Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
šef hns-a u krapini
Povratak na članak

Čačić: Napuci Crkve me se ne tiču, nisam nikome oduzeo život

Među prvih devet kandidata u trećoj izbornoj jedinici HNS će imati četiri kandidata, a SDP pet.

Komentari 255

FL
flok
20:23 18.10.2011.

pa eto, što ste onda dizali bunu na Hebranga da laže, ako vam ne smeta što laže i ovaj onda ispada da nije bitno što laže, nego tko laže

VL
FL
flok
20:26 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:21h 5533 je napisao/la: 18.10.2011. u 20:18h flok je napisao/la: @5533 pa ti si proglasio Čačića u najmanju ruku Mesijom uh, h*****, nitko sposoban nego on _______________________ brkaš pojmove; ne rekoh da je moralan. nego da je sposoban.sposoban. ----------------------------------------------------------------------------------------------- pa uzmimo onda todorića za premjera, po rezultatiima je sposobniji od ovog

VL
Avatar nathanael.opet
nathanael.opet
21:25 18.10.2011.

Da. To sam i mislio. Kad izneseš argumente protiv Čačića onda te lijepo PO***** Laku noć!

VL
BM
BRANITELJ-MUP
20:27 18.10.2011.

flok je napisao/la: pa eto, što ste onda dizali bunu na Hebranga da laže, ako vam ne smeta što laže i ovaj onda ispada da nije bitno što laže, nego tko laže ___________________________________________ Hebrang je pretjerao i izgubio ugled, ovajj još nije, sačekajmo. Dobiju li izbore, ja i ti se možemo slikati! Pogledaj nemoralne političare u EU, i stalno su u igri. Kako? Jbg. ne znam, glasuju za njih. Tako će i za njega!

VL
DU
Deleted user
20:29 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:23h flok je napisao/la: pa eto, što ste onda dizali bunu na Hebranga da laže, ako vam ne smeta što laže i ovaj onda ispada da nije bitno što laže, nego tko laže __________________ razlika drastična (pa i i u odgovornosti i zadaćama) je saborskog zastupnika (Hebranga) u odnosu na (mogućeg) ministra ni manje ni više nego-gospodarstva. Hebrang nije -niš. A ovaj bi mogao pozitivno djelovati, ponavljam, na najbitniju stavku trenutno u RH, a to je-gospodarstvo. u situaciji smo kad ne možemo moralizirati, nego pokušati pronaći najboljeg. ne kažem da je Čačić najbolji, no od trenutno ponuđenog-jest. Ili, ajmo ovak- tko bi od političara koji su na raspolaganju u ovom času mogao biti bolji od Čačića? (pitanje se odnosi na gospodarstvo).

VL
FL
flok
20:30 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:27h BRANITELJ-MUP je napisao/la: flok je napisao/la: pa eto, što ste onda dizali bunu na Hebranga da laže, ako vam ne smeta što laže i ovaj onda ispada da nije bitno što laže, nego tko laže ___________________________________________ Hebrangg je pretjerao i izgubio ugled, ovaj još nije, sačekajmo. Dobiju li izbore, ja i ti se možemo slikati! Pogledaj nemoralne političare u EU, i stalno su u igri. Kako? Jbg. ne znam, glasuju za njih. Tako će i za njega! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- uvijek ti vaši dvostruki kriteriji kad hebrang ode na iječenje vani - dižete buku kad je išao račan - onda ste odobravali kad hebrang laže - onda dižete buku kad čačić - onda odobravate pa zbilja, što vam je Hebrang radio, da drugi mogu što on ne

VL
DU
Deleted user
20:32 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:26h flok je napisao/la: - pa uzmimo onda todorića za premjera, po rezultatiima je sposobniji od ovog __________________ isprika-previdjela sam ovo, pa postavila pitanje. ok. todorić. da li se kandidirao? da li ga je koja stranka kandidirala ii rekla, ako dobijemo izbore, todorić će biti ministar gospodarstva? ja govorim o ponuđenim opcijama.

VL
BM
BRANITELJ-MUP
20:32 18.10.2011.

5533 je napisao/la: ______________________________ Čačić, kad je u pitanju gospodarstvo, zasigurno ima sve predispozicije za to. Ima i odlučnost, ima iskustvo i znanje. Svi ostali, koji samo misle da su bolji, nemaju mu......da se pojave i podmetnu svoja leđa. Lakše je sr....sa strane i kritizirati.

VL
DU
Deleted user
20:34 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:32h BRANITELJ-MUP je napisao/la: Čačić, kad je u pitanju gospodarstvo, zasigurno ima sve predispozicije za to. Ima i odlučnost, ima iskustvo i znanje. Svi ostali, koji samo misle da su bolji, nemaju mu......da se pojave i podmetnu svojaa leđa. Lakše je sr....sa strane i kritizirati. _______________________ točno. upravo to i govorim.

VL
BM
BRANITELJ-MUP
20:34 18.10.2011.

flok je napisao/la: 18.10.2011. u 20:27h BRANITELJ-MUP je napisao/la: flok je napisao/la: pa eto, što ste onda dizali bunu na Hebranga da laže, ako vam ne smeta što laže i ovaj onda ispada da nije bitno što laže, nego tko laže ___________________________________________ Hebrang je pretjerao i izgubio ugled, ovaj još nije, sačekajmo. Dobiju li izbore, ja i ti se možemo slikati! Pogledaj nemoralne političare u EU, i stalno su u igri. Kako? Jbg. ne znam, glasuju za njih. Tako će i za njega! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- uvijek ti vaši dvostruki kriteriji kad hebrang ode na iječenje vani - dižete buku kad je išao račan - onda ste odobravali kad hebrang laže - onda dižete buku kad čačić - onda odobravate pa zbilja, što vam je Hebrang radio, da drugi mogu što on ne ________________________________ Moram biti objektivan, u pravu si! Zadovoljan!

VL
FL
flok
20:34 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:32h 5533 je napisao/la: 18.10.2011. u 20:26h flok je napisao/la: - pa uzmimo onda todorića za premjera, po rezultatiima je sposobniji od ovog __________________ isprika-previdjela sam ovo, pa postavila pitanje. ok. todorić. da li se kandidirao? da lii ga je koja stranka kandidirala i rekla, ako dobijemo izbore, todorić će biti ministar gospodarstva? ja govorim o ponuđenim opcijama. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ne vidim nikakvu mesijansku ulogu u čačiću, imamo more tehnomanagera boljih od njega

VL
FL
flok
20:37 18.10.2011.

@branitej i sad se čačiću halabuka njegovog hns-a razbila o glavu koliko su samo dizali bunu kad je bandić bježao od policije jer je vozio pripit sad daju podršku čačiću dvostruki kriteriji za popihditi

VL
BM
BRANITELJ-MUP
20:38 18.10.2011.

Zašto onda tih sposobnih tehnomenađera nema na listama? Zašto ih čelnici stranaka ispuštaju sa lista? U čemu je problem flok? Gdje su ti tehnomenađeri koji dobivaju nagrade za menađera godine pa onda završe u Remetincu? Kako to da se do sada nismo toga dosjetili? Što, što, što?

VL
FL
flok
20:39 18.10.2011.

@5533 od njega su bolji svi savjetnici sadašnje vlade, lovrnčević, švaljek, škegro

VL
BM
BRANITELJ-MUP
20:40 18.10.2011.

flok je napisao/la: @branitej i sad se čačiću halabuka njegovog hns-a razbila o glavu koliko su samo dizali bunu kad je bandić bježao od policije jer je vozio pripit sad daju podršku čačiću dvostruki kriteriji za popihditi ________________________________ I ovdjee ne mogu reći ništa drugo osim da imaš pravo! Argumenti su argumenti, jbg.

VL
DU
Deleted user
20:41 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:37h flok je napisao/la: i sad se čačiću halabuka njegovog hns-a razbila o glavu koliko su samo dizali bunu kad je bandić bježao od policije jer je vozio pripit sad daju podršku čačiću dvostruki kriteriji za popihditi _____________________ eto viš, opet na saobraćajku. zakaj? zato jer ga ne možeš pobiti u sposobnosti ponuđenom boljom opcijom. čekam ime i prezime koje je ponuđeno da ga zaokružimo, a da bi bio sposobniji ministar gospodarstva od čačića. ?

VL
BM
BRANITELJ-MUP
20:41 18.10.2011.

flok je napisao/la: @5533 od njega su bolji svi savjetnici sadašnje vlade, lovrnčević, švaljek, škegro ______________________________________________ S ovim se baš i ne slažem, što su ti savjetnici do sada popravili?

VL
FL
flok
20:42 18.10.2011.

pa što je čačić napravio u prvom mandatu

VL
DU
Deleted user
20:42 18.10.2011.

18.10.2011. u 20:39h flok je napisao/la: @5533 od njega su bolji svi savjetnici sadašnje vlade, lovrnčević, švaljek, škegro _______________ misliš da bi škegro uopće htio biti ministar gospodarstva? financija da, ali gospodarstva sumnjam. no, ok. imena si dao, respect.

VL
BM
BRANITELJ-MUP
20:44 18.10.2011.

flok je napisao/la: pa što je čačić napravio u prvom mandatu _______________________________ manju štetu nego Kalmeta u svom. A i to je super i bolje od ove bezočne pljačke. A da nabrajamo, nema smisla. Pa i ti znaš!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.