Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 145
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Povratak na članak

Crkva nema moć izabrati Mesićeva nasljednika

Slušaju li vjernici sve što kažu biskupi i hoće li glasovati za predsjednika katolika. Politički utjecaj Crkve i svećenstva je ipak, očito, manji nego što se čini na prvi pogled.

Komentari 87

OB
-obrisani-
11:31 19.09.2009.

Janko prekobrda Koje gluposti! Beljezgaš li beljezgaš, očito samo iz mržnje. Kada je to Bozanić rekao da treba glasovati za HDZ javno? Bozanić ima pravo pred izbore reći koju riječ o izborima,a ako ste vi ostali uvrijeđeni što u karakteristikamaa kakav treba biti predsjednik,premijer itd nema Mesićeve karakteristike,vaš problem. Što bi crkva trebala, Mesiću spomenik izgraditi da vi budete zadovoljni,...osim mržnje dajte malo argumente za promjenu

VL
MU
muhlo
11:35 19.09.2009.

Utjecaj je onakav kakav jest, ali ne vidi se baš da oni koji ovise o izbornom rezultatu puno rogobore protiv Crkve. Uostalom, zašto Mesić nije bio takva prznica prije svojih izbora, a ne sad kad je na koncu mandata. Zato jer mu sad ne treba 51%, nego Pusićkinih i Kajinovih 7%. Za daljnje naguravanje oko kopanje...

VL
ST
stijef
12:52 19.09.2009.

skoro da bi se moglo reci: bilo bi dobro kad bi za biskupe i kardinale bili birani oni koji nemaju samo krsni list, nego i svaki dan zive vjeru onako kako ju je potrebno zivjeti (za razliku od nasih biskupa i kardinala) :-)))))

VL
MM
Mladen Miletić
13:43 19.09.2009.

Crkva nema moć izabrati Mesićeva nasljednika, jel i njih Bog nesluša neusliše nimalo, te domače griješnike...

VL
OB
-obrisani-
14:20 19.09.2009.

Stijef Crkva ima pravo reagirati na državnu politiku , ona je moralna vertikala i to joj je i obveza, druga je stvar što mnogi nerazumiju njeno poslanje,pa lupetaju gluposti. Mnogi bi crkvi htjeli začepiti usta,ali to nije uspjelo ni najgorimim tiranima kroz povijest,pa što biste vi? Bilo bi degutantno šutjeti na konstantne Mesićeve bljuvotine i dok god budemo imali okorjele ateiste i još boljševike na čelu države medijski prostor bit će zagađen ostacima neokomunističke oligarhije koja kroji politiku danas.

VL
OB
-obrisani-
14:21 19.09.2009.

Ako su oni moralni korektiv koji djeluje kroz duhovnost, ja sam onda najveci bezdusnik ogrezao u nemoralu, sto mi se na kraju i vise svidja, jer jao si onima koga oni izkoriguju. Nece mu ostati nista od zivota, ali ce zato uzivati kad umre. Je, malo sutra i s figom u dzepu.

VL
C0
cs5.0
14:41 19.09.2009.

nakon 10 godina mesicevih viceva i pljuvanja po svemu hrvatskom vrijeme je da na celo drzave dode ponosan hrvat i desnicar, hebrang se dokazao kao ratni ministar zdravstva, spasio je mnoge ranjenike, uvijek se drzao svojih principa i zato mislim da ce pobjediti

VL
VB
vin-bush
18:15 19.09.2009.

JankoPrekobrda,*opuši ga mozillu i titu na VRH BRDA!Zovite u društvo još terra-nuova,vinovac,xPhoto,Kamoćeme8,9 ili 10,ne znam do kog je broja stigao,Mihac,....Pošto se \'napalite\'na teme vezane za Crkvu,skupite se orgijajte,dajte dušu vragu,jer vam je već polako uzima.

VL
DO
doktorica
19:14 19.09.2009.

Ovo je demokracija

VL
DA
Damuz
19:28 19.09.2009.

Lozovaca je jedan od onih koji bi trebali nositi majicu s natpisom CROAT, POWERED BY LOZOVAČA. Krunica oko vrata i križ mogu biti simbol dijela naroda, ali nikako cijeloga naroda. A ako on misli drugačije, a raseljavao bi one koji ne nose taj simbol, baš se i ne ponosim što smo od istog naroda. Netko je tu izrod, a to sigurno nisam ja.

VL
OB
-obrisani-
19:40 19.09.2009.

Izgleda da je navodni profesor svoju profesuru dobio u mračnim hodnicima udbina odjela za psihološko ratovanje. Zar stvarno misli da su Hrvati toliko glupi, da im se mogu podmetati takve laži i zlonamjerne konstrukcije? Matematika je egzaktna znanost koja traži mnoštvo podataka, informacija, njihovu obradbu i uporabu. Navodni profesor rješava jednadžbu s deset nepoznanica s pomoću krive vrijednosti jedne nepoznanice i pokušava nas uvjeriti da je riješio sve. Ne samo da je netočno, to je i uvredljivo.

VL
OB
-obrisani-
06:47 20.09.2009.

Crkva nema moć izabrati Mesićeva nasljednika!? Hvala Bogu!

VL
OB
-obrisani-
07:08 20.09.2009.

Lozovaca, nije pitanje da li je u Hrvatskoj većina katolika ili ne, nego je pitanje smije li itko, uključujući i Katoličku crkvu, kršiti Ustav RH koji nalaže odvojenost crkve od države.

VL
OB
-obrisani-
12:10 20.09.2009.

Inače, na izbore 1997. (izabran Tuđman) izašlo je 54,62% birača, a na izbore 2005. (izabran Mesić) izašlo je 51,1% birača. U čemu je razlika?

VL
OB
-obrisani-
12:17 20.09.2009.

profesorzag Opet ti profesore o privatizaciji,stvarno nema živaca ni snage s tobom mlatiti praznu slamu,eto neka ti budu,možda večeras lakše zaspiš..Tuđman je sve opljačkao...Ok? Pričaš gluposti o izborima 1997,kojih 54,62%, stvarno si smiješan. Ništa neće promijeniti situaciju da je Tuđman pobjeđivao već u 1 krugu,a Mesić u drugom,ako ništa drugo to nećeš moći oporvrgnuti,tu ipak ima velika razlika profesore. O drugim stvarima s tobom zaista se ne isplati raspravljati,jer ja nemam vremena kao ti ipak

VL
OB
-obrisani-
13:24 20.09.2009.

Stjepan Mesić je rođen 24.12.1934. Kako to, lozovaca, da ti nije smetalo kad je Tuđman vladao Hrvatskom, u dobi od 77 godina, i to teško bolestan od raka (s metastazama na mozgu) a smeta ti da njom vlada čovjek koji ima 74 godine i puca od zdravlja?

VL
MR
mrmljenko
14:41 20.09.2009.

@lozovaca: Problem je uvijek kada dolazi do zlouporabe autoriteta. U slučaju svečenika, koji je za vjernike autoritet, on taj autoritet upotrebljava da im nametne svoje viđenje i svoj ili stav crkve.

VL
OB
-obrisani-
14:45 20.09.2009.

mrmljenko To su tvoja viđenja na koja imaš pravo,zato poštuj one koji drugačije o vjeri misle o tebi. Imaš pravo ne vjerovati u Boga , ja imam. Ja želim materijalno pomagati crkvu,ti ne želiš i ok. Ja poštujem tvoje opredjeljenje,ali ti moje ne poštuješ i u tome je razlika.

VL
GA
gajdukbo
11:38 19.09.2009.

Da razjasnimo vjeru, svećenstvo, crkvu u pogledima građana u Hrvatskoj. Većina su vjernici neki manje neki više ali pogledi prema svećenicima su različiti. Među svečenicima ima svega i to je nepobitno a kako će vjernici i građani gledati na cvećenike i crkvu u Hrvatskoj najviše utječe situacija na lokalnoj razini a ne Bozanić i Kaptol. Što znači da je jedan župnik bitna karika u odnosu građana ( župljana ) i crkve. Ako je župnik nešta naguzio, prošverco ( a toga ima itekako ) onda je narušio integritet crkve i među ljudima povjerenje prema njoj. Ipak i dalje ostaje čvrsta vjera jer među vjernicima je samo jedan svevišnji. Dakle crkvi nije mudro se trpati u politiku jer sve može biti kontraproduktivno za nju. Narod je u ovoj situaciji izrazito nepovjerljiv a svećenike smatraju kao tek dio društva a ne nekoga ko je iznad njih.

VL
DM
don Mario
10:48 19.09.2009.

crkva nema kaj birat predsjednika.uvijek nekaj pametuju a da s rijeci predu na djela i daju sirotinji 1%svog bogatstva sve bi bilo malo drugcije.totalna su suprotnost Isusovom i Bozjem ucenju.strasno

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.