'Brendiranje zemlje nije dnevnopolitička tema nego nacionalni projekt'
Hrvatska je kulturni dragulj, kulturološki povezuje istok i zapad, mediteransku i kontinentalnu Europu i tradicionalnu i suvremenu umjetnost i nudi očuvanu i globalno prepoznatu jedinstvenu kulturnu baštinu, kazala je voditeljica predsjedničine radne skupine za razvoj identiteta i brenda RH
Komentari 9
O čemu govorite? Koja prirodna dobra- npr. Plitvice su toliko devastirane da o tome i jeleni govore? Papuk uništen otrovima. Rijeke tako zagađene da su pomori uobičajeni. Šume se jeku kako kojem lokalnom bosu padne na pamet. Kulturna i javna dobra se ruše, zapuštaju, prenamjenjuju u privatne objekte,plaže i terase. Sječe se i ruši što se stigne, simboli gradova koji su postojali desetljećima, nestaju preko noći...Tko ste vi? Gdje živite i o kojoj državi vi govorite?
Acta, non verba. Djela, ne riječi - što ste napravili da ljudi mogu živjeti od rada i zarađenog? Što ste učinili u cilju smanjenja agresije svih oblika i na svim poljima? Što ste učinili za zaštitu Plitvica, Papuka, obale i priobalja od devastacija svih vrsta? Što ste učinili za poboljšanje prometne povezanosti mjesta izvan velikih gradova? (čim se imalo makneš iz Zagreba,Splita,Rijeke,Osijeka) moraš imati automobil jer nikako ne možeš do liječnika,ljekarne,veće trgovine, djecu moraš sam voziti u školu - jer nema prometne povezanosti. Što ste zapravo uopće učinili?
Najprije brenditati drvo pod kojim se naplaćuje hlad.
KGK je najveći hrvatski brend, na međunarodnoj sceni.
istra..zagorje..slavonija..lika..dalmacija ..niska dragulja
kad hrvati u domovini i iseljeni hrvati budu jedno tijelo i jedna dusa onda cemo moci reci da imamo brend koji ce nas vuci naprijed.... ...nogomet bez hrvata iz inozemstva ne bi ni vidio rusiju ni postigao uspjeh..i uopce nijee niti malo zasluga vodecih hrvatskih politicara nego sukera i drustva izd
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Najzalosniji hrvatski brend je iseljavanje hrvata iz domovine....i to bi trebao biti nacionalni projekt a brendiranje o prirorodnim ljepotama moru otocima pa otoci su zimi obicne pustosi sa ono malo starih ljudi koji tamo zivi.....npr.tko nam je smetao sagraditi spomenikk barem pet metarski nikoli subicu zrinjskom ...otidjite u madjarsku pa pogledajte spomenik itd itd