Detalji nesreće u Sisku: Radnik HŽ-a nije spustio branike, sada se muškarac bori za život
Mještani već godinama upozoravaju kako se na ovom prijelazu događa da branici ne budu spušteni iako su radnici HŽ-a za to zaduženi. Nije ovo prvi put da se protiv radnika podiže kaznena prijava.
Komentari 44
Već odavno tvrdim da svaki HŽ prijelaz treba tretirati kao da nema rampe. Tako i svoju djecu koja su mladi vozači pokušavam naučiti.
Možda je radnik HŽ-a imao zvjezdicu pored imena kada je polagao ispit!
zamisli 2020. godine posao dizač rampi
Još uvijek najviše vjerujem sebi. Uvijek pogledam lijevo desno. Većina vozača ne pogleda.
Važno da mu beneficirani radni staž teče i čeka ga otpremnina od 200 000 otprilike
Ručno?? Kaj smo u 19st???
dakle, ovo je strašno! HŽ su nova brodogradilišta! novi Agrokor. samo gutaju pare, a funkcioniraju kao da je tek počela industrijska revolucija.
HŽ je uhljebnička firma.
Sad će oni to digitalizirati... a za ovu nesreću nitko neće kazneno odgovarati. Plju!
Da li je netko zaposlen u HŽ-u a da nije došao preko "veze" ZNA SE? Osobno ih znam podosta i većina njih ne radi ništa na radnome mjestu nego čak i nemaju radno mjesto ali su zaposleni pa svoj "rad" vrše po lokalnim birtijama. Živio HDZ i jarani!
Djelatnik HŽ odgovarati će za svoj propust, a nažalost i vozač OA zašto nije postupio po prometnom znaku Stop. Ponovite si prometne propise.
Mještani već godinama upozoravaju kako...kako glasovi koštaju....kako...kako....evo kako...slika i prilika nakaradnr hr
radnik je garant neki hdz ov kroner koji prima plaću da hoda po birtijama i drobi o hdz ovim uspjesima........posao mu je u drugom planu.....
Popio je konjaka i malo kave pa je zaspao .
Stoka uhljebnička što otkaz ne može dobiti!
Kad pogine još tisuću onda bude gofnarska državna firma napravila digitalnu i maknula debile od neradnika
Umjesto gradnje branika, nadvožnjaka, ogromnih investicija, sve nerentabilne pruge treba zatvoriti i sa tim novcima poboljati ceste.
I onaj u Sesvetskom Kraljevcu izgleda isto pije
Kad god se na željeznici dogodi nesreća nikad nije jedan kriv. Najčešće trojica možda dvojica ili više ali nikad jedan. Kod slanja prednajave bilo signalom ili telefonom mora postojati vrijeme za spuštanje rampe. Medjutim jedan od susjednih prometnika upravo tada poziva za neku od radnji koja je doduše obavezna ali ne nužno tada, zna bit preuranjena. Ukoliko mu se ne javi radnik za rampu, slijedi prijava zato se javlja jer ne želi izgubiti posao, u medjuvremenu dolazi vlak. Sindikati strojovođa i prometnika su toliko jaki da čak pritiscima kreiraju poslvnu politiku i ne smiju ih upozoriti na opisani problem. Kad se dogodi nesreća kriv je najslabiji a to je radnik zadužen za rampu. Svaki prijelaz ima prometne znakove prije prijelaza koji označavaju pripližavanje prijelaza i sam prijelaz, pa sukladno tomu se mora i ponašati. Austrougarska je ostavila pruge kakve jesu i u samoj austriji postoje ručni prijelazi koji se uopće ne spuštaju postoje čak i automatizirani sustavi rampi koje se nespuštaju zbog brzine vlakova i nebi radili pravilno. Nemaju toliko nesreća jer svi znaju kako treba provjeriti prugu prije prelaska i svi znaju da je vlak jači i brži. Dokle bude pravilo da zatvaraju strojovpđu kod podleta pješaka ili auta pred lokomotivu neće biti pameti u glavi kod prelaženja pruge.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U koga se više pouzdat, elektroniku ili ove pijane manijake.. najbolje usporit i pogledat lijevo desno