Tragedija u Budimpešti: Mađarska policija privela 64-godišnjeg kapetana kruzera
Spasilačke službe odmah su stigle na mjesto događaja, počeli su izvlačiti ljude iz rijeke, no od četrnaest izvučenih na obalu njih osmero ubrzo je umrlo od pothlađenosti i šoka
Komentari 5
Kud dirate čovjeka pred penzijom?
Vjerojatno je pogrijesio onaj tko daje signale za prolazak brodova, kako iz kruzer kapetan moze vidjeti malu barku?
A to što godinama kapetani tih kruzera upozoravaju da se zabrani plovidba manjih plovila noću po Dunavu nema veze jer treba grad pokupiti lovu od turizma nešto slično kao kod nas
jel i on mora raditi do 67...?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U Budimpešti je jako porastao promet linijskih i lokalnih turističkih brodova. Posebno je povećan rizik tijekom plovidbe pod jakom kišom i vjetrom. Dodatno postoji otvorena opasnost i neprihvatljivi rizik ploviti noću u uvjetima visokog vodostaja i nemirne vode. Mađarska jeje trebala donijeti zakone i pravila koja reguliraju takvu plovidbu a zatim regulator riječne plovidbe donijeti određene mjere. U najmanju ruku tijekom visokih voda ograničiti zbog sigurnosti putnika i imovine plovidbu putničkih brodova na određenim dionicama a uz takve uvijete visokog rizika tijekom noći potpuno obustaviti lokalni turistički putnički promet. To se nije uradilo. I tomu je uvijek tako, ne poduzimaju se blagovremeno svima toliko vidljive potrebne mjere dok se ne desi neka tragedija. Pitanje je i koliko posade turističkih brodova poznaju lokalne prilike, virove i sprudove, i da li je uspostavljen sustav ukrcavanja lokalnih riječnih pilota kako bi se umanjio rizik od nesreća. Neke države imaju uspostavljen takav sustav u kritičnim područjima vodotoka Dunava. Ova tragedija se mogla i predvidjeti i izbjeći.