako su radnici HŽ-a za to zaduženi. Nije ovo prvi put da se protiv radnika podiže kaznena prijava.

Komentari 44

Avatar Gospodin Maminjo
Gospodin Maminjo
13:50 08.09.2020.

U koga se više pouzdat, elektroniku ili ove pijane manijake.. najbolje usporit i pogledat lijevo desno

VL
SO
sokol5
14:08 08.09.2020.

Već odavno tvrdim da svaki HŽ prijelaz treba tretirati kao da nema rampe. Tako i svoju djecu koja su mladi vozači pokušavam naučiti.

VL
DU
Deleted user
13:49 08.09.2020.

Možda je radnik HŽ-a imao zvjezdicu pored imena kada je polagao ispit!

VL
XI
xibau
15:50 08.09.2020.

zamisli 2020. godine posao dizač rampi

VL
Avatar Asterix
Asterix
14:47 08.09.2020.

Još uvijek najviše vjerujem sebi. Uvijek pogledam lijevo desno. Većina vozača ne pogleda.

VL
MA
maximinimax
13:47 08.09.2020.

Važno da mu beneficirani radni staž teče i čeka ga otpremnina od 200 000 otprilike

VL
DU
Deleted user
15:12 08.09.2020.

Ručno?? Kaj smo u 19st???

VL
TM
trade_mark
14:45 08.09.2020.

dakle, ovo je strašno! HŽ su nova brodogradilišta! novi Agrokor. samo gutaju pare, a funkcioniraju kao da je tek počela industrijska revolucija.

VL
Avatar babinjak1984
babinjak1984
13:53 08.09.2020.

HŽ je uhljebnička firma.

VL
Avatar Cro_co_deal
Cro_co_deal
13:37 08.09.2020.

Sad će oni to digitalizirati... a za ovu nesreću nitko neće kazneno odgovarati. Plju!

VL
DU
Deleted user
14:09 08.09.2020.

Da li je netko zaposlen u HŽ-u a da nije došao preko "veze" ZNA SE? Osobno ih znam podosta i većina njih ne radi ništa na radnome mjestu nego čak i nemaju radno mjesto ali su zaposleni pa svoj "rad" vrše po lokalnim birtijama. Živio HDZ i jarani!

VL
Avatar KALIMERO
KALIMERO
14:15 08.09.2020.

Djelatnik HŽ odgovarati će za svoj propust, a nažalost i vozač OA zašto nije postupio po prometnom znaku Stop. Ponovite si prometne propise.

VL
IN
inot
16:18 08.09.2020.

Mještani već godinama upozoravaju kako...kako glasovi koštaju....kako...kako....evo kako...slika i prilika nakaradnr hr

VL
TP
tpljmažešupakpoticanimmedom
13:33 08.09.2020.

radnik je garant neki hdz ov kroner koji prima plaću da hoda po birtijama i drobi o hdz ovim uspjesima........posao mu je u drugom planu.....

VL
JU
jujo1
18:32 08.09.2020.

Popio je konjaka i malo kave pa je zaspao .

VL
BO
bogila
17:53 08.09.2020.

Stoka uhljebnička što otkaz ne može dobiti!

VL
KO
kompjuter
17:28 08.09.2020.

Kad pogine još tisuću onda bude gofnarska državna firma napravila digitalnu i maknula debile od neradnika

VL
NE
Neo001
16:54 08.09.2020.

Umjesto gradnje branika, nadvožnjaka, ogromnih investicija, sve nerentabilne pruge treba zatvoriti i sa tim novcima poboljati ceste.

VL
KO
kowski
21:51 08.09.2020.

I onaj u Sesvetskom Kraljevcu izgleda isto pije

VL
MK
MKinkognito60
16:18 08.09.2020.

Kad god se na željeznici dogodi nesreća nikad nije jedan kriv. Najčešće trojica možda dvojica ili više ali nikad jedan. Kod slanja prednajave bilo signalom ili telefonom mora postojati vrijeme za spuštanje rampe. Medjutim jedan od susjednih prometnika upravo tada poziva za neku od radnji koja je doduše obavezna ali ne nužno tada, zna bit preuranjena. Ukoliko mu se ne javi radnik za rampu, slijedi prijava zato se javlja jer ne želi izgubiti posao, u medjuvremenu dolazi vlak. Sindikati strojovođa i prometnika su toliko jaki da čak pritiscima kreiraju poslvnu politiku i ne smiju ih upozoriti na opisani problem. Kad se dogodi nesreća kriv je najslabiji a to je radnik zadužen za rampu. Svaki prijelaz ima prometne znakove prije prijelaza koji označavaju pripližavanje prijelaza i sam prijelaz, pa sukladno tomu se mora i ponašati. Austrougarska je ostavila pruge kakve jesu i u samoj austriji postoje ručni prijelazi koji se uopće ne spuštaju postoje čak i automatizirani sustavi rampi koje se nespuštaju zbog brzine vlakova i nebi radili pravilno. Nemaju toliko nesreća jer svi znaju kako treba provjeriti prugu prije prelaska i svi znaju da je vlak jači i brži. Dokle bude pravilo da zatvaraju strojovpđu kod podleta pješaka ili auta pred lokomotivu neće biti pameti u glavi kod prelaženja pruge.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.