Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 40
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Velikodušnost
Povratak na članak

Branitelj Leskovar: Ne mogu ni opisati kako sam sretan

Velikodušna čitateljica Večernjeg lista ustupila je svoju kuću obespravljenom branitelju Ivici Leskovaru.

Komentari 41

HS
H.S.S.-Seljacka Buna
01:58 20.03.2010.

J.Kosor i Josipovic su odgovorni za ovu sramotu Hrvatske koju dozivljavaju Hrvatski Dobrovoljci ! J.Kosor i Josipovic su ispunili kriteriju otdtupa sa Hrvatskog vodstva . Vlada suti Precjednik Hrvatske suti a dobivaju placu i to veliku placu a neizvrsavaju svojuacu a neizvrsavaju svoju duznost pa se pitajmo dali je to protuzakonito i zasto se to pitanje ne preda Drzavnom pravosudju.?. Stvar je u tome dase treba izaci na ulice i poruciti dase pakuju i izabrati one koji budu radili i vodili brigu dase nedogada ovakav kriminal kao ovaj dase Hrvatski Branitelj nije uveo u evidenciju kad je postao dobrovoljac i Hrvatski Branitelj a po Hrvatskom zakonu Hrvatska vlada je kriva za ovakav propust i jos gore nije pokusala da ispravi taj propust nego naprotiv je ignorirala tog Hrvatskog Branitelja i pustila ga da se smrzava na ulici bez krova nad glavom sramota. Gdje je taj zakon koji se treba po pravilu sprovoditi i rijesavati ovakove probleme koje nam Hrvatska Vlada skupa sa Hrvatskim Precjednikom sprovodi . U ovom trenutku je priskocila primjerna Hrvatica iz Francuske koja ima srca i volje da priskoci nasem Hrvatskom Branitelju u pomoc i uzajmi mu svoju Kucu za privremeno skloniste a cemu mi tu imamo Hrvatsku Vladu i Hrvatskog Precjednika koji sve to ignoriraju sramota . Braco Hrvati svi na ulice i izbacimo te kriminalce iz Vlade i Hrvatskog Precjednika koji nevodi racuna o svojoj odgovornosti nego sve te kriminalce tolerira a zasto pitajmo se . Braco Hrvati dignimo glas za nase Hrvatske Branitelje poput ovog jadnog Branitelja koji se je smrzavao u Supi i tramvajima i tko to zna gdje dabi prozivio bez pomoci i prava na koje ima pravo kao i svi slobodni Hrvati . Pitajmo se isto tako dokle cemo mi odgovorni Hrvati tolerirati tu nepravdu prema Hrvatskim Braniteljima ?!. Vjera u Boga i Seljacka Skoga !

VL
DU
Deleted user
10:12 20.03.2010.

Poruka Batonu Je, ovaj clanak je napisao HASSAN, ali on za razliku od tebe zna hrvatski i to jako dobro!

VL
OB
-obrisani-
11:52 20.03.2010.

Ikad čuo za vokativ? Nije \"ovako ekipa\" nego \"ovako, ekipo\" (i obavezno \"ekipo\" odvojiti zarezom jer se to uvek mora ako imenica dolazi u vokativu.

VL
BO
bomba
11:14 20.03.2010.

Ima još dobrih ljudi, samo ne mogu doći na vlast ili barem biti oporba od ološa.

VL
QU
queen
11:53 20.03.2010.

Draga Seljačka buno, Ivo Josipović je PREDSJEDNIK (a ne precjednik kako ti pišeš - jer on predjeda a ne precjedi ništa) tek mjesec dana, a rat je završio prije 15 godina. Za to što ovaj branitelj nema prava je kriva tadašnja administracija koja nije radila svoj posao.

VL
OB
-obrisani-
11:58 20.03.2010.

Da li je Josipov mali precednik Hrvatcke ili predsednik Hrvacke?

VL
VZ
veki_zg
12:37 20.03.2010.

H.S.S.-Seljacka Buna------>ne se*i ja stvarno imam puno respecta prema braniteljima, ali stvarno pol tih branitelja (ne mislim sad konkretno za ovaj slucaj) je zapravo sposobno radit, ali im je lijepse kukat i djiberit drzavu! ....u hrvatskoj je postao običaj dada je lakse bit doma, štrajkat glađu,cijelo vrijeme se nest žalit, i optuživat ovu ili onu vladu, umjesto da se primi lopate i pocne radit! nas narod nece ni jedna vlada ni jedan predsjednik izvuc sve dok si sami ne izbijemo iz glave taj glupi mentalitet \"svi bi htjeli imat para i dobro živjet, a niko nebi radio\" !

VL
BA
baća45
13:00 20.03.2010.

18.03.2010. u 17:53h baća45 je napisao/la: U prvom članku prije komentator \'\'icoo\'\' je prepoznao ovog Ivicu branitelja koji je kod njega stanovao i koji mu je devastirao stan i pokrao dio namještaja, bjele tehnike i tehničku opremu, te zbrisao nene plativši stanarinu - ima policijski zapisnik kojim to sve dokazuje ??????? Kako je dobra gospođa osigurala Ivici ČOVJEKU ( ne Ivici branitelju nego Ivici čovjeku) valjda će i javni poziv za dokazivanje njegovog braniteljskog statusa u biti potvrđen sa minimalno 50% njegovih suboraca, a ne samo Majića ili dva svjedoka kao partizani. Ovo će biti (ako dokaže status) 500 000 i neki \'\'branitelj\'\' i to ne samo branitelj kakvih je većina koji ništa i ne traži od države nego \'\'VELIKI BRANITELJ\'\' koji hoće sve: stan, mirovinu invalidninu , zaostatke itd. i kojeg ćemo svi mi, pa i ja, moja i vaša djeca i unuci moramo doživotno uzdržavati jer je \'\'eto on bio u ratu\'\'. Zašto je on završio tako kako je završio ???? Zašto je bio lijenčina i lopina od 1992. do sada ???? Tko je Vama radnici i seljaci dao stan, mirovinu itd...????? Imam prijedlog za Hassana, Mihca i Black Wolfa: Idemo dalje dajte sada mog seljana \'\'Matu\'\' koji isto bjedno živi , a bio je u seoskoj straži u svom selu (doduše najviše na pivi pred trgovinom i pijan spavao u rovu ili jarku pokraj nasipa), ranjen je \'\'na položaju\'\' (kad se pijan potepo i pao s otkočenom puškom) ali uniformu i danas ponosno svakodnevno nosi -- i zna se da je i on \'\'bio u ratu\'\' od prvog dana, a kućica mu trošna, a mirovine nema, sve što je zaradio to je i popio ---- Ma sve gotovo isto kao i Ivica Leskovar. Državne institucije, centri za socijalni rad, humanitarne i ine udruge MORAJU nakon ovoga svim beskućnicima osigurati pristojan život i krov nad glavom. A Hassana preklinjem da svaki dan on osonbno obilazi kolodvore i skloništa za beskućnike i samo o tome piše -- poluistine, poluinformacije, ŠOK terapija za mase i za svakoga neka napiše da je bio branitelj, a dok se dokaže suprotno .....bar će određeno vrijeme lijepo živjeti, a možda socijala proradi pa će i trajno. ŽIVIO Hassan??????????????? To je osigurano i najvećim kriminalcima i zločincima u zatvorima. Zar treba čekati da se Ivica (i svi drugi beskućnici) odluči za zločin kako bi imao tri obroka dnevno, kupaonicu i krov nad glavom ????????

VL
TN
tamo-neka
13:01 20.03.2010.

...do kada ćemo svoja socijalna prava ostvarivati individualnim istupima po medijima pošto se država koja ih zakonima garantira pravi prilično grbava? ...ima jedan bend koji j još prije 15 godina opjevao ovakve situacije riječima: ...\"kada treba pušku nosit tada zovu te, a kad treba lovu dijelit\'- kažu: jebi se!\"

VL
BA
baća45
13:06 20.03.2010.

A osim toga mi smo bogata zemlja, BDP raste do neba, zaposlenost je tolika da smo pokupili i sve nezaposlene u okruženju, Uskoro ćemo morati uvoziti radnu snagu iz SAD, Japana i drugih siromašnih zemalja ......itd

VL
LU
luena
13:53 20.03.2010.

Jos i danas vas ima koji bi radije vidjeli da se I.Leskovar povlaci i potuca po Hrvatskoj,umjesto da se pokazete kao ljudi sa srcem i osjecajem,,,na kijestu srac imate kamecinu tona tesko... baca45.... za vrijeme seljackog prosvjeda si danima upornoima uporno pisao kilometre duge komentare podrzavajuci seljake,i mi i ja sam ih podrzavala...Imaih koji su zasluzili da dobiju novcanu pomoc drzave,ali dali je tvoj sin zasluzio pitanje je ... Siris price nekog Ice koje sigurna sam, nisu istinite . Umjesto da se sramis ,ti ponavljas u svakom komentaru nedokazanom pricom i nadalje klevetas i siris lazi...E pa reci cu i ja. Tvoj SIN nema pravo na pomoc drzave kao ostali seljaci..Nista ne obradjuje od zemljista koje navodno ima. ustvari ne posjeduje zemlju,nego iskoristava drzavu..Ha baca 45 kakv je osjecaj kad se nekog osudjuje...Nije lijepo jeli.??....Sram vas bilo sve odreda ,koji i nadalje klevetate i lazete. Smeta ti sto novinar nije Hrvat neg je stranac u Hrvatskoj ,i sram ga bilo kako se moze zvati Hasan... Kako se samo usudi pisati o nesretnom covjeku...Treba vas koji klevetate tuzit i dobro lupit po dzepu,mozda drugi put deset puta razmislite sto pricate. Sram vas bilo de ste Hrvati,a i mene je stid sto tako bezosjecajnih ljudi ima .

VL
BA
baća45
14:05 20.03.2010.

Za Mihac: Citati iz prvog članka:Tada je počeo rat pa se javio kao dragovoljac. Nakon što je prošao obuku na Borongaju, dodijeljen je 99. brigadi HV-a i prebačen u Slavonski Brod, a potom u bosansku Posavinu, u 103. brigadu derventskogg HVO-a. Dva mjeseca poslije na bojišnici u Derventi teško je ranjen u trbuh. – Prva operacija obavljena je u Derventi, a nakon pada grada prevezli su me u Zagreb, u bolnicu “Sestre milosrdnice” Preko takvog birokratskog apsurda, nastavlja Ivica, nije mogao prijeći njegov ratni zapovjednik, pukovnik Zlatko Majić, koji je kod javnog bilježnika ovjerio potvrdu da je Ivica bio pripadnik HV-a od 3. veljače do 20. lipnja 1992., da je ranjen na južnome bojištu, u sektoru II. Nažalost, ni to nije bilo dovoljno da ga uvedu u ratnu evidenciju. Rezime Laži: 1. Kako si i sam rekao do 15.01.1992. je mogao biti dragovoljac -- poslije ne. 2. Borongajka je čuvana sa VP i nije moguće da ga nema u evidenciji. 3. 99. brigda HV nije dragovoljačka brigada i sigurno nije bez evidencija o vojnicima. 4. Iz HV u HVO nije prelazio nitko osim domicilnog stanovništva Bosanske posavine ili takvih kao Majić koji su porjeklom iz Bosanske posavine, kojima je i prvo koljeno roda još tamo, a često i oni koji su nakon niza neuspjeha u ZNG-u vidjeli priliku putem rodjaka u HVO-u gdje su odmah kao \'\'iskusni ratnici\'\' dobili zapovjedne funkcije. 5. Bolnica u Derventi uopće nije mogla niti je ikada radila ikakve operacije - a pogotovu operacije stomaka, nego su isti ranjenike eventualno stabilizirali i slali u u Slavonski Brod u bolnicu na operacije. 6. Bojišnica u Derventi u to vrijeme nije postojala jer su nakon prvotnih uspjeha ZNG.a i HV-a četnici otjerani do Podnovlja, i mislili smo i dalje,............., ali je vojska ZNG-a povučena i linija formirana na \'\'kolibarskom putu\'\' - daleko od Dervente koja je prepuštena četnicima, a HV je vraćen u Hrvatsku. 7. Jedina jedinica koja je nakon toga i to puno kasnijem - uoči pada Bosanske posavine probila četničku liniju na zapadnoj strani kod Koraća je i otišla do Dervente je Riječka XY i to zato što su četnici prebacili sve snage i pripremali probijanje i rasjecanje naših snaga u Bosanskoj posavini. 8. Od tih dečki je malo ostalo živih i svi su izranjavani i prošli zarobljeništvo itd.

VL
BA
baća45
14:17 20.03.2010.

Za 20.03.2010. u 13:53h luena je napisao/la: Hvala što me \'\'ishvali\'\', inače uvijek pišem što mislim, znam i osjećam, a Vi imate pravo samnom se slagati ili ne slagati, pa čak eto i vrijeđati bez ikakvih argumenata. Ja sam im i onda i sada pisao sa argumentima, činjenicama , brojkama itd kao i sada. Niz tema o kojima malo znam uopće ne komentiram - pogledajte ostale članke pa ćete vidjeti. Osim toga zalažem se da se pomogne svim IVICAMA i \'\'Matama\'\', i \'\'Stojanima\'\' \'\'Hasanima\'\' ukoliko su potrebiti putem sustava socijalne skrbi jer ako država može zločincima u zatvoru osigurati tri obroka, toplu sobu , kupanje itd. ----onda mora i ostalima koji to sami nisu u stanju pa bili oni vojni ili civilni invalidi. Raspitajte se malo o problemima civilnih invalida i njihovim pravima i potrebama??? Raspitajte se o starijima bez nekretnina i mirovina.??? itd

VL
OB
-obrisani-
14:29 20.03.2010.

@baća45 kako sam i napisao prethodno, a to je da mu kao prvo treba pomoći kao čovjeku, osobi, sasvim nebitno, a kao drugo si naveo i sam dosta detalja koje i ja mogu nadopuniti pošto je zauzimanje Borongajke bilo u 9. om jesecu \'91 godine, a 92-95 je tamo bio Taborsky Vlado, ali ajde da i to odhebemo i skrenemo dalje. 1. da bi uopće bio pripadnik HV-a ( nemoguće drugačije legalnim putem) si se morao i upisati ručno u onu knjigu A4 formata ( vodoravno poloćenu) gdj eje bila tvoja adresa, ime oca i broj osobne karte ( JMBG se kasnije uveo) 2. Zaduživanje osobnog naoružanja se sunce mu poljubim potpisuje, pa nije se išlo s čačkalicama ili bocom crnjaka na ratište. 3. Kod ranjavanja se na prijemu bolesnika otvarao ranjenički karton i bio je uveden broj vojne iskaznice, a s tim je bio upoznat i zapovjednik koji je nadležan napisati i ratni put. 4. Postoji za ranjenike i demobilizacija, a niti tamo ga nema. 5. Običaj je, ali ponekd to i nije tako da se podatci nalaze u uredu za obranu. 6. Oni koji su bili na ratištu imaju Spomenice ( doduše imaju ih i mnogi drugi) 7. Pošto je bila regularna HV i ako je bio pričuvni sastav se ipak vodila evidencija platnih lista, a to je vidljivo u Nehajskoj 5. Normalno je da mnogi nisu upoznati s nekim stvarima, no tek kad vidim njegove papire, mogu reći nešto potvrdno ili nijekati nešto, a do tada imam samo mišljenje o članku, kao i o manjkavosti istog članka, odnosno što se uvijek dešava da nijedan novinar ne poznaje dovoljno materiju o kojoj piše, a s time se javnost manipulira na razne načine zavisno od naslova ili složenog teksta. Sistem dva svjedoka i potvrde javnih bilježnika, bez žiga i druge slike koja je u arhivi kod izdavanja vojne iskaznice se nebi smjelo dešavati.

VL
PE
peski
22:26 21.03.2010.

ovo kaj je MIHAC napisal ja nekoliko dana pišem,možda ne tak stručno kak on,ali meni je ta priče od početka puna rupa,čovjeku bez obzira treba pomoći,ali nemremo sad svi bokci i svi beskučnici biti branitelji zakinuti za svoja prava

VL
MM
Mladen Miletić
21:11 19.03.2010.

Ključeve kuće u kojoj bi trebao provesti vrijeme dok ne ostvari svoja prava, Leskovaru je velikodušno ustupila Hrvatica koja živi Francuskoj i koja u svojem dobročinstvu želi ostati anonimna. Sa razlogom jel je to dokaz da ima glupih koji imajuju posjeduju i kuče ali nimalo mozga nemaju !

VL
BA
baća45
14:48 20.03.2010.

Bravo Mihac svaka čast , potpisujem svaki redak!!!!!!!!!!!!!!!!! Takve komentatore volim!!!!!!!!!!!!!! Ne volim one koji na \'\'prvu\'\' - već na naslov nasjedaju i serendaju gluposti. Ndam se da je sada iz vaših, a skromno se nadam i mojih jasnije dae da je članak tendenciozan i senzacionalistički napisan samo radi tiraža VL - iako će eto jedan nesretnik dobiti pomoć dobre duše dok ne dobije institucionalnu pomoć braniteljsku ili civilnu jer nitko nema prava zahtijevati \'\'standard\'\' u azillu za pse, \'\'standard\'\' za ubice i silovatelje u zatvorima, a istodobno ostaviti dio svoga pučanstva (koje nije počinilo zločin) bez osnovnih životnih potreba.

VL
OB
-obrisani-
11:46 20.03.2010.

Ovako ekipa. Grupu na fejsu sam napravio čim je izašao prvi članak, a i zvao sam Hassana ( on ima moj broj telefona) , te predsjednika dr. Josipovića. Stupio sam u kontakt s Leskovarom i ovo je primjer opće uplanicee i grupe na fejsu. http://www.facebook.com/photo.php?pid=11677570&id=10150149362775035 Pomozite koliko tko može, ako može Profil na fejsu mi je Željko Bockalo (volim bockati nadobudne budale i predstvnike udruga koji prde na rosu)

VL
OB
-obrisani-
13:27 20.03.2010.

@baća45 s nekim stvarima se slažem, ali se s nekima ne slažem s tobom. Kao prvo zamjetio sam iz teksta da ga se naziva dragovoljcem, pa bih tu jednu primjedbu složio, jer u ono vrijeme je mogao biti samo DOBROVOLJACC i to isključivo do 15.01.1992. godine i to u HOS-u ili ZNG-u, ostali su bili mobilizirani poslije tog datuma, te je postojala regularna vojska HV. Da ne duljim, čovjek je ranjen i kao ranjenik koji je branio suverenitet RH ima pravo na invalidninu, te ocjenu preostale radne sposobnosti, ali ima pravo i na posao koji mu zanimljivo nitko ne želi dati. Heboga pas pa mlađi i zdraviji od njega koji svakodnevno ne primaju inzulin ne mogu naći posao, a on bi sad trebao šta? Zaposjesti tuđu zemlju i kopati ili orati? Dakle treba mu za prvo vrijeme riješiti status, malo pomoći da se zaposli ako ima preostalu radnu sposobnost, te da se tako osjeća društveno korisnim , te da radi i privređuje do godina starosti, a onda u mirovinu kao i ostali. Nije ti puno oko 450 milijuna za crkvu ili napuhane plaće saborskim zastupnicima i ostalima, a uzjogunio si se nad par sto kuna ovom čovjeku. Nitko ne kaže da mu treba dati stan, a stan se ionako ne dobiva, nego se otkupljuje po 750 eura kvadrat za RVI koji imaju status rješen, a i imaju dovoljna primanja da pokriju ratu kredita. Pusti onoga iz svog sela.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.