Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 57
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
RUŽNE NAVIKE
Povratak na članak

Blagajnici otkrili što ih najviše nervira kod kupaca: 'Bez pozdrava još i mogu, ali kad ovo naprave...'

Zaboravljamo da iza pulta ili blagajne ne stoji robot, već osoba – studenti, majka, otac, netko tko preživljava od minimalca, netko tko je imao loš dan, netko tko je, kao i svi, zaslužio osnovno poštovanje.

Komentari 19

Avatar Ivankodil
Ivankodil
10:14 20.04.2025.

Mene nervira kad osoba na blagajni ispred mene ima tonu stvari, stoji kao kip dok blagajnica gomila pred njega namjernice, ova stoji i ne mrda, čuje iznos, vadi novčanik, plati, uzme kusur sve to usporeno, pa onda krene trpati te stvari u vrećicu. Primio bi je za oba uha, zagurao u kolica istrpao van u kontejner

VL
FE
FELIXEBERT
09:29 20.04.2025.

Divim se Tim osobama.Svaka im cast.❣️❣️❣️

VL
Avatar Zgubider..
Zgubider..
10:43 20.04.2025.

Dragi trgovci, mogli ste odabrati neko drugo zanimanje ili idite u prekvalifikaciju. Ali i policajci rade noćne, liječnici po 12 sati na dan, itd. Svako zanimanje ima svoje prednosti i nedostatke. A izjava "...Kao da ja određujem cijene i kaoo da meni znači hoćeš li ti kupiti proizvod ili ne"..." govori sve o pristupu poslu. Trebalo bi vas zanimati hoće li kupac kupiti proizvod ili ne, jer poslodavcu ne pada vaša plaća s neba, već iz marže prodanih proizvoda...

VL
ML
mladaklada
11:22 20.04.2025.

Ne svi, ali ipak, i blagajnici iritiraju svoje kupce, u čemu je onda drama. Neki dan mi blagajnica odbije tiket za povratnu naknadu preko 80 boca, bilo je dva tri Eura viška, da dođem drugi dan, i tako to. Odem na drugu blagajnu, bio je baš drugi tiket jer nisu bile sve moje boce, a ona me vidi i opali paljbu po meni, pa jesam vam rekla, pa vi pravite budalu od mene itd. Nisam se htio preko druge blagajnice i kupaca nadvikivati i svađati s kokoškom pa sam otišao, ali vratit ću se jednom i zapapriti joj nekako. Usput, iza mene je na aparat došao čovjek sa barem 200 boca, pitam se što je njemu rekla.

VL
RA
Raptor
12:18 20.04.2025.

Ima svakakvih kupaca. Međutim, prodavači-ce i blagajnici-e trebaju znati da kad se kupac njima obraća, obraća se sustavu u kojem rade, jer nema mogućnosti neposredne komunikacije s nekim na višoj menadžerskoj razini. Svi trgovinski lanci imaju problema poput: starih kolica, pokvarenog voća i povrća na policama, previše uvozne robe, proizvoda bez deklaracija na kojima je moguće vidjeti porijeklo robe, varanje na akcijama i popustima, bezrazložna poskupljenja i dr. Ima i primjera lošeg upravljanja redovima za čekanje. Npr. redovi budu dugački i po 20m a od 12 blagajni rade samo 3 jer su prodavačice i blagajnice istovremeno na pauzi, baš kad je najveća gužva. To je pogrešno tumačenje prava radnika na pauzu. Kad se požališ blagajnici, jer nemaš kome, kaže da nema s tim ništa i da se obratimo šefovima, kojih također nema. Radnici u trgovačkim lancima nisu educirani za kvalitetu i ne znaju znaćenje načela "usmjerenisti na kupca". Također, da dobronamjerna reklamacija zlata vrijedi, netko ti besplatno ukazuje na mjesta mogućih poboljšavanja Za to je odgovoran menadžment. Strategija maksimalizacije profita pogrešna je i košta milijune eura kroz troškove zbog nekvalitete, o čemu menadžment trgovačkih lanaca pojma nema. Posljedice trpe njihovi radnici, kupci i država, koja u ovom smislu ne poduzima ništa.

VL
Avatar kastanjer2
kastanjer2
10:21 20.04.2025.

I onda dođu komentirati ovdje na Večernji. :P

VL
KM
ko_munjara
10:17 20.04.2025.

Perice, ljudi su svinje.

VL
Avatar Tomislav_Šubić
Tomislav_Šubić
10:56 20.04.2025.

Pristojan blagajnik skenira sljedeći proizvod tek kad kupac prethodni artikl pospremi u vrećicu. Tako ne dolazi do nereda i zatrpavanja pulta.

VL
Avatar Asterix
Asterix
10:25 20.04.2025.

U doba kad je krenula naplata vrećica... nakon što je blagajnica skenirala svu robu iz solidno popunjenih kolica lik pita kako će odnijeti sve te stvari, blagajnica reče morate kupiti vrećice, lik reče doviđenja...

VL
LI
liliZG
16:27 20.04.2025.

obožavam kada na blagajni stoji siroti učenik na praksi koji ne zna raditi blagajnom pa kada zvoni za pomoć nitko ne dolazi jer u našem lokalnom dućanu čiji naziv počinje na K, uvijek gužva, voće i povrće je za bioio otpad, organizacija polica ne postoji, delikatesa je izvor salmonele, a osoblje ljubazno kao čuvar iz auschwiz-a. evo , pojasnit ću vam situaciju konkretnim primjerom,... naručila sam pizzu u lokalnoj pizzeriji za van, oni meni kažu , dođite za 10 min bit će gotova, ja njima super jer taman preko ceste u dućanu K odem po piće, masline i tjesto koje mi treba za sutra,.. znači tri stvari.... uzmem to , na blagajni ispred mene troje ljudi a samo jedna osoba ima više od 5 stvari.... mala na blagajni brzinom puža preko skenera vuće stvari, vrećicu koji dotični želi nema kraj sebe nego se baš takve nalaze sa vanjske strane pa dok se tip snašao, pa onda krene, tri puta pokušaj preko POSa, na kraju čovjek kaže ok, platit ću gotovinom, pa dok ona to istipka a i treba šeficu da joj potvrdi promjenu, pa dođe druga sa darovnom karticom istog dućana, koji , eto čuda isto ne prolazi , pa dok i njoj prebacuje na gotovinu...

VL
PO
Poletarac101
13:01 20.04.2025.

Obožavam osobe ispred mene :puna kolica ,stavljaju namirnice na pult sa jednom rukom i mobitel u drugoj. 2.kad me trkaju kolicima ili mi se jako približe ...

VL
LI
liliZG
16:32 20.04.2025.

... ja na blagajni sa te svoje tri stvari , zvoni mi mobitel zove pizzerija i kaže, oprostite jeste li vi odustali od pizze jer je prošlo već 20 minuta, ja velim , ne ja eto u dućanu... dođem po pizzu i kaže meni konobarica , jeste li to vi bilu ti kod naših u susjedstvu, ja velim , naravno... smije se ona , da znamo i mi kak oni funkcioniraju ak odemo nešto hitno kupiti...... ... eto , to sve govori o ekipi koja radi u nekim dućanima , nekih firmi....

VL
SL
slavenZadravec
20:15 20.04.2025.

Nema branše zaposlenih u kojoj se prodavači ne žale na klijente i obratno. Jasno, obični blagajnici su stvar prošlosti tako da će se taj maloprodajni segment sam riješiti.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.