Borovo proslavilo svoj 88. rođendan
Povodom rođendana Borovo je, zajedno s „La Donnom“, proizvelo i poseban model Startas tenisica izrađenih s ciljem promicanja javne svijesti o važnosti života bez nasilja, rodne jednakosti i ravnopravnosti.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Promijenite ime firme u nesto vise zvucno i trzisno. Danas naziv i reklama znace milijardu puta vise od nekakvog lokalnog naziva koji nesto znaci samo vrlo uskom krugu ljudi. Borovo, Zvecevo, Spacva..mijenjajte nazive firmi! Pogledajte recimo poljske proizvodjace kakve su nazive dali svojim firmama; internacionalne, germanske ili pak talijanske nazive ako je rijec o prehrambenim markama. Oni vrlo dobro znaju koliko (izmedju ostalog) naziv utjece na percepciju potrosaca, pogotovo u slucaju izvoza! A mi? Klepecemo o nekoj tradiciji i ponosu..i samo tonemo,tonemo,i tonemo lazuci samima sebi o mnogim stvarima.