RUŽNE NAVIKE

Blagajnici otkrili što ih najviše nervira kod kupaca: 'Bez pozdrava još i mogu, ali kad ovo naprave...'

blagajna
Foto: Nel Pavletić/Pixsell
1/4
20.04.2025.
u 08:42

Zaboravljamo da iza pulta ili blagajne ne stoji robot, već osoba – studenti, majka, otac, netko tko preživljava od minimalca, netko tko je imao loš dan, netko tko je, kao i svi, zaslužio osnovno poštovanje.

Iako često ponavljamo kako „svi trebamo više poštovanja jedni prema drugima“, to pravilo kao da nestane čim zakoračimo u dućan, kino ili bilo koji drugi prostor gdje nas netko uslužuje. Zaboravljamo da iza pulta ili blagajne ne stoji robot, već osoba – studenti, majka, otac, netko tko preživljava od minimalca, netko tko je imao loš dan, netko tko je, kao i svi, zaslužio osnovno poštovanje.

Na Redditu se ovih dana pojavila objava koja je pokrenula lavinu komentara: "Ljudi koji radite u dućanu, što vas najviše živcira kada kupac kaže ili napravi?" I da, ima svega – od apsolutno nevjerojatnih scena do onih svakodnevnih, sitnih uboda koji iz dana u dan izjedaju strpljenje. Jedan korisnik odmah u startu piše što ga najviše izbaci iz takta: “Užasno me živcira kada mi bace pare na pult kao da sam neka životinja.”

Ljudi koji radite u dućanu, što vas najviše živcira kada kupac kaže /napravi?
byu/Nazghor incroatia

Druga korisnica opisuje iskustvo iz DM-a, gdje kaže da su kupci većinom okej, ali da se oko Božića pretvore u nezadovoljne inspektore poklon pakiranja. “Ajme kako si to zamotala”, “možeš li ljepše”, “daj nemoj u ovaj papir”, pa čak i: “Je l' možeš uzet onaj papir šta prodajete?” - jedino ako ga vi kupite, gospođo draga.” I tu nije kraj: “Jednom je jedan lik digao dramu da mu je netko ukrao kišobran, a kišobran bio s druge strane vrata.”

U informatičkoj trgovini jedan zaposlenik doživio je apsurdno pitanje: “Lik je prošao kraj hrpe mobitela i kompjuterske opreme i pitao – imate li gajbu piva?” Omiljena mu je izjava, pak, bila ona bahata: “Pf, ima u XY trgovini jeftinije.” "Pa dobro, idi tamo? Kao da  ja određujem cijene i kao da meni znači hoćeš li ti kupiti proizvod ili ne", dodao je. 

Ima i onih „dobronamjernih“ komentara koje često čujemo pred blagajnama. “Kaže lik blagajnici na blagdan Svih Svetih: 'I danas vas tjeraju da radite?'” Korisnik dodaje kako ga je blagajnica pogledala tako da se čovjek „natrpao u vrećice i zbrisao, mislio sam da će ga izbost kemijskom.“

Onda su tu i svakodnevne frustracije – kad netko ne zna reći ni “dobar dan” ni “hvala”, kad na pitanje “Trebate li vrećicu?” ne reagira pet puta, a onda na kraju optuži blagajnicu da je “nije dala vrećicu”. Ili kad ostave punu košaru nasred dućana i – odu. Jer su se “predomislili”.

Jedna djevojka iz kina kaže da su je psovali jer nema sira. “Kao da sam ja odlučila da nemamo sir!” - napisala je. Druga osoba koja radi u trgovini s odjećom ogorčena je kad ljudi artikle vraćaju naopako, kada se deru zbog vrećice koja košta 10 centi, ili kada joj na “Trebate pomoć?” odgovore: “Nema meni pomoći.”

Ključne riječi

Komentara 20

Avatar Ivankodil
Ivankodil
10:14 20.04.2025.

Mene nervira kad osoba na blagajni ispred mene ima tonu stvari, stoji kao kip dok blagajnica gomila pred njega namjernice, ova stoji i ne mrda, čuje iznos, vadi novčanik, plati, uzme kusur sve to usporeno, pa onda krene trpati te stvari u vrećicu. Primio bi je za oba uha, zagurao u kolica istrpao van u kontejner

FE
FELIXEBERT
09:29 20.04.2025.

Divim se Tim osobama.Svaka im cast.❣️❣️❣️

Avatar Zgubider..
Zgubider..
10:43 20.04.2025.

Dragi trgovci, mogli ste odabrati neko drugo zanimanje ili idite u prekvalifikaciju. Ali i policajci rade noćne, liječnici po 12 sati na dan, itd. Svako zanimanje ima svoje prednosti i nedostatke. A izjava "...Kao da ja određujem cijene i kaoo da meni znači hoćeš li ti kupiti proizvod ili ne"..." govori sve o pristupu poslu. Trebalo bi vas zanimati hoće li kupac kupiti proizvod ili ne, jer poslodavcu ne pada vaša plaća s neba, već iz marže prodanih proizvoda...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije